dabear Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det plager livet av meg at jeg ikke klarte å få med meg at vannet til Hehe den er sur ja. Greide heldigvis å få oppdatert meg på dette i tide, så LBP ble med hjem i jula. vann? link me please Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vann + Pirates of the Caribbean-kostymer & level kit. Riktignok fra US-bloggen, men jeg regner da med det samme gjelder for Europa. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Føler det med mange nye brett? Altså LBP water. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 The Pirates of the Caribbean Level Kit, includes a completely new adventure spanning five new levels and a mini-game. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Cool. Leste her at det ikke var coop i R2 lengere. Har de fjernet det? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Vann er tøft! Btw. kan man lage verdener over internett nå? Og bra man kan ta backup av brett på flashminne! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Cool. Leste her at det ikke var coop i R2 lengere. Har de fjernet det? Hadde vel stått her hvis de hadde fjernet det. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Visst er det coop i R2, iallefall var det det for et par måneder siden. H*n mente kanskje at det ikke var coop på samme måte som i R:FoM. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Vann er tøft! Btw. kan man lage verdener over internett nå? Og bra man kan ta backup av brett på flashminne! Vann i LBP er dritkult. Skaper masse nye muligheter. Testet online editor i går og det funker bra. Det er dog kun "host" som kan angre og pause, så de andre må gi beskjed dersom de ønsker det. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hva snakker vi om? :O Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Siden det ikke er så lenge siden vi pratet om Home: http://www.psxextreme.com/ps3-news/6309.html Ser spennende ut, egentlig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har ikke vært i PS HOME siden det kom nesten, hva er gøy med og gå rundt i en liten liten liten liten liten bitte liten bakgård størrelses "by" med 3 like butikker hvor du må bruke IRL penger på nye bukser til duden din?... Eller har det kommet noe nytt siden sist? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Home? Forsvannt ganske kjappt fra HDD`en min gitt... Endret 23. desember 2009 av Mala Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Home var skikkelig fail syns jeg, altfor stivt og meningsløst. Pengene de ville ha meg til å bruke på klær og andre ting der, bruker jeg heller på LittleBigPlanet, Rock Band og andre diverse DLC. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 uff.. forbanna tollen har stoppet julepresangene jeg bestillte fra vgp.ca .. blææ resten av året har jo alt gått fint gjennom jo.. Pakkene var merket uten avsender og verdi, men mja.. ble stoppet. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har skjedd en god del i Home siden lanseringen for et år siden. Masse nye områder med minispill og har nettopp fått sitt første MMO spill. Er ikke min greie, men sikkert de som synes det er gøy. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Home? Forsvannt ganske kjappt fra HDD`en min gitt... Tror det tok under 10 minutter før jeg var ute igjen og slettet tullet, så ikke poenget i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Faktisk, det eg brukte tiden min på der inne var dette Pingvin ping-pong spillet Var jo artig det, men resten var bare totalt bortkastet båndbredde og plass. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Home forsvant fort her og fordi jeg hadde dårlig plass på min 40 GB disk. Etter at jeg oppgraderte til 250 GB installerte jeg det igjen, men har knapt sett på det, ser absolutt ikke vitsen. Eneste som var av min interesse var et par trailere jeg så i kinoen eller no. Hva gjør folk i home egentlig? Bruker folk masse tid på "hjemmet" sitt, chatting osv? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Eg bowlet mye eg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå