DuckDuckGoose Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Er det meningen at InFamous ikke skal ha noe meny eller noe når man starter spillet? Havner bare rett inn i spillet. Jupp, det er meningen. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Noen som vet om kontoret er lagdt ned eller er på ferie? I går var det jo helligdag, men de burde tatt den i dag. Uansett må du nok kontakte Nordisk Film, ikke Sony Norge, hvis du vil ha hjelp med PlayStation: http://www.nordiskfilm.com/games/playstation-support/ Jeg ringte på tirsdag. De tok ikke telefonen halv 9, men ringte igjen i tolv-tida og da fikk jeg beskjed om at jeg måtte ringe det nummeret du linker til over. Når jeg ringer det 820 nummeret som står under "norway" kommer jeg bare til en svarer som forteller meg om problemet de har hatt og at man må endre passord på kontoen og betalingshistorie osv. Jeg får ikke snakke med noen support fyr. Begynner å bli veldig lei av det her nå, er det ingen steder jeg kan ringe for å faktisk snakke med en ekte person? Føles som om jeg er den eneste som sliter med dette, mange av kompisene mine og folk på jobben som fikk mail med en gang. Kan ikke skjønne hva som skal være grunnen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nå fikk jeg plutselig sykt lyst til å spille Final Fantasy X igjen. Siden jeg har PS3 Slim så er det vel ikke mulig å kjøre det derfra?? Må jeg kjøpe meg PS2 igjen, eller? Tar vel litt til før PS Store er overflomma av PS2-titler... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nå fikk jeg plutselig sykt lyst til å spille Final Fantasy X igjen. Siden jeg har PS3 Slim så er det vel ikke mulig å kjøre det derfra?? Må jeg kjøpe meg PS2 igjen, eller? Tar vel litt til før PS Store er overflomma av PS2-titler... hehe,forstår deg veldig godt,jeg også har sykt lyst til og spille FFX igjen,jeg skal bare gjøre platinum på darksiders først så jeg har gjort alt på spillet så skal jeg hoppe til FFX selv. Men tilbake til spørsmålet,ja du må kjøpe deg deg en ps2 eller ps3 60gb:p, eller bruke en emulator på pcen så du kan kjøre ps2 spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Stikk på gamestop og kjøp deg en PS2 brukt. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Selv har jeg faktisk en PSone stående, samt en PS2 slim og en 60GB PS3 Final Fantasy X er utrolig morsomt. Det bør ikke være vanskelig å finne en pent brukt PS2 en eller annen plass. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har endeling fått fiksa PSN kontoen min. viste seg at online.no hadde sperra en hel haug med mailer fra PS for mange brukere, så han hos PS måtte endre passordet mitt. Gikk inn på PS store for å laste ned de to spillene man får og trykket på at de skulle "download in bacround". Spilte litt MW2 og gikk tilbake til PS store for å se hvordan det gikk med spilla, men da begynte downloaden på nytt. Flere som har opplevd dette? Funker det ikke at den laster ned i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har endeling fått fiksa PSN kontoen min. viste seg at online.no hadde sperra en hel haug med mailer fra PS for mange brukere, så han hos PS måtte endre passordet mitt. Gikk inn på PS store for å laste ned de to spillene man får og trykket på at de skulle "download in bacround". Spilte litt MW2 og gikk tilbake til PS store for å se hvordan det gikk med spilla, men da begynte downloaden på nytt. Flere som har opplevd dette? Funker det ikke at den laster ned i bakgrunnen? Noen spill støtter ikke downloading i bakgrunnen tror jeg. Jeg vet ikke sikkert, men jeg har sett at på noen spill laster det ned, og på andre spill laster det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Stemmer, du kan ikke spille cod mens du downloader Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Tror det du gjorde feil var å gå inn på PS Store for å sjekke. Det er nemlig ikke der man ser hvor langt den har komt. Det ser du under "Nettverk" i XMB Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nå fikk jeg plutselig sykt lyst til å spille Final Fantasy X igjen. Siden jeg har PS3 Slim så er det vel ikke mulig å kjøre det derfra?? Må jeg kjøpe meg PS2 igjen, eller? Tar vel litt til før PS Store er overflomma av PS2-titler... hehe,forstår deg veldig godt,jeg også har sykt lyst til og spille FFX igjen,jeg skal bare gjøre platinum på darksiders først så jeg har gjort alt på spillet så skal jeg hoppe til FFX selv. Men tilbake til spørsmålet,ja du må kjøpe deg deg en ps2 eller ps3 60gb:p, eller bruke en emulator på pcen så du kan kjøre ps2 spill. Emulator er selvfølgelig et alternativ - takk for tipset. Stikk på gamestop og kjøp deg en PS2 brukt. Ikke en dum idé heller, men kan jeg emulere PS2 på pc'en så går jeg nok for det Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nå fikk jeg plutselig sykt lyst til å spille Final Fantasy X igjen. Siden jeg har PS3 Slim så er det vel ikke mulig å kjøre det derfra?? Må jeg kjøpe meg PS2 igjen, eller? Tar vel litt til før PS Store er overflomma av PS2-titler... hehe,forstår deg veldig godt,jeg også har sykt lyst til og spille FFX igjen,jeg skal bare gjøre platinum på darksiders først så jeg har gjort alt på spillet så skal jeg hoppe til FFX selv. Men tilbake til spørsmålet,ja du må kjøpe deg deg en ps2 eller ps3 60gb:p, eller bruke en emulator på pcen så du kan kjøre ps2 spill. Emulator er selvfølgelig et alternativ - takk for tipset. Stikk på gamestop og kjøp deg en PS2 brukt. Ikke en dum idé heller, men kan jeg emulere PS2 på pc'en så går jeg nok for det bare hyggelig:) dessuten er en emulater det billigste også så.jeg vet desverre ikke hvilke emulatorer som er bra og ikke bra,vil tru det er flere av de,men uansett FFX er epic og jeg spiller FFX over omtrent alle spill ute per dags dato. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Nå fikk jeg plutselig sykt lyst til å spille Final Fantasy X igjen. Siden jeg har PS3 Slim så er det vel ikke mulig å kjøre det derfra?? Må jeg kjøpe meg PS2 igjen, eller? Tar vel litt til før PS Store er overflomma av PS2-titler... hehe,forstår deg veldig godt,jeg også har sykt lyst til og spille FFX igjen,jeg skal bare gjøre platinum på darksiders først så jeg har gjort alt på spillet så skal jeg hoppe til FFX selv. Men tilbake til spørsmålet,ja du må kjøpe deg deg en ps2 eller ps3 60gb:p, eller bruke en emulator på pcen så du kan kjøre ps2 spill. Emulator er selvfølgelig et alternativ - takk for tipset. Stikk på gamestop og kjøp deg en PS2 brukt. Ikke en dum idé heller, men kan jeg emulere PS2 på pc'en så går jeg nok for det bare hyggelig:) dessuten er en emulater det billigste også så.jeg vet desverre ikke hvilke emulatorer som er bra og ikke bra,vil tru det er flere av de,men uansett FFX er epic og jeg spiller FFX over omtrent alle spill ute per dags dato. Skal prøve emulator ila helgen, men jeg frykter at maskinen min er sånn ca kanskje akkurat. Litt semihårete krav på pcxs2 eller hva det het.. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 kan dere roe dere med quoting til inlegg som er rett over? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 kan dere roe dere med quoting til inlegg som er rett over? kan du roe deg ned med og spørre slikt? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 kan dere roe dere med quoting til inlegg som er rett over? hva med å quote innlegg som er over de som er over? Er det greit? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 det skal vel gå synes det bare er unødvendig med en halv side med quoting når det du quoter til er 1,5 cm over. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Da har Komplett lagt ut Vita for forhånd bestilling...endel spill også. Spill ligger på 399,- og selve maskinen til 2999,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638725 3 lapper for en håndholdt er drøyt altså.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå