Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Takker, men vet du om spillene blir tilgjengelige på alle brukerkontoene mine? Joda, så lenge du ikke sletter kontoen som eier innholdet. Snakker av bitter(ikke egentlig) erfaring. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvis man har flere kontoer så man får alle spillene, er det mulig å overføre de andre spillene til en konto? Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tok ut en 250 GB Fuitsu harddisk fra min kaputte bærbare. Kan den brukes i PS3? http://www.amazon.com/Fujitsu-Mobile-MHY2250BH-internal-SATA-150/dp/B0015RC7FS Lenke til kommentar
teitur Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Tok ut en 250 GB Fuitsu harddisk fra min kaputte bærbare. Kan den brukes i PS3? http://www.amazon.com/Fujitsu-Mobile-MHY2250BH-internal-SATA-150/dp/B0015RC7FS Skulle vel kunne funke det. I utgangspunktet skal, såvidt jeg vet, alle 2.5" SATA (2) disker med standard høyde fungere. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 synes å huske at ps3 sin harddisk går 5400 RPM , så vi får se, helge projekt kanskje ^^ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sikler litt på den her jeg.... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638689 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sikler litt på den her jeg.... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638689 Hehe, jeg også. Genialt for split-screen, må jeg si, hvis det er den de presenterte i går. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 synes å huske at ps3 sin harddisk går 5400 RPM , så vi får se, helge projekt kanskje ^^ grunnen til det er jo at sony setter inn en hdd med 5400rpm som er standard,men 7200rpm er bedre og det vil fungere uten problemer.Men så har man jo den updaten sony kom med som gjorde at du ikke sette andre hdd'er som er ganske idiotisk. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 De har jo tross alt verdensrekord i å gi bort kontoopplysninger og har vært ute av drift rimelig lenge også. KAN, ergo de KAN ha ikke gitt bort kontoopplysningene, men de KAN ha gjort det og... Det KAN komme jordskjelv imorgen på 9 i Richters skala, det betyr ikke at det SKAL skje. On topic, noen som har erfaring med at det er ingen som spiller Crysis 2 online, eller er det pga mitt nett at jeg kanskje en sjelden gang av 2000 forsøk får spille over nettet? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 synes å huske at ps3 sin harddisk går 5400 RPM , så vi får se, helge projekt kanskje ^^ grunnen til det er jo at sony setter inn en hdd med 5400rpm som er standard,men 7200rpm er bedre og det vil fungere uten problemer.Men så har man jo den updaten sony kom med som gjorde at du ikke sette andre hdd'er som er ganske idiotisk. Kva for oppdatering var det? Veit at etter ein viss versjon må du ha firmware-fila på minnepinne når du byttar, sidan delar av firmware er installert på harddisken, men har ikkje høyrt at ein ikkje lenger kan bytte disk. Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kva for oppdatering var det? Veit at etter ein viss versjon må du ha firmware-fila på minnepinne når du byttar, sidan delar av firmware er installert på harddisken, men har ikkje høyrt at ein ikkje lenger kan bytte disk. Har vert problemer med å bytte disk etter to firmwareoppdateringer det siste året, men dette var bugs som ble rettet opp ganske raskt. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 så hva synes folket om NG3 da? ser ut som wall jumping er borte,roll borte,UT har de også tatt vekk noe som er kjipt.Og QTE ing kills virker teit,men ellers ser gameplay fett. så sjekket også ut DmC gameplay trailern fra E3 og combatten ser ganske solid ut,men fortsatt forbanna på Capcom at redesigner Dante.Så åssn intrykk har folka her om de 2 spilla da?. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Noen som vet noe angående Ni No Kuni? Var snakk om at det skulle komme nå i 2011, men aner ikke når. Det spillet ser så nydelig ut at jeg nesten ikke har ord. Postet først i E3-tråden, men trodde det var denne tråden Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Har hørt om spillet tidligere, men dette er første gangen jeg ser ingame bilder. Det ser fantastisk ut! Musikken er tilogmed av Joe Hisaishi, som også står bak musikken til mange av Ghiblis filmer. Dette spillet må jeg ha! Lenke til kommentar
Nator Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Wow, nydelig grafikk og stemning. Cell-shading er noe annet når man har antialiasing og HD! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg håper inderlig at Ni No Kuni kommer i år. Det ser helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 I år? Håper Ni no Kuni kommer NÅ jeg! Forguder alt Ghibli og Joe Hisaishi er involvert i. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg er dønn forelsket i det spillet. Ikke bare ser det utrolig flott ut, men det ser så utrolig koselig ut også. Håper det snart kommer noe info om når det kommer hit. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gleder meg til FFXIII-2. Liker at Serah får en større rolle og den nye karakteren Noel Kreiss. http://www.youtube.com/watch?v=IcIa8Lj78YM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå