TheSoapmaker Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Hvorfor er det fucka? Mye vil ha mer og faen vil ha fler? Det er ikke nok med at du kan få alle 5 spillene i velkomstpakken? Fordi jeg vil ha spille til jeg sletter det.... Derfor! Jeg får bare lasta ned 2, jeg... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Har du ikke US konto feks? Og du kan ha spillet til du sletter det, bare fortsett å være + medlem. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Har du ikke US konto feks? Og du kan ha spillet til du sletter det, bare fortsett å være + medlem. Uhm.. Nope. Hvor mye koster det å være plus-medlem? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 395 kr for 12 mnd + 3 mnd Lenke til kommentar
Citus Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ugh føles som jeg er den eneste personen som kan ikke laste ned gratis spillene..ikonet på welcome back pakka er ikke der, bare playstation plus 30 days ikonet er der. Blir litt frustrert da! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Q: I no longer have the option to choose my free Welcome Back games. What can I do? A: 1. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB 2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List 3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed 4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content”” Lenke til kommentar
Citus Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hmm er det sant at gratis spillene blir borte når playstation plus blir borte? Little big planet zombie nation etc? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nei, gratis spillene har ikke noe med Playsation pluss å gjøre. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hmm er det sant at gratis spillene blir borte når playstation plus blir borte? Little big planet zombie nation etc? Nei, det er bare piss. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hmm er det sant at gratis spillene blir borte når playstation plus blir borte? Little big planet zombie nation etc? Nei. De 2 spillene du velger utifra de 5 i velkommen tilbake pakka er dine. Punktum. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Deilig! Takk for infoen! snart er det E3 håpe på at det kommer noe bra Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hva håper/tror vi kommer på pressekonferansen på E3 fra Sony? Skal visstnok vare 5 timer! Håper på Syphon Filter PS3, Sly 4, Heavenly Sword 2 fra Sony Santa Monica. Flere gode spill til NGP. Navn, pris ($250) og dato avslørt. Fast dato og ny trailer for The Last Guardian.En beklagelse for PSN downtime og ekstra funksjoner i ny update hadde vært flott også. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Link til E3 live: http://www.ign.com/events/e3/2011/live-video http://e3.gamespot.com/press-conference/sony-e3/?tag=content_nav%3Bvideo%3Bsony Bare 7 timer, 36 min igjen. Endret 6. juni 2011 av LunaticFanaticHD 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Døgnet mitt er jo snudd oppned, så kommer vel til å se hele tenker jeg. Selvom det ikke var planen i det hele tatt. (Planen var å sove...) Endret 6. juni 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Føler jeg har veldig mange spill å fullføre for tiden Portal 2, GTA IV, Bulletstorm, Prince of Persia Trilogien, PoP Classics, Dead Nation, InFamous, Pain, Magic: The Gathering, og litt til. Skal prøve platinum, derfor det er litt stressende Jaja, er vel bare å fortsette, og håpe jeg er ferdig til UC3 kommer ut Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 395 kr for 12 mnd + 3 mnd Er det bare meg eller er det ikke litt tidlig å vise Sony noen som helst tilitt i form av å kjøpe noe slikt? De har jo tross alt verdensrekord i å gi bort kontoopplysninger og har vært ute av drift rimelig lenge også. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 joa, men kan vel bare kjøpe sånne kort i butikken og bruke de:) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 395 kr for 12 mnd + 3 mnd Er det bare meg eller er det ikke litt tidlig å vise Sony noen som helst tilitt i form av å kjøpe noe slikt? De har jo tross alt verdensrekord i å gi bort kontoopplysninger og har vært ute av drift rimelig lenge også. For min del har jeg aldri vært sur på dem. Et menneskelagd system kan knekkes av andre mennesker bare nok tid og energi legges inn i det. Hackerne derimot møter den tykke enden av balltreet mitt hvis jeg noensinne møter dem. Leter etter svette, kvisete tapere uten kjærester daglig, men so far no luck.. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Et menneskelagd system kan knekkes av andre mennesker bare nok tid og energi legges inn i det. Ville du sagt det samme om banken din rotet vekk alle sparepengene dine og sa sorry, vi gjorde en feil... neppe.. Dårlig sammenligning forsåvidt, men poenget er at påstanden din om at det er slikt vi skal akseptere holder ikke. Jeg forventer at Sony forholder seg til avtalen sin og ivaretar mine personopplysninger på en slik måte at de ikke kommer på avveie... Hvis de ikke kan garantere for slikt bør de heller ikke lagre dem. På samme måte som en bank.. kan de ikke sikre pengene så bør de heller ikke drive bank.. Endret 6. juni 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Sony sin E3-konferanse starter 02 norsk tid, så lykke til med å sitte våkne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå