Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen flere som sliter med å få error når infamous skal instaleres?

Full harddisk? Fikk først error, disken hadde godt under 2bg igjen, sletta dataene for GTA4 og GT5P, over 10gb totalt, så gikk det smurt med inFamous.

har 33gb ledig, så tror det skulle holde.. kanskje prøve å laste den ned på nytt da.. noe som tok hele natta :thumbdown:

Lenke til kommentar

Tok selvfølgelig Wipeout og Dead Nation i velkomstpakken

På PSP skal jeg ha ModNations og Killzone Liberation som en del av velkomstpakken :)

4 spill, som sikkert er verdt rundt 400kr får vi gratis, synes det er en flott deal!

Får man ikke enda mer hvis man har en US og JP konto også? Eller er det låst til maskinen?

Lenke til kommentar

Tok selvfølgelig Wipeout og Dead Nation i velkomstpakken

På PSP skal jeg ha ModNations og Killzone Liberation som en del av velkomstpakken :)

4 spill, som sikkert er verdt rundt 400kr får vi gratis, synes det er en flott deal!

Får man ikke enda mer hvis man har en US og JP konto også? Eller er det låst til maskinen?

Det har jeg ikke fått testet ut enda. Skal faktisk sjekke det opp om man kan hente noe stæsj fra andre stores :)

Lenke til kommentar

Q: I no longer have the option to choose my free Welcome Back games. What can I do?

A:

1. On your PlayStation 3 or PlayStation Portable navigate to the PlayStation Network icon on the XMB

2. Log into your PlayStation Network account and choose Account Management > Transaction Management > Services List

3. Choose “PlayStation Network Promotions” from the list of services displayed

4. Select either “PS3 Free Games” or “PSP Free Games” and then choose “Select Content””

Jeg valgte et spill fra Welcome Back pakken, og jeg tenkte jeg skulle velge det andre senere. Nå får jeg ikke valgt lenger. Hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...