Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FFVIII er kommet :D

Herlig å endelig få FF VIII til PS Store, selv for oss som allerede eier spillet til PS, siden det er ett av PS-spillene som _ikke_ fungerer på PS3. Har tenkt flere ganger på å spille gjennom det på nytt, men tror nok jeg venter til det kommer på EU Store. Tipper det ikke tar altfor lang tid uansett, var ganske kort tid mellom at FF VII kom til US og EU så. :)

Lenke til kommentar
FFVIII er kommet :D

Herlig å endelig få FF VIII til PS Store, selv for oss som allerede eier spillet til PS, siden det er ett av PS-spillene som _ikke_ fungerer på PS3. Har tenkt flere ganger på å spille gjennom det på nytt, men tror nok jeg venter til det kommer på EU Store. Tipper det ikke tar altfor lang tid uansett, var ganske kort tid mellom at FF VII kom til US og EU så. :)

Hvorfor vil du vente til det kommer til EU?

Lenke til kommentar

Siden det tydeligvis er folk som har problemer med å spille US-versjon på EU-konto her, og jeg uansett ikke har det travelt med å spille, så hvorfor ikke vente? Dessuten er PSP'en allerede knyttet opp mot EU-kontoen for FF VII, så da slipper jeg å aktivere mellom de to når jeg vil ha med meg begge.

Lenke til kommentar
Tenker jeg legger denne tråden i "Mine Innlegg". Har vært svært daff med tanke på PS3-spilling i det siste, men sliter med å finne et spill jeg virkelig liker. Tenker jeg prøver ut Modern Warfare om jeg får det til jul.

Selv håper jeg på at The Saboteur blir å finne under treet. Akkurat rundet ACII og har ingenting å spille selv. Fallout 3 har jeg da, men blir litt kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk aldri prøvd noen av MGS-spillene. Kanskje jeg burde kjøpe eneren jeg også da?

CypheroN: Så på The Saboteur på Lefdal tidligere i dag, men var ikke akkurat mye informasjon å hente av baksiden av coveret. Får titte litt på youtube eller noe da.

Lenke til kommentar

DEFINITIVT. Det er gammelt, men herregud så bra laget. Og man sitter ikke å tenker "det er bra til å være så gammelt", men man tenker at det faktisk er dritgenialt selv om det hadde vært sluppet i dag. Helt klart vært de usle 75,- jeg betalte.

Endret av thadon
Lenke til kommentar
Det plager livet av meg at jeg ikke klarte å få med meg at vannet til LBP skulle komme i jula, tok jo selvfølgelig ikke med meg det spillet! Men men, får heller bruke jula på andre ting...

Hehe den er sur ja. :p Greide heldigvis å få oppdatert meg på dette i tide, så LBP ble med hjem i jula. :wee:

Angående MGS1: Definitivt verdt pengene. Betalte flere hundre for det når det kom, og jeg hadde gladelig betalt det for det i dag også. Ett av tidenes spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...