thomassit0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Har du prøvd å se om det hjelper om du slår på anti aliasing og oppskalering som ligger et eller annet sted i PS3 menyen ? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Årets PS3-spill er definitivt Demon's Souls. Slike spill vil jeg se på PS3! Begynner å bli lei av shooters. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Noen som har prøvd Saw til ps3? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Så hva syns kaféen er årets spill? Her er det Uncharted 2. Må si meg veldig enig i den Også Batman på andre plass. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Uncharted 2 og Assassins Creed 2. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Noen som har prøvd Saw til ps3? Hehe, det frister ikke akkurat. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Noen som har prøvd Saw til ps3? Det er vel som de andre "Film til Spill" spillene. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 FFVIII er kommet Herlig å endelig få FF VIII til PS Store, selv for oss som allerede eier spillet til PS, siden det er ett av PS-spillene som _ikke_ fungerer på PS3. Har tenkt flere ganger på å spille gjennom det på nytt, men tror nok jeg venter til det kommer på EU Store. Tipper det ikke tar altfor lang tid uansett, var ganske kort tid mellom at FF VII kom til US og EU så. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 I dag kommer omsider vann til LBP som kan kjøpes fra PSN Store i form av 5 nye Pirates of Carrabean levels, så blir vel å børste av støvet av Sackboy og teste ut. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 FFVIII er kommet Herlig å endelig få FF VIII til PS Store, selv for oss som allerede eier spillet til PS, siden det er ett av PS-spillene som _ikke_ fungerer på PS3. Har tenkt flere ganger på å spille gjennom det på nytt, men tror nok jeg venter til det kommer på EU Store. Tipper det ikke tar altfor lang tid uansett, var ganske kort tid mellom at FF VII kom til US og EU så. Hvorfor vil du vente til det kommer til EU? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Siden det tydeligvis er folk som har problemer med å spille US-versjon på EU-konto her, og jeg uansett ikke har det travelt med å spille, så hvorfor ikke vente? Dessuten er PSP'en allerede knyttet opp mot EU-kontoen for FF VII, så da slipper jeg å aktivere mellom de to når jeg vil ha med meg begge. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tja problemer og problemer, var vel savinga som var issue da, og grafikken som var "ikke god nok". Funker easy peasy hos meg, grafikken er ikke verdens beste nei, men hva kan man forvente av ett spill fra 99 på en PS3. Men eg hadde det travelt med å komme igang da Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Tenker jeg legger denne tråden i "Mine Innlegg". Har vært svært daff med tanke på PS3-spilling i det siste, men sliter med å finne et spill jeg virkelig liker. Tenker jeg prøver ut Modern Warfare om jeg får det til jul. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Det plager livet av meg at jeg ikke klarte å få med meg at vannet til LBP skulle komme i jula, tok jo selvfølgelig ikke med meg det spillet! Men men, får heller bruke jula på andre ting... Endret 22. desember 2009 av LaStrada Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Tenker jeg legger denne tråden i "Mine Innlegg". Har vært svært daff med tanke på PS3-spilling i det siste, men sliter med å finne et spill jeg virkelig liker. Tenker jeg prøver ut Modern Warfare om jeg får det til jul. Selv håper jeg på at The Saboteur blir å finne under treet. Akkurat rundet ACII og har ingenting å spille selv. Fallout 3 har jeg da, men blir litt kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 The Saboteur er middelmådig for å si det mildt. Er faktisk en del snacks på PSN-store. Et av årets spillkjøp for min del er MGS1. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg har faktisk aldri prøvd noen av MGS-spillene. Kanskje jeg burde kjøpe eneren jeg også da? CypheroN: Så på The Saboteur på Lefdal tidligere i dag, men var ikke akkurat mye informasjon å hente av baksiden av coveret. Får titte litt på youtube eller noe da. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) DEFINITIVT. Det er gammelt, men herregud så bra laget. Og man sitter ikke å tenker "det er bra til å være så gammelt", men man tenker at det faktisk er dritgenialt selv om det hadde vært sluppet i dag. Helt klart vært de usle 75,- jeg betalte. Endret 22. desember 2009 av thadon Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 MGS1 er ett must ja. Hadde det på PS1, men nølte ikke da det kom på PS Store. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det plager livet av meg at jeg ikke klarte å få med meg at vannet til LBP skulle komme i jula, tok jo selvfølgelig ikke med meg det spillet! Men men, får heller bruke jula på andre ting... Hehe den er sur ja. Greide heldigvis å få oppdatert meg på dette i tide, så LBP ble med hjem i jula. Angående MGS1: Definitivt verdt pengene. Betalte flere hundre for det når det kom, og jeg hadde gladelig betalt det for det i dag også. Ett av tidenes spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå