Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mirror's edge var ganske kult, men det manglet en god story og de mellomsekvensene var ganske dårlige..

Men 70 på meta er jo ikke dårlig heller da.

Ønsker man en god historie bør man heller lese en bok.

haha,lov og være morsom vettu,bøker er meh.prøv heller storyn på Nier,ganske bra.

Lenke til kommentar
Mirror's edge var ganske kult, men det manglet en god story og de mellomsekvensene var ganske dårlige..Men 70 på meta er jo ikke dårlig heller da.

Så du mener et spill ikke kan ha en god plot som driver deg fremover i tilegg til å ha bra gameplay?

Lenke til kommentar

Mirror's edge var ganske kult, men det manglet en god story og de mellomsekvensene var ganske dårlige..

Men 70 på meta er jo ikke dårlig heller da.

haha,lov og være morsom vettu,bøker er meh.prøv heller storyn på Nier,ganske bra.

Mirror's edge var ganske kult, men det manglet en god story og de mellomsekvensene var ganske dårlige..Men 70 på meta er jo ikke dårlig heller da.

Så du mener et spill ikke kan ha en god plot som driver deg fremover i tilegg til å ha bra gameplay?

For å være ærlig har jeg ikke lest andre bøker enn faglitteratur på mange år. Joda, spill kan ha gode historier, men de er heller sjeldne. Men hvis man spiller dataspill og har som primærmål å oppleve gode historier, ja da lever man i en tåpelig liten boble. Spill er altfor ofte plaget av såkalt politisk korrekthet og tør sjelden prøve seg på noen slags seriøse budskap. Historien er oftest der bare for å drive spilleren fremover. Men jeg har naturligvis spilt mange spill med gode, innholdsrike historier som spiller på spillmediets styrker, og ikke dets svakheter som alt for oftest skjer. På tross av at jeg aldri har vært noen stor rollespiller syns jeg de vestlige rollespillene gjør dette absolutt best for tiden, siden spilleren faktisk involveres i historien og ikke bare gameplayet.

Som jeg nevnte tidligere om politisk korrekthet kan man ta f eks Killzone 3 som et spill som med første traileren åpnet døra for at historien skulle taes mer seriøst, jeg tenkte faktisk at Sev(helten) ville gå gradvis over til Helghast(som gjerne bruker maske siden lungene deres muteres i den tøffe atmostfæren) på grunn av at han hadde vært så lenge i den helghanske atmosfæren, siden man i traileren ser at Sev tar på seg en Helghast-hjelm. Og hva fikk vi? Nok en gørr historie om en soldat som tilsynelatende er bedre enn alle andre soldater, og spillet ender med at *SPOILER START* Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

man mot alle odds bomber hele planeten Helghan til enda mer ødemark enn det allerede var og en av soldatene sier: Jesus, how many people where down there?

*SPOILER SLUTT*

For de som har spilt Killzone vet dere sikkert at serien har et enormt potensial for gode historier med hensyn på settingen og hovedplottet i serien, men historien har gradvis blitt verre og verre med hver iterasjon, selv om stemmeskuespill og dialog gjerne har blitt bedre.

Lenke til kommentar

De sender samlet. I de eneste tilfellene de sender hver for seg er hvis det er en forhåndsbestilling inne i bildet og da selvfølgelig viss det er en stund til slippdato. Er det et par dager unna så kommer det i samme pakke.

Lenke til kommentar

De sender samlet. I de eneste tilfellene de sender hver for seg er hvis det er en forhåndsbestilling inne i bildet og da selvfølgelig viss det er en stund til slippdato. Er det et par dager unna så kommer det i samme pakke.

Hva gjør man da for å få gratis frakt for noe under £25?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...