Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

AWKWAAARD!

1.jpg

 

Egentlig mer trist med tanke på alle som har fått infoen sin blottlagt. Selv bryr jeg meg ikke ettersom jeg kanskje kommer på ett eller to uviktige steder hvor passordet mitt er det samme som PSN. Men selvfølgelig trasig for brukerne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Åja. Mulig at jeg har misforstått da. Fikk nemmelig beskjed om at "PlayStation Network er ikke tilgjengelig for øyeblikket." da jeg prøvde å logge inn.

 

... men når jeg tenker meg om så var det vel planlagt i kveld. :hmm:

Lenke til kommentar

ohh my lord,faen ikke kjøpt thor god of thunder,combatten til spillet er bra,plattforming er helt bugga og man mister way to much hp for ingenting,har så lyst og knekke spillet i 2.faen meg lyst og slå de som lagde dette spillet her.jævla møkkaspell.

Burde ha sjekket med Metacritic først :nei:

 

41 av 100 burde vel gi en liten pekepinn om at spillet suger bukketestikler.

Lenke til kommentar

Nvm.. Fant ut av det:

In a major Sony

PSN update, the network members are happy to see the PlayStation Store

back online. However, it doesn't appear that the "Welcome Back" package

is available quite yet, which may be a bit disappointing.

 

 

News came from the official PlayStation blog

yesterday that the store was back and better than ever. In fact, Sony

noted they have new downloadable content in the PlayStation Plus area

including full game trials of Dante's Inferno and Tom Clancy's Rainbow

Six 2. However, they also said of their "Welcome Back" package:

 

You

may have noticed that the content promised as part of the Welcome Back

offer is not yet live. It is currently in the final stages of testing

and will be available to download soon; we'll be sure to let you know

when.

Lenke til kommentar

ohh my lord,faen ikke kjøpt thor god of thunder,combatten til spillet er bra,plattforming er helt bugga og man mister way to much hp for ingenting,har så lyst og knekke spillet i 2.faen meg lyst og slå de som lagde dette spillet her.jævla møkkaspell.

Burde ha sjekket med Metacritic først :nei:

 

41 av 100 burde vel gi en liten pekepinn om at spillet suger bukketestikler.

 

For og si det sann så stoler jeg ikke på reviews,de som gjør reviewsa er som regel veldig mainstream og gir kjente spill bra karakterer,mens mindre kjente får average.Jeg kan ta Nier for eks,gamespot synes spillet var elendig,men bra musikk. jeg spilte igjennom det og synes storyn,musikken,characterne,quest systemet,grafikken alt var bra,Og Nier fikk dårli critics så nei jeg stoler ikke på reviwers.

Nå sliter jeg i chapter 7 og synes det er relativt bugga på et stadie,thor flyr i lufta når du skal hoppe over noen tree logs og plattformen under deg forsvinner og andre irriterende ting,men ellers synes jeg combatten er veldig bra.

 

Jeg er ikke en sann mainstream guy som spiller bare gode og kjente spill,og eventuelt bra score fra reviewsa.Så hender jeg går på av og til,første spillet nå.

Lenke til kommentar

ohh my lord,faen ikke kjøpt thor god of thunder,combatten til spillet er bra,plattforming er helt bugga og man mister way to much hp for ingenting,har så lyst og knekke spillet i 2.faen meg lyst og slå de som lagde dette spillet her.jævla møkkaspell.

Burde ha sjekket med Metacritic først :nei:

 

41 av 100 burde vel gi en liten pekepinn om at spillet suger bukketestikler.

 

For og si det sann så stoler jeg ikke på reviews,de som gjør reviewsa er som regel veldig mainstream og gir kjente spill bra karakterer,mens mindre kjente får average.Jeg kan ta Nier for eks,gamespot synes spillet var elendig,men bra musikk. jeg spilte igjennom det og synes storyn,musikken,characterne,quest systemet,grafikken alt var bra,Og Nier fikk dårli critics så nei jeg stoler ikke på reviwers.

Nå sliter jeg i chapter 7 og synes det er relativt bugga på et stadie,thor flyr i lufta når du skal hoppe over noen tree logs og plattformen under deg forsvinner og andre irriterende ting,men ellers synes jeg combatten er veldig bra.

 

Jeg er ikke en sann mainstream guy som spiller bare gode og kjente spill,og eventuelt bra score fra reviewsa.Så hender jeg går på av og til,første spillet nå.

Det er ikke jeg heller, mange av mine favorittspill har forekommet rundt 80-85 sjiktet på MetaCritic, og gode spill finner man helt nede på 70 av 100. Ta for eksempel Mirror's Edge, et av de mest nyskapende og utfordrende spillene på mange år, tror det endte opp med under 80 av 100 på MC.

 

Men derfra og ned til 40 av 100... jeg har ikke ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...