Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice å få henta ned noe fra PSN storen. Kjøpte i første omgang Worms og Rayman, begge til redusert pris. Kjøper nok Outland også, men går veldig sent. Ikke rart om hele Europa er inne i butikken. Infamous 2 demo fikk jeg også henta :)

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg at jeg skal ha Playstation Vita til uansett pris, har dere sett bildene fra Uncharted Golden Abyss der? Omg det slår jo det jeg har på de andre maskinene jeg har her hjemme, utenom PC og PS3 såklart!

Lett jeg skal svi av 4000kr eller mer på Vita og Uncharted Golden Abyss day one!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg at jeg skal ha Playstation Vita til uansett pris, har dere sett bildene fra Uncharted Golden Abyss der? Omg det slår jo det jeg har på de andre maskinene jeg har her hjemme, utenom PC og PS3 såklart!

Lett jeg skal svi av 4000kr eller mer på Vita og Uncharted Golden Abyss day one!

Sony er dumme hvis de forsøker selge denne dyrere enn 3DS, som allerede selger dårlig. Hvis de i tillegg har redusert RAM til 256 MB burde det vel kunne gå greit. Men skjønner hva du mener, U:GA ser lekkert ut.

Lenke til kommentar

Kom innom PSN første gang jeg prøvde tidligere idag,lå en del snacks der. CLOS Reverie, 2 DLC til Shift 2 som jeg skal ha.

Hvordan er Burnout Paradise,så spillet lå der gratis,men like ikke bilspill som er sann free roam bilspill.Sitter nå og spiller thor god of thunder,et ok hack n slash spill,men ikke de bedre.

hmm,jeg har aldri prøvd FF6,hvordan er storyn da? er samma grafikk som FF7 eller er SNES aktig?

Lenke til kommentar

FF VI er "SNES aktig", naturlig nok, siden spillet opprinnelig var til SNES. Men det er av det ypperste du finner til konsollen, og steget før serien gikk over til neste generasjon.

Historien er helt fantastisk, og etter min mening en av de beste i serien. Spillet har også opptil flere ganger blitt kåret til seriens beste, og er stadig høyt oppe på kåringer over tidenes beste spill.

Screenshot:

final-fantasy-vi-advance-20070215044816259_screen001.jpg

Lenke til kommentar

Burnout Paradise er jævlig moro, viss det ligger der gratis så er det bare å laste ned.

Har litt for mange timer i det spillet vet jeg, men det blir jo noen timer med spilling når man skal ha de 98 trofene som man kan skaffe seg :p

Lenke til kommentar

NGP virker bare mer å mer heftig...og om infoen som er lekket ang Nintendo Wii sin nye håndkontroller så er det jo også kanskje en mulighet at NGP kan brukes som en kontroller med ekstra funksjoner på PS3 spill? Hvem vet....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...