Muggkaare Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Content that forms part of the Welcome Back pack – such as free PS3 titles inFamous or LittleBigPlanet, or PSP games like Killzone Liberation – is not yet live, but is currently going through the final stages of testing. Sto rett over her. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Åjaa,, SÅRRI DA!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Fint at vi PS+ kunder får noe ekstra altså, Burnout Paradise gratis gjør meg ikke noe! Ferdig lasta ned og installert, bare å vente litt til på å få ned Infamus 2 nå da Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Ops glemte å oppdatere siden, spørsmål allerede besvart. Endret 2. juni 2011 av Cerb89 1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 lastet ned infamous 1 demoen..... Men tale og tekst er på fransk?!?? infamous 2 demoen er på engelsk.......... Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Vi som får PSN+ som en del av velkommen tilbake pakken, noen som vet når dette trer i kraft? Slik at vi kan begynne å benytte oss av PSN+ tilbudene, som nevnt bl.a Burnout Paradise. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det kommer til å ta et par dager ekstra Makiaveli for å begynne å laste ned fra welcome pack Og btw, Infamous 2 demoen eide lett!! Fant fort ut at jeg kommer ikke å angre på min forhåndsbestilling av Infamous 2 Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ok, regna egentlig med det. Har ihvertfall fått lasta ned Infamous 2 demoen og L.A Noire DLC. Gjør ikke noe å vente noen dager til. Har nok å spille Så forresten at Final Fantasy VI er på PSN nå 1 Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nice å få henta ned noe fra PSN storen. Kjøpte i første omgang Worms og Rayman, begge til redusert pris. Kjøper nok Outland også, men går veldig sent. Ikke rart om hele Europa er inne i butikken. Infamous 2 demo fikk jeg også henta Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) bug i Infamous 2 demoen? Får ikke drept den personen, selv om det lyser rødt på kartet, står bare der helt stille..... + Playstation låste seg Endret 2. juni 2011 av kewell79 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Så forresten at Final Fantasy VI er på PSN nå JESS! Herlig *laste ned* Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 inFamous 2 og Red Faction Armageddon imponerte veldig! Det ble fort 2 spill på lista mi for å si det slik... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jeg har bestemt meg at jeg skal ha Playstation Vita til uansett pris, har dere sett bildene fra Uncharted Golden Abyss der? Omg det slår jo det jeg har på de andre maskinene jeg har her hjemme, utenom PC og PS3 såklart! Lett jeg skal svi av 4000kr eller mer på Vita og Uncharted Golden Abyss day one! Endret 2. juni 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har bestemt meg at jeg skal ha Playstation Vita til uansett pris, har dere sett bildene fra Uncharted Golden Abyss der? Omg det slår jo det jeg har på de andre maskinene jeg har her hjemme, utenom PC og PS3 såklart! Lett jeg skal svi av 4000kr eller mer på Vita og Uncharted Golden Abyss day one! Sony er dumme hvis de forsøker selge denne dyrere enn 3DS, som allerede selger dårlig. Hvis de i tillegg har redusert RAM til 256 MB burde det vel kunne gå greit. Men skjønner hva du mener, U:GA ser lekkert ut. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kom innom PSN første gang jeg prøvde tidligere idag,lå en del snacks der. CLOS Reverie, 2 DLC til Shift 2 som jeg skal ha. Hvordan er Burnout Paradise,så spillet lå der gratis,men like ikke bilspill som er sann free roam bilspill.Sitter nå og spiller thor god of thunder,et ok hack n slash spill,men ikke de bedre. hmm,jeg har aldri prøvd FF6,hvordan er storyn da? er samma grafikk som FF7 eller er SNES aktig? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 FF VI er "SNES aktig", naturlig nok, siden spillet opprinnelig var til SNES. Men det er av det ypperste du finner til konsollen, og steget før serien gikk over til neste generasjon. Historien er helt fantastisk, og etter min mening en av de beste i serien. Spillet har også opptil flere ganger blitt kåret til seriens beste, og er stadig høyt oppe på kåringer over tidenes beste spill. Screenshot: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) FF6 Endret 2. juni 2011 av LunaticFanaticHD Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Burnout Paradise er jævlig moro, viss det ligger der gratis så er det bare å laste ned. Har litt for mange timer i det spillet vet jeg, men det blir jo noen timer med spilling når man skal ha de 98 trofene som man kan skaffe seg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 NGP virker bare mer å mer heftig...og om infoen som er lekket ang Nintendo Wii sin nye håndkontroller så er det jo også kanskje en mulighet at NGP kan brukes som en kontroller med ekstra funksjoner på PS3 spill? Hvem vet.... Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har nå fått tak i fullversjonen av Infamous 2, og akkurat starta spillet Blir digg og se hvordan spillet er i forhold til eneren. Håper på mindre repetivt skyting og mer varierte oppdrag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå