kewell79 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Gamelion, a studio who has developed titles for mobile, home, as well as portable consoles has delivered a strong hint in regards to the exact date the PlayStation Store will be back online. On the developer’s official Facebook page, they posted: Block Cascade Fusion is coming as Minis for PS3 and PSP to North America on 3rd June 2011! So, with the date Gamelion’s citing to be June 3rd, it drops a strong indication towards the fact that the PlayStation Store could be back up online this Friday Lenke til kommentar
seblar Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Er det vedlikehold på psn idag? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 http://www.gamer.no/artikler/85461/playstation-turneringene-utsettes/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Men det gjaldt ikke Norge likevel. Så nei. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Da ble det PS Vita. Morsom liten bommert av Sony, bare å sjekke med å søke i koden. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ps vita... Hmm. Lurer på om sony har klart å lure alle til å tro den skal hete vita slik at de kan holde det ekte navnet hemmelig helt fram til e3. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Da er jeg inne på ps store, men jeg ser ingen gratis spill enda EDIT: Content that forms part of the Welcome Back pack – such as free PS3 titles inFamous or LittleBigPlanet, or PSP games like Killzone Liberation – is not yet live, but is currently going through the final stages of testing. Endret 2. juni 2011 av TuRb0 Lenke til kommentar
V_B Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Da er jeg inne på ps store, men jeg ser ingen gratis spill enda EDIT: Content that forms part of the Welcome Back pack – such as free PS3 titles inFamous or LittleBigPlanet, or PSP games like Killzone Liberation – is not yet live, but is currently going through the final stages of testing. Hvordan kom du deg inn? Jeg skulle prøve å forandre passord, men står at det fremdeles er utilgjengelig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kom inn, så datt jeg ut 2 minutt senere.. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har kommet meg inn selv, og laster ned infamous 2 demo og l.a. noire dlc Lenke til kommentar
V_B Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kom inn, så datt jeg ut 2 minutt senere.. Dette begynner å bli fryktelig irriterende.. Like før Playstationen skrapes Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det er bare å trykke X - X - X til dere kommer inn og / eller får lastet ned det dere ønsker Noen ganger blir det opptil 30 trykk Lenke til kommentar
V_B Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Problemet er at jeg ikke har forandret passordet etter at PSN gikk ned for første gang, og dermed ender opp med en feil-melding. Jeg fikk lov til å prøve å forandre passord tidliggere, men da fikk jeg "timed-out" når jeg trykket X mange ganger. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kom inn, så datt jeg ut 2 minutt senere.. Dette begynner å bli fryktelig irriterende.. Like før Playstationen skrapes Jaha? Du skjønner vel hva som skjer når størsteparten av psn brukere skal inn på playstation store samtidig?... Lenke til kommentar
V_B Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kom inn, så datt jeg ut 2 minutt senere.. Dette begynner å bli fryktelig irriterende.. Like før Playstationen skrapes Jaha? Du skjønner vel hva som skjer når størsteparten av psn brukere skal inn på playstation store samtidig?... Ja, jeg har forståelse for at det er stor pågang - men jeg syntes det er ironisk at PSN har vært nede i over 1 mnd, der de har hatt tid til å forberede seg, for så å ikke klare pågangen når det er tilbake. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har av og til følgende error melding -> 80710D36. Trykker bare da X-X-X-X til det fungerer. Laster ned inFAMOUS 2, Motorstporm Apocalypse demo (Y) Etter det er det L.A Noire dlc og annet staaaash! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) EDIT: Jeg postet i feiltråd Endret 2. juni 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvis de skulle hatt båndbredde for å klare alle PSN-brukerene samtidig, hele tiden, ville nok PSN kostet masse penger. Og siden det ikke pleier å skje så ofte, så er det ikke verdt det. Jeg skal greie å holde meg til ihvertfall imorgen. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 La oss si at playstation store serverene blir belastet 40% ved normal bruk, som før hackerangrepene. Da er det ikke nødvendig å ha en serverpark som takler 100% kapasitet. Det er jo bare bortkastet. Så for å gjøre deg fornøyd så mener du at Sony bør bruke enda mer penger, enn det dem allerede har tapt, på å utvide serverparken sin slik at den skal takle 100% (som kanskje bare er nødvendig de første dagene etter relanseringen, trenger faktisk ikke så mye kapasitet da en gang) for at du skal kunne logge deg på knirkefritt fra dag 1? Jeg skjønner dem veldig godt jeg. 1 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kor kan ein laste ned dei gratis spela? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå