chrisoh Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Må si at god of war 4 er noe jeg ser frem til.. :new_woot: What? Hvor finner jeg info om dette? Jeg vil spille mer God of War!!! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 det håper jeg for guds skyld at det fortsatt er.FF serien har jo siden FF7 vært innom PS merket,bortsett fra FF13. Neinei,sier ikke at Sony vet altfor mye hva SE gjørn,men jeg vil ffs ha en dato på spillet er mer bilder,kanskje hvem voicer Stella for eks og muligens nytt gameplay trailer,gameplay trailer på Agito har jo blitt slept så hvorfor ikke vs13. Forstår ingenting av slike kommentarer som dette. Selv om FFVersusXIII skulle bli multiplattform slik som Only Chaos med rette spår at kommer til å bli, så vil jo du kunne spille det på din PS3. Er det virkelig så ufattelig viktig for deg at ikke 360-spillere også skal få spille dette spillet? Jeg ville heller tenkt slik at jo flere som har muligheten til å kjøpe det spillet, jo mer populær blir serien, og jo større sjanse er det for at Square Enix satser enda hardere på å gi deg et enda bedre Final Fantasy i neste omgang. Og forøvrig så var 6 av spillene Nintendo-eksklusive, 3 Sony-eksklusive, og 5 multiplattform, så det er ikke helt riktig at dette er slik det alltid har vært heller. Om ikke Sony har betalt Square Enix enn helt ufattelig sum, så vil FFVersusXIII bli multiplattform, og slik jeg ser det så er akkurat det en fordel for alle. 1 Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Call of Duty: Elite http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3508/Frister-det-bla-opp-for-et-Call-of-Duty-abonnement Hvordan Activison skal tjene enda mer penger Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 det håper jeg for guds skyld at det fortsatt er.FF serien har jo siden FF7 vært innom PS merket,bortsett fra FF13. Neinei,sier ikke at Sony vet altfor mye hva SE gjørn,men jeg vil ffs ha en dato på spillet er mer bilder,kanskje hvem voicer Stella for eks og muligens nytt gameplay trailer,gameplay trailer på Agito har jo blitt slept så hvorfor ikke vs13. Forstår ingenting av slike kommentarer som dette. Selv om FFVersusXIII skulle bli multiplattform slik som Only Chaos med rette spår at kommer til å bli, så vil jo du kunne spille det på din PS3. Er det virkelig så ufattelig viktig for deg at ikke 360-spillere også skal få spille dette spillet? Jeg ville heller tenkt slik at jo flere som har muligheten til å kjøpe det spillet, jo mer populær blir serien, og jo større sjanse er det for at Square Enix satser enda hardere på å gi deg et enda bedre Final Fantasy i neste omgang. Og forøvrig så var 6 av spillene Nintendo-eksklusive, 3 Sony-eksklusive, og 5 multiplattform, så det er ikke helt riktig at dette er slik det alltid har vært heller. Om ikke Sony har betalt Square Enix enn helt ufattelig sum, så vil FFVersusXIII bli multiplattform, og slik jeg ser det så er akkurat det en fordel for alle. Problemet er at dersom SE skal bruke tid på å tilpasse spillet for flere plattformer, så kan dette være tid og ressurser som kunne vært brukt på å optimalisere spillet og gjøre det enda bedre. De aller fleste vet at når det kommer til ytelse og maskinkraft så har PS3 mer å gå på enn både Xbox360 og Nintendo Wii. Sier ikke at det garantert skjer, sier heller ikke at det gjelder alle spill over hele fjøla, men jeg er helt overbevist om at spill som er eksklusive _generelt_ er bedre enn spill som er multiplattform, nettopp fordi utvikleren har kunnet konsentrere seg om å optimalisere spillet for EN plattform, i stedet for å måtte tilpasse og gnåle med flere forskjellige systemer. Og før noen slenger fanboy i trynet mitt; jeg er positiv til multiplattform, men jeg er også positiv til konkurranse mellom konsoller. Alle konsoller trenger et antall spill som er eksklusive. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 det håper jeg for guds skyld at det fortsatt er.FF serien har jo siden FF7 vært innom PS merket,bortsett fra FF13. Neinei,sier ikke at Sony vet altfor mye hva SE gjørn,men jeg vil ffs ha en dato på spillet er mer bilder,kanskje hvem voicer Stella for eks og muligens nytt gameplay trailer,gameplay trailer på Agito har jo blitt slept så hvorfor ikke vs13. Forstår ingenting av slike kommentarer som dette. Selv om FFVersusXIII skulle bli multiplattform slik som Only Chaos med rette spår at kommer til å bli, så vil jo du kunne spille det på din PS3. Er det virkelig så ufattelig viktig for deg at ikke 360-spillere også skal få spille dette spillet? Jeg ville heller tenkt slik at jo flere som har muligheten til å kjøpe det spillet, jo mer populær blir serien, og jo større sjanse er det for at Square Enix satser enda hardere på å gi deg et enda bedre Final Fantasy i neste omgang. Og forøvrig så var 6 av spillene Nintendo-eksklusive, 3 Sony-eksklusive, og 5 multiplattform, så det er ikke helt riktig at dette er slik det alltid har vært heller. Om ikke Sony har betalt Square Enix enn helt ufattelig sum, så vil FFVersusXIII bli multiplattform, og slik jeg ser det så er akkurat det en fordel for alle. Problemet er at dersom SE skal bruke tid på å tilpasse spillet for flere plattformer, så kan dette være tid og ressurser som kunne vært brukt på å optimalisere spillet og gjøre det enda bedre. De aller fleste vet at når det kommer til ytelse og maskinkraft så har PS3 mer å gå på enn både Xbox360 og Nintendo Wii. Sier ikke at det garantert skjer, sier heller ikke at det gjelder alle spill over hele fjøla, men jeg er helt overbevist om at spill som er eksklusive _generelt_ er bedre enn spill som er multiplattform, nettopp fordi utvikleren har kunnet konsentrere seg om å optimalisere spillet for EN plattform, i stedet for å måtte tilpasse og gnåle med flere forskjellige systemer. Og før noen slenger fanboy i trynet mitt; jeg er positiv til multiplattform, men jeg er også positiv til konkurranse mellom konsoller. Alle konsoller trenger et antall spill som er eksklusive. helt enig i det sier,er heller ikke noe fanboy selv,men vil at SE holder FFvs13 som en eksklusiv,nomura har jo også sagt flere ganger at han bare jobber med 1plattform av gangen.Hvis du og ser på trailern som ble slipt i TGS trur jeg det var så er det syk ing grafikk og FMV grafikken er noe av det sykeste jeg har sett når det gjelder ansikter i spill på ps3'n. Hvis de bestemmer seg og gjøre et multi,går det enda lengre enn det allerede har gjort og SE taper penger hvis ikke det selger bra på xb0ks,spillet har jo faen meg vært i utvikling siden 2005/2006 og spillet vil nok ikke komme før sent 2012 vil jeg tru. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ugh, minner meg på at jeg ikke har fullført FF13. Men det var så langtekkelig og kjedelig at jeg falt av. Dog synes jeg kampsystemet var dritbra. Men nå som FF13-2 er på vei får jeg pine meg videre da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Eg ga opp på han der Barthaloussogith fyren.. daua så mange ganger der så eg mistet HELT piffen... Selv om eg har rundet de fleste FF spillene før det. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) "On 26/05/2011, we noted that your online activity in XMB Messaging , was not acceptable for the following reason(s): Offensive text(...)In this instance we do not believe your actions warrant a suspension, but please be advised that any further breaches of the Terms & Conditions may result in a formal warning or even a temporary or permanent suspension of your account from the PLAYSTATION®Network." Fikk dette i en mail fra Sony nå for en stund siden. Tror kanskje det har noe å gjøre med en snd match på mw2 Men uansett, han fyren jeg sendte den "offensive" meldinga til sende en melding til meg der det stod "enjoy suspension", og jeg trodde han bare kødda da Men poenget mitt er, hvor kan jeg rapportere psn brukere til Sony? Endret 31. mai 2011 av BlueB0y Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ugh, minner meg på at jeg ikke har fullført FF13. Men det var så langtekkelig og kjedelig at jeg falt av. Dog synes jeg kampsystemet var dritbra. Men nå som FF13-2 er på vei får jeg pine meg videre da. Det skjedde med meg og. Spilte masse den første tida og når endelig spillet åpnet seg opp og man kunne gjøre litt som man ville, stoppet jeg å spille. Fant ut at jeg ville ble ferdig med det. Spilte i noen timer og runda det og tok siste boss på første forsøk Fikk faktisk en itch til å spille det igjen her en dag Det er verdt det, det er et godt spill Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ugh, minner meg på at jeg ikke har fullført FF13. Men det var så langtekkelig og kjedelig at jeg falt av. Dog synes jeg kampsystemet var dritbra. Men nå som FF13-2 er på vei får jeg pine meg videre da. I motsetning til deg likte jeg FF13 veldig godt selv om det ikke er standard FF så ga spillet meg en god del utfordringer,kampsystemet er helt utrolig bygd opp og veldig unikt,det eneste som var kjipt og gjøre var og farme for traps og plat ingots slik jeg kunne 2 tier 3max våpen for hver charr og noe farming for dark matter.Jeg klarte derimot og få Platinum på FF13 og har ikke noe imot og sette meg ned og spille FF13 igjen. Personlig så synes je barthendelos var ekstrem enkel,til og med Cid raines var veldig enkel,epic music på barthendalos tho. Gleder meg veldig til FF13-2 som det skal komme i slutten av 2011. Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Noen som vet om ps store er oppe ennå? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kan bekrefte at det er den ikke. Vi får nok fort vite det når den er oppe. Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Kan bekrefte at det er den ikke. Vi får nok fort vite det når den er oppe. På ps norge sine sider på face er det noen som sier at den kommer opp først til fredag. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hva "noen" sier på facebook tar jeg med et busslast med salt. Ikke engang hva Sony selv sier kan man være helt sikker på. De sa 31. mai, nå har det blitt justert til "før uken er omme", altså senest søndag. Tiden vil vise, jeg holder ikke pusten. Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hva "noen" sier på facebook tar jeg med et busslast med salt. Ikke engang hva Sony selv sier kan man være helt sikker på. De sa 31. mai, nå har det blitt justert til "før uken er omme", altså senest søndag. Tiden vil vise, jeg holder ikke pusten. som du sa, vi merker fort når det er oppe igjen Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vi vil merke det ved at LunaticFanaticHD copy/paster stuff fra Playstation blog 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Vi vil merke det ved at LunaticFanaticHD copy/paster stuff fra Playstation blog Og det er en jævlig god egenskap så slipper jeg å prøve å omgå filteret på jobbpc'en. Go Luna! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 står på itavisen den er oppe å fredag Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Og det står på bloggen min at den åpner i dag ... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 står på itavisen den er oppe å fredag Itavisen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå