Muggkaare Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Flere nå som ikke kommer inn på PSN? Lenke til kommentar
nyklo Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Er det nokon andre som får feilmelding (8027... eitt eller anna) når ein skal logge på PSN akkurat _no_? Eg har ikkje registrert at det har blitt annonsert nokon nedetid. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ser ut som det er vedlikehold ja kode 80710092 Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 jeg kommer heller ikke inn.. men var det varslet noe vedlikehold i dag da? var ikke det tirsdag kveld det skulle komme noe? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hmm, derfor en av kompisene mine nettopp sendte mld og spurte om vi skulle finne på noe 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Får satse på at det er PS store som skal opp igjen, eller har de gitt en dato på det? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Og jeg som gledet meg til å spille når jeg kom hjem i dag:( Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Og jeg som gledet meg til å spille når jeg kom hjem i dag:( håper dette er i orden til ungene skal i seng.. endelig en kveld hvor det er mulig å få spilt noe: ungene må tidlig i seng pga skole i morgen, frua jobber kvelden, det er søndag så spillkompiser er hjemme, det er drittvær, så god grunn til å holde seg inne.. så håper jaggu ikke at dette ødelegger nå altså. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Enig, i kveld skal det spilles da det er mye jobb neste uke. Blir black ops eller bc2:) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tviler på at storen kommer i dag, i og med at det er søndag. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Enig, i kveld skal det spilles da det er mye jobb neste uke. Blir black ops eller bc2:) noen flere som fikk mail før det datt ned? på et eller annet språk og noe om euro og greier? Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) http://wn.com/PLAYSTATION_NETWORK_DOWN_29th_MAY_2011 http://www.youtube.com/watch?v=C25E1QW8LLU Er nok mange andre som har det samme problemet. Noe skal det være hele tiden, men det får være grenser. (edit: ny lenke) Endret 29. mai 2011 av Digitalklokke Lenke til kommentar
PS360 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 noen flere som fikk mail før det datt ned? på et eller annet språk og noe om euro og greier? Kan ikke se at jeg har fått noe... Avsenderen er ekte? Uansett vil det kunne ta litt tid å sende eposter til noen titalls millioner mennesker Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hmm, derfor en av kompisene mine nettopp sendte mld og spurte om vi skulle finne på noe hahaha Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har ikke hatt noen problemer med PSN i dag. Spilt BO fram til nå jeg! Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har ikke hatt noen problemer med PSN i dag. Spilt BO fram til nå jeg! nå virker min igjen også.. aner ikke hva det kan ha vært.. men men.. rakk ihvertfall å fjerne og legge på ny kjølepasta i mellomtiden da Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg har ikke hatt noen problemer med PSN i dag. Spilt BO fram til nå jeg! nå virker min igjen også.. aner ikke hva det kan ha vært.. men men.. rakk ihvertfall å fjerne og legge på ny kjølepasta i mellomtiden da Funker ikke her. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 og gud nerdrage,andre enn meg som slitter meg overoppheta ps3 etter FW.3.61 eller? sitter og spiller NFS:Shift1 og merker spillet ligger på 1-3fps.grr,bir så forbanna når jeg må quitte i den siste race serien Works vs supercar,og det er en 5series løp også.håper for guds skyld at sony kommer med en FW som ordner opp i dette.btw noen som har en support email link som jeg informere sony om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå