Mala Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Sitter selv med AC2 i disse dager, og syns det er ett bedre spill en det første ihvertfall Skal vere rimelig langt også,så eg har nok mange timer forran meg. Liker det godt sålangt ihvertfall! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Skal vi se. Disse er vel de mest nevnte av nye spill, GoW er ikke nytt da, men er likevel herlig både om du ikke og om du har spilt de fra før av (samlepakke med 1+2). - Uncharted 2: Among Thieves - Assassin's Creed II - CoD: Modern Warfare II - God of War Collection - Batman: Arkham Asylum - Demon's Souls - FIFA Soccer 10 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) FFVIII er kommet WHAT?,where and when,US jp eller eu? must...download....ff8.. Ok,så jeg fant ut at det kan lastes ned fra us store,men vil gjerne ha det på eu storen,hvis jeg laster det ned på us og installerer det på eu så vil det bli noe problemer og save på eu store eller kan jeg bare save på us store? pga jeg vil ha alle demoer,spill på eu storen. noen som kan confirme det? Endret 20. desember 2009 av zlpw0ker Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 US HERLIG å begynne på det igjen Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 og kan jeg bruke samma konto nummer på eu kontoen og us kontoen? eller må jeg ha 2 forskjellige visas? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 og kan jeg bruke samma konto nummer på eu kontoen og us kontoen? eller må jeg ha 2 forskjellige visas? kan bruke samme.. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) FFVIII er kommet Ok,så jeg fant ut at det kan lastes ned fra us store,men vil gjerne ha det på eu storen,hvis jeg laster det ned på us og installerer det på eu så vil det bli noe problemer og save på eu store eller kan jeg bare save på us store? noen som kan confirme det? Ja,jeg quouter meg selv. Noen som har gjort det som er nevnt ovenfor? Endret 20. desember 2009 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, det er klart allerede. Har sett litt på Fight Night Round 4 og Assassins Creed 2, noe å satse på? Modern Warfare 2 blir også kjøpt. Personlig vurderer jeg om jeg skal ha AC2 på PC. Usikker. MW2 definitivt til PC for min del. Men uansett... Vil anbefale Fight Night Round 4 på det sterkeste. Har spilt det siden PS3 Slim kom, og ingen nyere spill jeg har kan måle seg med grafikk/fysikkmotor. Hvis jeg skal imponere gjester, setter jeg på Fight Night. Det er overraskende dybde i spillet, og det er det eneste spillet jeg noen gang har betalt for DLC til. Absolutt kandidat til årets spill. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Last det ned du, og bytt til din eu konto og spill. Det eg har gjort. Lastet det ned på US konto og spiller på hovedkontoen som er EU. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 thx sideswipe. Har fortsatt GOW CE og runde da,så blir det vel FF7 og FF8,får prøve og runde begge 2 før bayonetta og darksiders kommer den 8januard. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Så jeg dobbeposter her,sorry for det. Men jeg lastet det ned og så installerte FF8 seg automatisk på us kontoen. Så jeg fikk ikke save på eu,men bare på us.Er det noen måte jeg kan gjøre om dette. oh and btw. Har en 46tommer og ff8 er bare ikke ment for så stort. Så jeg ser ikke facene til spillerne,alt er blurry. WTF,noen som kan hjelpe meg med det,eventuelt hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 ? Okey? Aldri hatt noe sånt problem, logg deg av US kontoen og logg deg på på EU (den som er min hovedkonto vertfall) og når eg spiller så lagrer det uten problemer. Den lagrer jo på HDD på PS3'en da, ikke på US/EU Store'n. Får inntrykk av at du tror det.. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) hmm,er mye mulig jeg ikke har formatert min ps1 memory på min ps3 .men hva faen skal jeg gjøre da,går det ann og slette den og redeeme den på eu og laste den ned sann eller,må man redeeme den på us storen? Og tru meg jeg har logget av og prøvd og save på eu og us,og bare på us går det ann. så vet ikke hva jeg gjør feil jeg. Endret 20. desember 2009 av zlpw0ker Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Du kan ikke laste den ned fra EU uansett siden den ikke er kommet til den Store'n enda. Og eg begriper ikke hva som er galt for å være helt ærlig, eg får til å save uansett om eg spiller på hovedkontoen min (som er EU) eller en av de andre (US/JAP) Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 er mye mulig jeg som glemte og aktivere de på eu kontoen,men trur det vil løse seg snart,men jeg har fortsatt problemet med grafikken på ff8 da,som er helt føkka. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Så hva syns kaféen er årets spill? Her er det Uncharted 2. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Kunne jo lagd en avstemmning for årets PS3 tittel For min del blir det kanskje slik: 1. Uncharted 2 2. FIFA 10 3. Call of Juarez Bound In Blood (?) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 1. Demon's Souls 2. Assassin's Creed II 3. Uncharted 2: Among Thieves Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 er mye mulig jeg som glemte og aktivere de på eu kontoen,men trur det vil løse seg snart,men jeg har fortsatt problemet med grafikken på ff8 da,som er helt føkka. Er nok ikke noe galt med grafikken. Spillet er fra 99 og på en 42", 46", 50" osv osv kan det nok sees VELDIG godt hvor gammelt spillet er Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 hehe.men med ff7 som er enna gamlere, ff7 er det faktisk bedre grafikk på enn ff8.Får finne en måte og finne ut av det eller leve med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå