Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se. Disse er vel de mest nevnte av nye spill, GoW er ikke nytt da, men er likevel herlig både om du ikke og om du har spilt de fra før av (samlepakke med 1+2).

- Uncharted 2: Among Thieves

- Assassin's Creed II

- CoD: Modern Warfare II

- God of War Collection

- Batman: Arkham Asylum

- Demon's Souls

- FIFA Soccer 10

Lenke til kommentar
FFVIII er kommet :D

WHAT?,where and when,US jp eller eu?

must...download....ff8..

Ok,så jeg fant ut at det kan lastes ned fra us store,men vil gjerne ha det på eu storen,hvis jeg laster det ned på us og installerer det på eu så vil det bli noe problemer og save på eu store eller kan jeg bare save på us store?

pga jeg vil ha alle demoer,spill på eu storen.

noen som kan confirme det?

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar
FFVIII er kommet :D

Ok,så jeg fant ut at det kan lastes ned fra us store,men vil gjerne ha det på eu storen,hvis jeg laster det ned på us og installerer det på eu så vil det bli noe problemer og save på eu store eller kan jeg bare save på us store?

noen som kan confirme det?

Ja,jeg quouter meg selv. Noen som har gjort det som er nevnt ovenfor?

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar
Ja, det er klart allerede. Har sett litt på Fight Night Round 4 og Assassins Creed 2, noe å satse på?

Modern Warfare 2 blir også kjøpt.

Personlig vurderer jeg om jeg skal ha AC2 på PC. Usikker. MW2 definitivt til PC for min del. Men uansett...

Vil anbefale Fight Night Round 4 på det sterkeste. Har spilt det siden PS3 Slim kom, og ingen nyere spill jeg har kan måle seg med grafikk/fysikkmotor. Hvis jeg skal imponere gjester, setter jeg på Fight Night. Det er overraskende dybde i spillet, og det er det eneste spillet jeg noen gang har betalt for DLC til. Absolutt kandidat til årets spill.

Lenke til kommentar

Så jeg dobbeposter her,sorry for det.

Men jeg lastet det ned og så installerte FF8 seg automatisk på us kontoen. Så jeg fikk ikke save på eu,men bare på us.Er det noen måte jeg kan gjøre om dette. oh and btw. Har en 46tommer og ff8 er bare ikke ment for så stort. Så jeg ser ikke facene til spillerne,alt er blurry.

WTF,noen som kan hjelpe meg med det,eventuelt hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

hmm,er mye mulig jeg ikke har formatert min ps1 memory på min ps3

.men hva faen skal jeg gjøre da,går det ann og slette den og redeeme den på eu og laste den ned sann eller,må man redeeme den på us storen?

Og tru meg jeg har logget av og prøvd og save på eu og us,og bare på us går det ann. så vet ikke hva jeg gjør feil jeg.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...