Gitarhm Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Systemoppdatering: 50%, jaja, får vel ikke spillt før imorgen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 skal velge blandt gratisspilla. jeg og en kammerat spiller mye zombies på black ops. vil vi like dead nation da? se rlitt jalla ut. LBP, er det gøy? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 LBP var for meg en stor skuffelse. Baby spill. Ikke meningen å tråkke noen på tærne, men eg likte det absolutt ikke. Så eg har ett gratis spill eg også Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 når åpner PS store igjen? vil ha 2 gratis spill ... Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 og når den åpner, hvilke spill burde jeg ta? de med strek over er de jeg iallefal ikke skal ha -LittleBigPlanet -Infamous -Wipeout HD/Fury -Ratchet and Clank: Quest for Booty (skal jeg iallefall ha!!!) -Dead Nation men hvilket spill skal jeg ta som nr. 2? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 når åpner PS store igjen? vil ha 2 gratis spill ... http://www.youtube.com/watch?v=qP0KVjlOOwY Eg skal velge Dead Nation og InFamous...ta en titt på InFamous. http://www.youtube.com/watch?v=c9-qmof4EXo Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Lurer på om jeg ikke skla ta InFamous ved siden av R&C selve nå...skal iallefall ha R&C og takk, den åpner 24. mai Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg er så sinsykt usikker på om jeg skal velge inFamous siden jeg fikk rasert spillopplevelsen på demoen og da var demoen KUN på fransk... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Wipeout og Quest for booty har jeg. Infamous fallt ei i smak og LBP tiltaler meg heller lite og Dead Nation like så Eg kan si meg villig til å gi Infamous en ny sjangse ihvertfall Uansett...2 gratis spill sier man ikke nei takk til. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 hvordan er Quest for booty ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 For en som er fan av spillene er det sikkert helt knall, men eg fallt desverre ikke helt for disse karene her. Så orket vel aldri spille helt igjennom det Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 hvordan er Quest for booty ? Det varer bare i rundt 2 timer bare så det er sagt. Det er jo også en fortsettelse på Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, så du får vel mest ut av det om du har spilt ToD først. Selv har jeg alle utenom Dead Nation og Wipeout HD/Fury, så blir de to på meg. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 infamous og Wipeout for meg. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Føler jeg er i en episode av twilight zone. Hva feiler folk ? "Skal ihvertfall ikke ha LBP" ? Som er kanskje det spillet man MÅ ha til playstation av alle spill. Er helt insane. Det spillet har så ufattelig mye underholdning og er så utrolig mye kult man kan lage. 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Det feiler nok ikke folk noenting men heldigvis har folk ulik smak, eg så veldig frem til LBP etter all hypen og videoer og mas. Men eg gikk veldig fort lei, det ble litt for barnslig ( i mangel på ett bedre ord) Såklart artig med det du kan lage og at du kan endre uttrykk på sackboy og få nye klær osv osv. Men det var rett og slett ikke min type spill. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) det ser veldig jålate ut på youtube ut. finnes det en demo av noen av disse spillene? Endret 22. mai 2011 av NinjaChriis Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Føler jeg er i en episode av twilight zone. Hva feiler folk ? "Skal ihvertfall ikke ha LBP" ? Som er kanskje det spillet man MÅ ha til playstation av alle spill. Er helt insane. Hvis du ikke en er så hypp på platformspill eller å lage sine egne brett, så er det helt klart at LBP ikke blir så utrolig fascinerende. Men for alle de fjortisene som mener at spillet er for "barnslig" dem... http://www.youtube.com/watch?v=na0xwuBnOkg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Eg er rett og slett ikke av den kreative eller tolmodige typen til å få særlig mye ut av gameplayet til LBP, derfor er dette spillet helt bortkastet for min del. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 jeg så på noen reviews av NFS:Shift2 hvis du har disse NFS shift,NFSHP og NFS undercover registrert på ea.com så får man bonus biler.Jeg har registrert meg der og lagt til spilla,men jeg finner ikke noen steder der jeg kan legge til min psn slik jeg faktisk får de når jeg begynner med NFS:Shift2. Noen som vet hvor man går for og registrere det? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Eg er rett og slett ikke av den kreative eller tolmodige typen til å få særlig mye ut av gameplayet til LBP, derfor er dette spillet helt bortkastet for min del. Er stort sett enig i det du sier, men selv fikk jeg noen morsomme coop-timer ut av det. På den annen side finnes det mange andre spill som jeg foretrekker å spille coop fremfor LBP, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå