Cloudemyx Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det var såpass ja. Da er det vel nesten ikke noe annet å gjøre enn å lage en ny bruker. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har glemt det nye passordet mitt som jeg lagde igår Hva nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hahaha, er liksom ikkje grenser kor ille det skal gå for Sony. Får me forresten behalde dei to spela til evig tid, eller må ein ha PS+-medlemskap for å spele dei? De to spillene man kan velge (blant et utvalg av fem) får man til odel og eie. I tillegg får vi en måneds gratis plus-medlemskap, som innholder 4 spill, men disse vil man kun beholde så lenge man er plus-medlem. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Resistance cover utgitt: Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Resistance cover utgitt: Hvis det er det ordentlige cover,så er coveret ekstremt stygt.hel oransj farge med skulls på.Ser 4 øyer og ser bare 2skulls også så coveret.Ser ut som bildet er bare limt på. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Er nok det. Box art revealed Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nok en blemme av sony, virker som om hvem som helst kan skifte passord på brukerkontoen med å vite kun epost adresse og fødselsdato. http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/3466/Nok-en-sikkerhetsblemme-fra-Sony Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nytt «hull» i PlayStation Network oppdaget. http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/3466/Nok-en-sikkerhetsblemme-fra-Sony Dette begynner å bli bra. Nok en blemme av sony, virker som om hvem som helst kan skifte passord på brukerkontoen med å vite kun epost adresse og fødselsdato. http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/3466/Nok-en-sikkerhetsblemme-fra-Sony We know. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Leste litt tilbake og fant det ut etter jeg posta. Skal avvente noe før man legger inn nye kredittkort informasjon. fant ut etter de åpna at det heldigvis er ett utgått kredittkort som ligger inne på PSN. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Endelig så er jeg tilbake fra steinalderen. Så slipper jeg å holde på å skrive innlegg fra mobilen Da er det jo bare å hoppe på og sjekke om jeg får fikset nytt passord. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Synes coveret til Resistance var bra. Ganske tøft når jeg studerer det nærmere. Ser for meg at det vil stikke seg frem i en butikkhylle med den fargen. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Resistance cover utgitt: Hvis det er det ordentlige cover,så er coveret ekstremt stygt.hel oransj farge med skulls på.Ser 4 øyer og ser bare 2skulls også så coveret.Ser ut som bildet er bare limt på. Flott cover, og skiller seg ut i mengden blant generiske cover som preger hverdagen vår. Utrolig mange spill som i år som har brukt kombinasjonen (blå + oransje). L.A. Noire, Outland, Portal 2, Bulletstorm, Brink osv. Sjekk forsida av Metacritic akkurat nå, 4 av 5 spill kjører (blå + oransje), mens det femte kjører (sort + oransje). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Resistance cover utgitt: Kjempe kult cover og skiller seg veldig ut fra et hav av generiske og kjedelige spill cover. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ryktes at PS Store kommer opp igjen 24 Mai. http://blog.machinima.com/insidegaming/2011/05/19/rumor-playstation-store-to-return-may-24/ Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Begynner å bli litt usikker på sony nå jeg :/ Leste at maskiner kunne slå seg selv av og bli overhetet. Selv har jeg ikke oppdatert, eller rørt ps3en siden 10 mai ellerno, men dette her syns jeg blir litt mye. Vi får vel håpe at hackerne blir tatt så fort som mulig. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Herregud... Dette begynner å irritere meg òg. Jeg bruker ikke PS3 så ofte, men når det ikke er mulig å spille uten å ta risken på å ødelegge konsollen så er jeg lite keen på å beholde ps3'en. Det eneste som er "trist" er at jeg HATER kontrollene til X-box.. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 ^^ Hva er din psn ?, din xbox 360 lover boy Chill Gitarhm bare tull. Sony 4 life jaaaouw.. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Dette er dessverre nok et eksempel på hvor mye internett hauser opp et problem som i utgangspunktet kun noen få har opplevd. Dette problemet med overoppheting skal visst gjelder de med 60 og 80GB maskiner men det kan jo være tilfeldigheter at maskinene har fått disse symptonene akkurat nå. Lett å skylde på firmware og spill når noe går galt. Sånne symptomer er helt vanlige på maskiner som har vært brukt en del år og synger på siste verset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå