Dore123m Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Jeg tror Sony har nok å gjøre de er ikke tregere enn Steam uansett ventet i 2 år på å få mail derfra en gang :)så ikke tenk på det, du får nok svar skal du se! Endret 17. mai 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Oi! 2 år. Det var da voldsomt. Får håpe det ikke tar så lang tid for oss da. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har 3 kontoer på ps3en. Vil det si jeg kan få alle 5 spillene? 3 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg har kun 40gig-konsollen. Vil ikke det bare fylle opp harddisken min om jeg må laste ned spillene da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tror du kan være ganske trygg på at to spill ikke er 40Gig tilsammen Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Tror du kan være ganske trygg på at to spill ikke er 40Gig tilsammen Men det er lageret masse annet, som f.eks fra Home blant annet. Så når jeg den dag installerer spillene, så blir det mindre plass til f.eks demoer og slikt. Det skal ikke så mye til for å fylle opp 40 gig egentlig. Derfor syntes jeg at de med liten harddisk kunne fått tilsendt spillet på disk. Men det ville sikkert kostet for mye. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg er veldig godt fornøyd med utvalget av spill vi kan velge mellom. LittleBigPlanet og Wipeout har jeg fra før, så det blir nok Ratchet&Clank og InFamous på meg. De som ikke har Wipeout HD fra før, bør hvertfall uansett vurdere det. Fantastisk spill, og uten tvil det PSN-spillet jeg har brukt mest tid på. Syns nesten det var litt greit at alt dette skjedde. Jeg har klart meg helt fint uten PSN denne tiden, og når det kommer tilbake så får vi attpåtil 2 gratis spill. Ikke har det gått utover bankkontoen min heller. Og kanskje var det like greit at Sony fikk se hvor dårlig sikkerheten deres var, sånn at de fikk forbedret den. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Har alle 5 spillene Samme kan det være. Har ikke blitt veldig påvirket av nedetiden uansett. Lenke til kommentar
Xanathador Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 hvordan blir det for folk med lite plass på harddisken? tror ikke jeg har plass til 2 spill på 5GB ledig plass... totalt 40GB harddisk. har det store gamle kadaveret. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Du må nok bare gjøre plass, da. Du kan jo kjøpe ny HDD, det er vel ikke så dyrt. Kan man bruke eksterne harddisker på PS3? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kan man bruke eksterne harddisker på PS3? Men kan bruke eksterne harddisker formattert med FAT32 til bilder/musikk/video men ikke til nedlastede spill. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Regnet egentlig med det. Det er samme greia på Xbox. Har harddiskene i PS3 alltid vært den samme størrelsen? Kan man skifte harddisk like lett på alle konsollene? I så fall er det ingenting i veien for å kjøpe en som er større. Eneste problemet er vel at enkelte spill ikke lar deg kopiere savegames, slik som Demon's Souls. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 HDDen i PS3en er standard 2.5" på både Phat og Slim og det er veldig enkelt å bytte på begge. Men pass på at du ikke kjøper de som er 12mm i høyden noe som kan være tilfelle med 1000GB diskene og muligens 750GBene. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Da fikk eg også bytta passord! Er faktisk litt enig i Nevnarion. Har ikkje hatt problem med at det har vert nede - har berre blitt meir tid til å gjer andre ting da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) PSN datt ut rett i eksamenstiden for meg så blessing in disguise. Endret 18. mai 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Neida. Vel, ikke her i alle fall. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nytt «hull» i PlayStation Network oppdaget. http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/3466/Nok-en-sikkerhetsblemme-fra-Sony Dette begynner å bli bra. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hahaha, er liksom ikkje grenser kor ille det skal gå for Sony. Får me forresten behalde dei to spela til evig tid, eller må ein ha PS+-medlemskap for å spele dei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå