Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du kan være ganske trygg på at to spill ikke er 40Gig tilsammen ;)

Men det er lageret masse annet, som f.eks fra Home blant annet. Så når jeg den dag installerer spillene, så blir det mindre plass til f.eks demoer og slikt. Det skal ikke så mye til for å fylle opp 40 gig egentlig. Derfor syntes jeg at de med liten harddisk kunne fått tilsendt spillet på disk. Men det ville sikkert kostet for mye.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig godt fornøyd med utvalget av spill vi kan velge mellom. LittleBigPlanet og Wipeout har jeg fra før, så det blir nok Ratchet&Clank og InFamous på meg.

De som ikke har Wipeout HD fra før, bør hvertfall uansett vurdere det. Fantastisk spill, og uten tvil det PSN-spillet jeg har brukt mest tid på.

Syns nesten det var litt greit at alt dette skjedde. :p Jeg har klart meg helt fint uten PSN denne tiden, og når det kommer tilbake så får vi attpåtil 2 gratis spill. :) Ikke har det gått utover bankkontoen min heller. Og kanskje var det like greit at Sony fikk se hvor dårlig sikkerheten deres var, sånn at de fikk forbedret den.

Lenke til kommentar

Regnet egentlig med det. Det er samme greia på Xbox. Har harddiskene i PS3 alltid vært den samme størrelsen? Kan man skifte harddisk like lett på alle konsollene? I så fall er det ingenting i veien for å kjøpe en som er større. Eneste problemet er vel at enkelte spill ikke lar deg kopiere savegames, slik som Demon's Souls.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

PSN datt ut rett i eksamenstiden for meg så blessing in disguise.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...