Special P Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg har ingen av spillene på lista, hva er da de to beste å velge? Har ikke PSP account. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Egentlig ganske bra utvalg av spill vi kan velge i, så ingen bør klage. Synd jeg har de fleste spillene, men kommer til å velge Wipeout HD og Dead Nation. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg har enda ikke fått noe mail jeg. Må jeg lage en ny bruker, mister jeg jo alle trophies jeg har. Noen forklaring på hvorfor Tyskland får andre spill enn oss? Det hørtes da veldig kjedelig ut, tipper de spillene ikke er noe å skryte av. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 har ingen av dem jeg.. tenkte å velge Ratchet and Clank: Quest for Booty og Infamous noen som vet når vi kan laste ned dette? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jaggu godt att jeg ikke har fått rota meg til å kjøpe Dead Nation eller Wipeout så når disse kommer ut tar jeg dem begge imot stor glede og Sony gir oss en skikkelig god deal her for alle på den lista er solide spill. 1 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg har enda ikke fått noe mail jeg. Må jeg lage en ny bruker, mister jeg jo alle trophies jeg har. Noen forklaring på hvorfor Tyskland får andre spill enn oss? Det hørtes da veldig kjedelig ut, tipper de spillene ikke er noe å skryte av. Tyskland har visstnok veldig strenge lover for voldelig innhold i spill. I tillegg har også spill som inneholder nazireferanser blitt forbudt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Tyskland er Europas svar på Australia.. Dårlig at Sony har bestemt seg for en liste på 5 spill, det synes jeg de kunne gjort bedre, men jeg skal ikke klage for høyt for min del, har alltid vurdert Dead Nation, og takket være Lunatic så blir nok Infamous også et kjøp. Har jo ikke vurdert de andre titlene en gang, så da blir det jo de.. Bra å få prøvd Ps+ også, så får jeg se og prøvd hvor hensiktsmessig det er for meg.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg har ingen av spillene på lista, hva er da de to beste å velge? Har ikke PSP account. Nå skal ikke eg si hvilke som er "best", men InFamous Ratchet and Clank og LittleBigPlanet er spill som har en stor fan skare, så du kan jo sjekke ut de på Youtube. har ingen av dem jeg.. tenkte å velge Ratchet and Clank: Quest for Booty og Infamous noen som vet når vi kan laste ned dette? Store'n kommer om noen dager etter det eg vet. Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg har ingen av spillene på lista, hva er da de to beste å velge? Kommer vel mest ann på hvilken type spill du liker, dog rent objektivt sett er vel Infamous og LittleBigPlanet de eneste fulle "retail" utgivelsene, og da de med mest spilletid. Infamous - Et åpen verden trjedepersons action spill der budet Cole finner seg fanget i den sammenbrutte hjembyen sin, mens han prøver å få kontroll over sine nye elektrisitetsbaserte superkrefter. (Trailer) LittleBigPlanet - 2.5D platformspill, med 4x multiplayer og en avansert brettdesigner. Masse nedlastbare ekstrabrett. (Trailer) Wipeout HD - Futuristisk racing spill. ( ) Ratchet & Clank: Quest for Booty - Tredjepersons skyte/platform spill. En del humor og tegneserieaktigt design. Tar plass mellom Ratchet & Clank titlene "Tools of Destruction" og a Crack in Time. Ettersom dette ble laget for PSN, er det en del kortere enn vanlige R&C spill og har færre våpen, men har samme standard på grafikk og brettdesign. ( ) Dead Nation - Isomerisk zombie slakting i høyt tempo, med 2 player co-op. (Trailer) Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Er jeg den eneste som ikke kommer inn på PSStore? EDIT: Fant ut at det ikke er oppe før om noen dager.. Endret 17. mai 2011 av TheSoapmaker Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Wipeout så jo kult ut. Da tror jeg det blir det og InFamous på meg. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hm...Har ingen av disse spillene. Tror jeg velger: 1) inFAMOUS 2) Little Big Planet eller Dead Nation Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hm...Har ingen av disse spillene. Tror jeg velger: 1) inFAMOUS 2) Little Big Planet eller Dead Nation Jeg hadde også valgt infamous og little big planet hvis jeg ikke hadde hatt en av dem. Gode kjøp med value for money (særlig siden de er gratis) Lenke til kommentar
Tasselass Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Blir Infamous og Dead Nation her. Har alle de andre, men Infamous er et spill jeg kan tenke meg å spille gjennom uansett, så dette var greie gavespill for min del =) Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 LittleBigPlanet anbefales, men 2ern har kommet ut, så jeg vet ikke om det er så mange som fortsatt spiller 1. På meg blir det Infamous og Dead Nation! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Etter og ha sett gametrailers sin review av 'Infamous' så blir det uten tvil det! Virker jo sykt fett. Noen som har peiling på om Dead Nation har mye spilletid? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Eier alle foruten Dead Nation og WipeOut, så det blir et enkelt valg fra min side. Dead Nation sjekket jeg nettopp ut en video av, og det gleder jeg meg faktisk litt til. Så skikkelig gøy ut, liker sånne isometriske skytespill. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Har fire av spillene på ps3 lista. Så det blir bare Dead Nation på meg. Men det er en helt grei liste med spill det må jeg si. Men er jo fremdeles uten nett Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Tør nesten å tippe at du får nettet tilbake før Store'n kommer opp igjen. Og uansett så har en 30 dager fra Store'n er oppe til en må "hente" spillene sine. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Noen som vet om man får med Dirt 3 på steam om man kjøper PS3 versjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå