Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har enda ikke fått noe mail jeg. Må jeg lage en ny bruker, mister jeg jo alle trophies jeg har.

 

Noen forklaring på hvorfor Tyskland får andre spill enn oss? Det hørtes da veldig kjedelig ut, tipper de spillene ikke er noe å skryte av.

Tyskland har visstnok veldig strenge lover for voldelig innhold i spill. I tillegg har også spill som inneholder nazireferanser blitt forbudt.

Lenke til kommentar

Tyskland er Europas svar på Australia..

 

Dårlig at Sony har bestemt seg for en liste på 5 spill, det synes jeg de kunne gjort bedre, men jeg skal ikke klage for høyt for min del, har alltid vurdert Dead Nation, og takket være Lunatic så blir nok Infamous også et kjøp. Har jo ikke vurdert de andre titlene en gang, så da blir det jo de..

Bra å få prøvd Ps+ også, så får jeg se og prøvd hvor hensiktsmessig det er for meg..

Lenke til kommentar

Jeg har ingen av spillene på lista, hva er da de to beste å velge? Har ikke PSP account.

 

Nå skal ikke eg si hvilke som er "best", men InFamous Ratchet and Clank og LittleBigPlanet er spill som har en stor fan skare, så du kan jo sjekke ut de på Youtube.

 

har ingen av dem jeg.. tenkte å velge Ratchet and Clank: Quest for Booty og Infamous

 

noen som vet når vi kan laste ned dette?

 

Store'n kommer om noen dager etter det eg vet.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen av spillene på lista, hva er da de to beste å velge?

Kommer vel mest ann på hvilken type spill du liker, dog rent objektivt sett er vel Infamous og LittleBigPlanet de eneste fulle "retail" utgivelsene, og da de med mest spilletid.

 

Infamous - Et åpen verden trjedepersons action spill der budet Cole finner seg fanget i den sammenbrutte hjembyen sin, mens han prøver å få kontroll over sine nye elektrisitetsbaserte superkrefter. (Trailer)

 

LittleBigPlanet - 2.5D platformspill, med 4x multiplayer og en avansert brettdesigner. Masse nedlastbare ekstrabrett. (Trailer)

 

Wipeout HD - Futuristisk racing spill. (

)

 

Ratchet & Clank: Quest for Booty - Tredjepersons skyte/platform spill. En del humor og tegneserieaktigt design. Tar plass mellom Ratchet & Clank titlene "Tools of Destruction" og a Crack in Time. Ettersom dette ble laget for PSN, er det en del kortere enn vanlige R&C spill og har færre våpen, men har samme standard på grafikk og brettdesign. (

)

 

Dead Nation - Isomerisk zombie slakting i høyt tempo, med 2 player co-op. (Trailer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...