Christoffero89 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 jeg har 3 kontoer tilknyttet psn, kan jeg da velge 3 spill? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Two PS3 games from the following list: LittleBigPlanet Infamous* Wipeout HD/Fury Ratchet and Clank: Quest for Booty Dead Nation* For those with PSP accounts, you will also be eligible to download two PSP games from the following list: LittleBigPlanet PSP ModNation PSP Pursuit Force Killzone Liberation* LINK Supert. Syns dette er veldig bra gjort av Sony, her får man velge 2 spill blandt gode titler. Da blir det vertfall InFamous og ModNation på meg Endret 16. mai 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Flotters, blir vanskelig å bestemme seg for hvilke av dem jeg skal ta. Enste jeg har hørt om er LP og Rachet & Clank, sistnevnte er uaktuelt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har Ratchet and Clank: Quest for Booty og LittleBigPlanet... Hvilke skal jeg velge da mon tro? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ta en titt på InFamous på Youtube, eg syns demoen var knall vertfall Eller... her Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Det så faktisk ganske bra ut Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Eg ble sittende med demoen i timesvis vertfall Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg tror nok jeg satser på InFamous ja. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Du blir garantert ikke skuffet. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Infamous 2 er jo like rundt hjørnet tror jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har LittleBigPlanet, Infamous og Wipeout HD fra før, så ble litt skuffet over spillene, men er uansett bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Fin liste og velge i det! InFamous blir nok et av de jeg velger, litt usikker på det andre. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Går sjølv for Infamous og Dead Nation, siden eg har dei andre spela Men synest ikkje det var noke dårlig pakke frå sony Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Dead Nation og InFamous her også. Har LBP, og de andre to titlene er lite interessante. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg har LittleBigPlanet, Infamous og Wipeout HD fra før, så ble litt skuffet over spillene, men er uansett bedre enn ingenting. Jo, blir veldig vanskelig for Sony å skulle finne frem til og ordne en liste med 5 spill som INGEN har, og hadde det kommet 5 spill som ingen har så er sjangsen for at de 5 spillene var noe dritt veldig stor. Så eg er meget fornøyd, ikke minst siden eg holdt på å kjøpe InFamous for 4 dager siden, men tenkte eg skulle vente til denne pakken kom Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 For the German market, InFamous and Dead Nation will be replace with Super Stardust HD and Hustle Kings in the selection of PS3 games. Glad eg ikkje bur i tyskland, dårligere deal der also Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Og: For the German market, Pursuit Force and Killzone Liberation will be replaced with Everybody’s Golf 2 and Buzz Junior Jungle Party in the selection of PSP games. Killzone Liberation will not offer online gameplay functionality. 10hi Lenke til kommentar
andreg Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hadde egentlig ikke forventet å bli tilbudt såpass gode spill, og at man kan laste ned to stk. synes jeg er meget bra. Ser for meg at det blir InFamous og Dead Nation her i gården også. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Personlig så intresserer ingen av de 5spilla meg,muligens Wipeout HD/Fury eller ratchet og clank,selv om jeg ikke har spilt noen av de.Fikk endelig bytta pass og fikk synca trophysa hvertfall,venter på psn store kommer opp til sommerferien min som begynner i begynnelsen av Juni,så greit at de skal få det opp siste mai. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Skammer meg nesten over at jeg ikke har spilt på PS3 enda etter PSN kom opp igjen.. Noe som betyr at jeg MÅ spille i morra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå