Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

PS3 uten PSN er som å ha en bil uten motor. Man kan sitte med rattet i hånden, men man kan aldri bruke den til noe fornuftig.

 

Tja, du kan spille offline, spille split-screen med venner, se hvor mange platinum du klarer å få til psn er opp igjen. Er nok mere enn å sitte med rattet i hånden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg spiller kun online. Jeg bruker boksen til streaming fra PC, men kunne like gjerne brukt Xboxen til det. Siden de fleste kameratene mine etterhvert har kjøpt PS3, sluttet jeg å kjøpe inn nye spill til Xbox, samt at jeg ikke lenger betaler for XBL.

 

For min del har nedetiden bare ført til "oppetid" for PCen.

Lenke til kommentar

Må nesten quote meg selv her fra trofetråden. To rare hendelser har hendt idag.

 

Jeg merka nettop at da jeg loada gta så stod det "Trophies are unavailable for old saves. Please start a new save to gain trophies." Og da jeg så på trophy lista så hadde jeg 0% :( Noen som tror de vet hva som kan ha skjedd? Hvis jeg vil ha trophies på spillet så må jeg starte ett nytt spill igjen? Jeg som hadde kommet så langt :(

 

Det merkeligste foregår akkurat nå! Tenkte å spille lbp2 for å fullføre banen jeg holt på å lage. Jeg putter cden i, oppdaterer, og når spillet starter popper alle trophyene jeg har fram oppe i høyre hjørne o.O

 

Noen som har opplevd noe sånt som dette? Dette var veldig rart.

Lenke til kommentar

trenger litt hjelp med et trophy problem.kompisen min som bor her jeg bor satt i SF4 og fikk trophyes på det,og jeg virkelig IKKE liker det spillet og nå ser jeg SF4 på toppen av listen hele tia.Noe som er så er irriterende,fins det noen måte og slette det fra trophy lista,har slette game pack og profile også.

Lenke til kommentar

 

Wow," den har jeg sett før" :ph34r:. Bryr meg minimalt om PSN er nede. Det er singelplayerspill som er det store for meg.

Og har ørten hundre andre maskiner og pc å game på, no problem. Kjipt for dem med bare en PS3 og vil game Blops da, stakkars kidz det kan jeg innrømme. :tease:

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

*dårlig youtubeklipp*

 

Den filmen der er et prakteksempel på at det største problemet med internett er at alle kan skrive hva de mener, eller lage filmsnutter som det der, og dele det med verden. Fikk seriøst lyst til å denge fyren fordi han har så dårlig humor...

 

I dag gikk jeg en totimers tur siden jeg ikke hadde noe bedre å gjøre. Hadde PSN funka hadde jeg sikkert loka rundt i Home, eller lasta ned en demo eller to eller simpelthen dengt litt i Mortal Kombat online versus. Nuvel. På denne turen min som gikk ned til en liten flyplass i nærheten og tilbake en annen vei passerer jeg en liten hageflekk. I denne hagen var det en søt blondine som lekte med hunden sin. Idet jeg titter inn i hagen og merker meg henne så bøyer hun seg ned for å klappe hunden så jeg kan glane rett inn i utringninga hennes og hun hadde selvfølgelig ikke bh på seg så det ble litt nipple-action. Bra at PSN er nede ellers hadde jeg gått glipp av dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den filmen der er et prakteksempel på at det største problemet med internett er at alle kan skrive hva de mener, eller lage filmsnutter som det der, og dele det med verden. Fikk seriøst lyst til å denge fyren fordi han har så dårlig humor...

Men det er jo dette Datalagringsdirektivet skal hindre.

I dag gikk jeg en totimers tur siden jeg ikke hadde noe bedre å gjøre. Hadde PSN funka hadde jeg sikkert loka rundt i Home, eller lasta ned en demo eller to eller simpelthen dengt litt i Mortal Kombat online versus. Nuvel. På denne turen min som gikk ned til en liten flyplass i nærheten og tilbake en annen vei passerer jeg en liten hageflekk. I denne hagen var det en søt blondine som lekte med hunden sin. Idet jeg titter inn i hagen og merker meg henne så bøyer hun seg ned for å klappe hunden så jeg kan glane rett inn i utringninga hennes og hun hadde selvfølgelig ikke bh på seg så det ble litt nipple-action. Bra at PSN er nede ellers hadde jeg gått glipp av dette.

Nice!
Lenke til kommentar

I dag gikk jeg en totimers tur siden jeg ikke hadde noe bedre å gjøre. Hadde PSN funka hadde jeg sikkert loka rundt i Home, eller lasta ned en demo eller to eller simpelthen dengt litt i Mortal Kombat online versus. Nuvel. På denne turen min som gikk ned til en liten flyplass i nærheten og tilbake en annen vei passerer jeg en liten hageflekk. I denne hagen var det en søt blondine som lekte med hunden sin. Idet jeg titter inn i hagen og merker meg henne så bøyer hun seg ned for å klappe hunden så jeg kan glane rett inn i utringninga hennes og hun hadde selvfølgelig ikke bh på seg så det ble litt nipple-action. Bra at PSN er nede ellers hadde jeg gått glipp av dette.

... okeeeeey! Fint

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...