thadon Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 GT5 time trial demoen er ute på PSN Skal lastes ned med en gang jeg kommer hjem! Ikke ha for høye forventinger, mildt sagt jævli skuffende demo. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Begredelige saker, ihvertfal mitt førsteintrykk. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Noen som forventet at noe gratis skulle overgå prologen som koster penger? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er en tidsbegrenset demo som skal prøve å selge spillet, så ja. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 GT5 trenger ingen demo for å selge Lenke til kommentar
praystation Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det er en tidsbegrenset demo som skal prøve å selge spillet, så ja. Dette er ikke en demo for å selge spillet, eller en "demo" slik vi forventer en demo å være. Det er en enkel bane med en bil som skal brukes til kvalifisering til GT Academy. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 holdte faktisk på og spörre om demon er ute nå,men nå vet jeg at den er ute nå, skal laste den og spille den noen ganger,hadde planer om og spille NG1 idag,men noen timer blir vel borte for gt5 demo tenker jeg.. Jeg venter fortsatt FF8 ligger på eu psn,btw noen som vet om ff8 som ligger på jps pns har engelsk tale eller japse? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg venter fortsatt FF8 ligger på eu psn,btw noen som vet om ff8 som ligger på jps pns har engelsk tale eller japse? Har garrrrantert japansk språk. Venter på FF8 eg også...stod på en mail eg fikk fra PS Network at den skulle komme snart..men gudene vet når "snart" er.... Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er det noen av dere som har prøvd programmet vidzone, og som har fått det til å fungere(dvs faktisk å spille av musikkvideoer)? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Ja, jeg har, og det funka det. Men man har youtube, så jeg har ikke brukt det mer enn én gang. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Skal sies at det hjelper å like liste pop, rap og hip hop. Var vel stort sett det som lå der fant jeg ut, så jeg tok og fjernet det etter en liten halvtime med testing. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har nettopp koblet PS3'en opp mot TV'en igjen etter å ha vært på LAN, og når jeg starter den opp kommer det melding på skjermen "Støtter ikke videoformat". Jeg stilte den om til 1080i da jeg var på LAN, for jeg lånte en 24" pcskjerm der. Men dette burde vel ikke ha noe å si om TV'en min har 1080p? Er det noen måte å endre det tilbake til standardinnstillinger uten at man har bilde på skjermen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Bare hold Power kanppen nede i noen sekunder Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fikk det til etter 4-5 restarter Takk for hjelp Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Noen som vet når realeasedatoen for f1 2010 er? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) tok og flytta det sjøø Endret 17. desember 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Noen som har hørt om et dansespill til PS3? DDR? Hvorfor har jeg ikke hørt noe som helst om det? Og PS3 har vært ute lenge nå... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Trist, jeg har endelig ferie, og nå må jeg reise fra ps3-en i hele tre uker. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 GT5 time trial demoen er ute på PSN Jeg spilte den litt i går. Foreløpig på rundt 300. plass. Må si jeg var både positivt overrasket over noen ting, samt skuffet over andre ting. Kjørefølelsen var bra, og det var stor forskjell mellom de to bilene (racing/vanlig), og gøy å se hvor langt en kan presse bilen gjennom svingene før rumpa slenger ut. Men litt vanskelig å merke akkurat når den begynner å slippe, som er veldig lett å kjenne i en virkelig bil. Kanskje burde det vært en slags UI som gjorde en mer oppmerksom på det? Men litt merkelig at gresset rundt banen har samme fysiske egenskap som is. Jeg har kjørt på gress med bil i den virkelige verden, og kan ikke huske at jeg sladda som en gal i 10 km/t uten å prøve. Og hvor er støv og røyk når du burner og kjører ut i sanden? Blir skuffet hvis det ikke er skikkelig røyk og støv i den endelige versjonen. NFS Shift har mye bedre visuelle effekter og suverent bedre cockpit view, selv om kjørefølelsen til Shift er mindre konsekvent (noen biler er realistiske, noen er arcade). Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Gleder meg noe sjukt . Holder på å laste ned modnation demoen nå! Dette blir kos helgeunderholdning. 1832 Megabytes.. Endret 18. desember 2009 av dabear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå