Haawy Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 GT5 kommer også i mars vil jeg tru. Jeg blir overrasket hvis det skjer, men det er jo lov å håpe! Forøvrig så kommer det til å bli noen tøffe måneder fremover uten PS3'en min. Det gjør nesten litt vondt når jeg hører om de der hjemme som spiller Modern Warfare 2... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mener ps3-eksklusiver, altså spill som kun kommer på ps3. Kjøper alle multiplatform-spilla til 360n. Mhm, var det jeg mente med det jeg skrev. Nå er begge spilla du nevnte tilgjengelige på både pc og xbox... Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) kjenner jeg ble en smule forbannet igår, skulle klare Assassins Creed 2 Trofe'ene 100%, men for å få den ene trofe'en så må man sparke noen mens man flyr i flymaskinen. Og det gjorde jeg sefølgelig ikke når jeg holdt på med oppdraget, dermed må jeg starte helt på nytt om jeg skal klare å få 100% på trofe's Dermed blir det ikke 100 % i førsteomgang her. Bare ett lite tips til andre som holder på med ass. creed 2 nå! Bra spill forsåvidt, har klart spillet på 100% men ikke trofee's Endret 3. desember 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Skal jo sies at noen av de trofeene kom FRYKTELIG lett for å si det sånn, stort sett de tre første mann får er jo bare tull, i hvertfall nr. 1 og 3. Et sølv trofee for å sette seg i en stol, var flere jeg reagerte på, men husker ikke helt i farten hvilken det var igjen. Tenkte jeg skulle dytte The Saboteur i maskinen nå og teste litt. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hey. Jeg driver og samler poeng på lockerz, og der kan man få en PSP, men den er NTSC. Har det noe å si? Thanks. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da kan du ikke spille spill kjøpt fra europa, er vel en del andre begrensinger viss man kobler den til nett og vil jeg tro. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Mener ps3-eksklusiver, altså spill som kun kommer på ps3. Kjøper alle multiplatform-spilla til 360n. Mhm, var det jeg mente med det jeg skrev. Nå er begge spilla du nevnte tilgjengelige på både pc og xbox... Ja, men øverste delen av innlegget. Mener du bare spill som finnes på PS3? Siden nesten alle de der finnes kun på PS3. Uansett, Assassin's Creed II er intet dumt valg. Fallout 3 er også et nydelig spill. Endret 3. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 hehe..ja der ser du hvor oppdatert jeg er på uncharted:P. Men glemte og nevne Nier:D fra square. det og kommer i mars trur jeg. GT5 bør komme i mars,har venta så lenge nå,de kan vel for faen ikke drøye mer nå. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg så en nyhet et sted om at Sony holdt på med PS2 emulator på PS3. Eller noe sånt. Noen som har hørt noe om det? De har tatt patent på emulering av PS2 på Intel CELL (som brukes i PS3). Mens talsmann fra Sony har sagt "PS2-støtte på PS3 kommer ALDRI! Ikke forvent dette fra oss!" Har ikke kildene tilgjengelig for øyeblikket... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva heter nettsiden til sony eller noe der du kan med på slik greie å bli trukket ut til beta på spill? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da kan du ikke spille spill kjøpt fra europa, er vel en del andre begrensinger viss man kobler den til nett og vil jeg tro. Du veit at PSP spill er sonefrie? UMD filmer har soner. Ellers skal det funket fint, pass på å få en ny lader. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Noen som har kjøpt Call of Duty Classic? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Da kan du ikke spille spill kjøpt fra europa, er vel en del andre begrensinger viss man kobler den til nett og vil jeg tro. Du veit at PSP spill er sonefrie? UMD filmer har soner. Ellers skal det funket fint, pass på å få en ny lader. Sorry, visste ikke dette. Antok at det var sånn på PSP siden resten av konsollene har regionlåser. Sorry, burde vel egentlig ha sjekket før jeg svarte. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Flotte saker! Merker at dette er noe jeg har savnet uten å vite at jeg har savnet det. Metal Gear solid er omsider på EU store nå, forresten, dersom noen ikke har fått det med seg. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Utrolig grei tråd, Cyph! Sitter for øyeblikket å spiller Burnout. Disse studiedagene før tentamen blir ikke brukt så flittig til lesing, dessverre ^^ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sorry, visste ikke dette. Antok at det var sånn på PSP siden resten av konsollene har regionlåser. Sorry, burde vel egentlig ha sjekket før jeg svarte. Til info så er også PS3 spill sonefrie Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 kastet ned Bayonetta demoen igår da,syk bra,råe komboer,har ikke helt fått til og stå på huet og skyte med bena enna eller full komboer fra jumping kick komboes til sverd. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Flotte saker! Merker at dette er noe jeg har savnet uten å vite at jeg har savnet det. Hehe, samme tenkte jeg, derfor opprettet jeg den. Utrolig grei tråd, Cyph! Takk Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en PS3 i januar. Skal jeg gå på Gamestop og se etter en 2nd gen eller gå for en Slim? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en PS3 i januar. Skal jeg gå på Gamestop og se etter en 2nd gen eller gå for en Slim? Det er ikke noe forskjell bortsett fra at Slim er dyrere tror jeg. PS2-spill får du ikke spilt på den uansett; det var bare på de aller første maskinene som ble solgt helt i starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå