Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Leser flere steder at man bare kan bytte passord på samme maskin som kontoen opprinelig ble laget på(!)

 

Hva med oss som har byttet til Slim?

 

Mente det da skulle gjøres over nett eller mail. Skal stå under der du leser at du må bytte passord på samme maskin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Leser flere steder at man bare kan bytte passord på samme maskin som kontoen opprinelig ble laget på(!)

 

Hva med oss som har byttet til Slim?

 

Så vidt jeg har forstått er det snakk om at du kun kan bytte passordet på en maskin som er registrert med kontoen din. Du kan aktivere kontoen på opptil fem maskiner samtidig, så dermed skal det gå helt greit å bytte passord for dem som har skiftet ut maskinen. Ellers har Sony sagt at du kan resette passordet via epost også.

Lenke til kommentar

Leser flere steder at man bare kan bytte passord på samme maskin som kontoen opprinelig ble laget på(!)

 

Hva med oss som har byttet til Slim?

 

Så vidt jeg har forstått er det snakk om at du kun kan bytte passordet på en maskin som er registrert med kontoen din. Du kan aktivere kontoen på opptil fem maskiner samtidig, så dermed skal det gå helt greit å bytte passord for dem som har skiftet ut maskinen. Ellers har Sony sagt at du kan resette passordet via epost også.

 

Sendte mail til nordisk film og spurte om dette. Fikk til svar at passordet skal kunne endres på den konsollen kontoen sist var aktiv, eller via mail. Så da er det vel greit da :)

Lenke til kommentar

Midt oppe i alt dette PSN-maset kommer jeg med et lite spørsmål som ikke omhandler PSN.

Hvorfor går det ikke an å lade kontrollene når PS er av? Finnes det en løsning på dette?

Kontrollene går alltid tom for strøm når jeg spiller og det blir bare da jeg lader de. Spiller dessuten ikke så lenge om gangen så de får ikke tid til å lade seg skikkelig opp igjen.

Lenke til kommentar

Midt oppe i alt dette PSN-maset kommer jeg med et lite spørsmål som ikke omhandler PSN.

Hvorfor går det ikke an å lade kontrollene når PS er av? Finnes det en løsning på dette?

Kontrollene går alltid tom for strøm når jeg spiller og det blir bare da jeg lader de. Spiller dessuten ikke så lenge om gangen så de får ikke tid til å lade seg skikkelig opp igjen.

 

Koble laderen til en laptop :thumbup:

Lenke til kommentar

Satt meg faktisk ned med Darksiders på grunn av nedetiden til PSN. Kjøpte det for 1 år siden, og egentlig litt synd at jeg ikke har spilt det mer enn hva jeg har gjort.

 

Satser ihvertfall på oppetid før helga, hvis ikke begynner jeg å miste litt trua på Sony. Godt og vel 2 uker må da være nok, uten at jeg skal uttale meg for mye om det.

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar

Ja, kan vel koble den til pc'en, men da er ledningen liksom litt iveien. Har en sånn som jeg kan plugge i veggen med usb uttak, men da lyser ikke lysene på kontrollen så tviler på at den lader da.

Docking så ganske greit ut da.

Da hadde jeg kasta det uttaket :p PS3-kontrollene mine lader uansett hvilken metode jeg lader på.

 

Er det noen som helst som kan streame trådløst alle filer uten at det lagger? Tenker ikke på fullHD da.

Det kan være et problem meg signalstyrke og pakketap. Hvis du streamer SD (under 720p) så bør det egentlig ikke være noe problem å streame det med mindre du har en etasje i mellom eller stødige betongvegger. Uten at jeg er noen nettverkswiz så har jeg hørt at trådløst nett kan være på grensen til magisk noen ganger. Det er så utrolig mye som spiller inn. Andre nettverk i nærheten, TVen/PCen og andre tekniske duppeditter kan forverre signalet ditt, routeren kan prate dårlig med nettverskortet i PS3en osv osv. Du kan jo evt skifte kanal på routeren og se om det hjelper. Ellers så finnes det repeatere som kan forsterke signalet. Uten å vite hva slags oppsett, avstander ol du har så skal jeg være forsiktig med å anbefale deg å kjøpe ny router ettersom det er vanskelig å si om det definitivt vil hjelpe deg. Kanskje du kunne lånt en router av noen og se om det lar seg streame da.

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...