Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er Anonymous som har hacket PSN, så ska jeg personlig hunte ned alle sammen og teabagge dem.

 

 

skjønner at du vet lite om anonymous...

Angående de gutta der da. Jeg har bare lest litt grovt på wiki om de og det virker som de jobber med ytringsfrihet osv. Jobber de virkelig får "oss" eller er det en haug med sinna drittunger som bare vil lage trøbbel? Jeg blir vel hacka får det siste der, men men, er jo litt nysgjerrig^^

Lenke til kommentar

de er drittunger som vil lage trøbbel for sony, pga sonys ignorante oppførsel. Anonymous vil lage trøbbel for sony, ikke for deg, så et slikt angrep er i mot anonymous sine prinsipper. Det kan likevel tenkes at enkeltpersoner (som muligens også deltar i anonymous) står bak, men anonymous som gruppe støtter ikke dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis det er Anonymous som har hacket PSN, så ska jeg personlig hunte ned alle sammen og teabagge dem.

 

 

skjønner at du vet lite om anonymous...

Angående de gutta der da. Jeg har bare lest litt grovt på wiki om de og det virker som de jobber med ytringsfrihet osv. Jobber de virkelig får "oss" eller er det en haug med sinna drittunger som bare vil lage trøbbel? Jeg blir vel hacka får det siste der, men men, er jo litt nysgjerrig^^

 

det var ikke de som stjal kredittkort informasjon hvertfall, det ville de aldri gjort.

 

du burde sjekke info og medier på anonymous norway om du vil vite mer om anonymous og hva de står for.

 

i og med at hvem som helst kan bli med i anonymous kan vi jo ikke hindre at drittunger som bare vil skape trøbbel blir med. men de er jo ikke true anons da.

 

det dabear sier er også veldig riktig

Endret av Cpt. Abusive
Lenke til kommentar

hvordan er det å spille playstation offline? :rofl:

 

Hvordan er det å vite at en ALDRI får tilgang til ekslusive titler som FOM, GT5, Wipeout HD, Uncharted, GoW, LBP, MGS? Så svaret på spørsmålet ditt blir,

Uncharted offline? Jatakk.

FOM offline? Jatakk.

GoW offline? Jatakk.

LBP offline? Jatakk.

MGS offline? Jatakk.

GT5 offline? Jatakk.

Wipeout HD offline? Jatakk.

Artig med typer som tror at om du tar nettet bort fra en PS3 så blir den ubrukelig.

 

( :rofl: )

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...