Auto Asmodeus Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Når har de planer om og åpne psn i europa igjen? Mulig det stod i den pressemeldinga, men har ikke ork til å lese alt (Nok en lat idiot) Kommer opp denne uka.. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hvis det er Anonymous som har hacket PSN, så ska jeg personlig hunte ned alle sammen og teabagge dem. skjønner at du vet lite om anonymous... Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 mente og ha lest at sony jobber med og få opp psn på 4mai ellerno,men det blir vist bare deler av psn hvis ikke jeg tar helt feil. Noen andre som driver på med warriors legend of troy spillet,slet meg igjennom Ajax igår. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hvis det er Anonymous som har hacket PSN, så ska jeg personlig hunte ned alle sammen og teabagge dem. skjønner at du vet lite om anonymous... Angående de gutta der da. Jeg har bare lest litt grovt på wiki om de og det virker som de jobber med ytringsfrihet osv. Jobber de virkelig får "oss" eller er det en haug med sinna drittunger som bare vil lage trøbbel? Jeg blir vel hacka får det siste der, men men, er jo litt nysgjerrig^^ Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 de er drittunger som vil lage trøbbel for sony, pga sonys ignorante oppførsel. Anonymous vil lage trøbbel for sony, ikke for deg, så et slikt angrep er i mot anonymous sine prinsipper. Det kan likevel tenkes at enkeltpersoner (som muligens også deltar i anonymous) står bak, men anonymous som gruppe støtter ikke dette. 3 Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Hvis det er Anonymous som har hacket PSN, så ska jeg personlig hunte ned alle sammen og teabagge dem. skjønner at du vet lite om anonymous... Angående de gutta der da. Jeg har bare lest litt grovt på wiki om de og det virker som de jobber med ytringsfrihet osv. Jobber de virkelig får "oss" eller er det en haug med sinna drittunger som bare vil lage trøbbel? Jeg blir vel hacka får det siste der, men men, er jo litt nysgjerrig^^ det var ikke de som stjal kredittkort informasjon hvertfall, det ville de aldri gjort. du burde sjekke info og medier på anonymous norway om du vil vite mer om anonymous og hva de står for. i og med at hvem som helst kan bli med i anonymous kan vi jo ikke hindre at drittunger som bare vil skape trøbbel blir med. men de er jo ikke true anons da. det dabear sier er også veldig riktig Endret 1. mai 2011 av Cpt. Abusive Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Der fikk Osama for å oppgi ekte navn og adresse på psn 6 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Der fikk Osama for å oppgi ekte navn og adresse på psn Nå henter jeg alu-hatten min ha ha ha.. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Der fikk Osama for å oppgi ekte navn og adresse på psn Det er kanskje derfor PSN har vært nede... Obama har hacka PSN og fått tak i adressa og alt det der til Bin-Laden og på grunn av det, så er han knerta! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Der fikk Osama for å oppgi ekte navn og adresse på psn Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 bilde samme bilde Populært bilde. 1 Lenke til kommentar
andreg Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Der fikk Osama for å oppgi ekte navn og adresse på psn Hehe, ja. Eller kanskje han hadde en iPhone Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 iphone? du vet at apple IKKE sporet eller lagret hvor du har vært? de har forklart saken Lenke til kommentar
andreg Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ta det som en spøk, det var sånn det var ment. Håper jeg ikke sporet av denne tråden fullstendig nå... Diskusjon om hva iPhone lagrer og ikke lagrer paser nok bedre i denne diskusjonstråden. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 hvordan er det å spille playstation offline? Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Geezus! 24,5 millioner nye kontoer er på avveie. Skjønte ikke helt artikkelen men det er bare å sjekke den ut: Trykk her Ser ut som det er Sony Online Entertainment det står på. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) hvordan er det å spille playstation offline? Hvordan er det å vite at en ALDRI får tilgang til ekslusive titler som FOM, GT5, Wipeout HD, Uncharted, GoW, LBP, MGS? Så svaret på spørsmålet ditt blir, Uncharted offline? Jatakk. FOM offline? Jatakk. GoW offline? Jatakk. LBP offline? Jatakk. MGS offline? Jatakk. GT5 offline? Jatakk. Wipeout HD offline? Jatakk. Artig med typer som tror at om du tar nettet bort fra en PS3 så blir den ubrukelig. ( ) Endret 3. mai 2011 av LunaticFanatic 3 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 hvordan er det å spille playstation offline? Funker fjell, det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå