Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Gratis PS+ i en måned for alle. Det må jeg vel si er ganske brukbart.

 

Hvis man ikke har det fra før av så er det jo helt kurrant. Som PSN+ kunde fra før av så vil jeg jo ikke merke noe til den månden jeg får ekstra for å si det sånn...

Joa... Du slipper jo å betale for denne måneden! :)

 

Jeg ser det på denne måten, den dagen jeg sier opp PSN+ så vil jeg ha 30 dager ekstra etter at jeg har sagt opp tjenesten. Bare et lite problem jeg har ingen planer opp å slutte å bruke PSN+. Så derfor vil jeg ikke få noe "glede" av de 30 dagene som vi får som bonus. :)

 

Men som sagt, jeg bryr meg ikke, vil bare ha PSN opp å gå igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte denne:

 

I løpet av den første uken i mai kommer altså PSN tilbake i en ny drakt. Sikkerhetseksperter har jobbet på spreng med Sony for å tette hullene og lage en tryggere onlinetjeneste til PlayStation 3. I praksis betyr dette at du vil få beskjed om å taste inn et nytt passord etter å ha lastet ned en oppdatering, når PSN åpner igjen.

 

Ja, de må virkelig ha jobbet på spreng for å komme opp med dette, ehehehe

Lenke til kommentar

Har hackerne passordet til emailen til folk?

ja :) anbefaler deg å skifte passord som matcher det du brukte på PSN.

Bare for å gjøre det litt klarere: Hackerne kan ikke hacke mailen din ved å hacke PSN med mindre du har brukt samme passord til mailen som du bruker på PSN.

 

Det står jo at de skal starte å kjøre PSN online i dag i visse omeråder, så det vil vel si statene, så asia og oss i europa til slutt viss jeg skal leke spåmann.

 

Du glemmer 4 andre kontinenter.

Har alle kontinentene eget PSN-nettverk? Tviler på at Antarktis har det f. eks :p Har aldri hørt om et eget for Australia heller (selv om det kan godt hende dette finnes). Nord- og Sør-Amerika går vel også under ett? Så da var ikke Manx SÅ langt unna :-)

 

Jeg vil vel tro at de lar folk beholde det de laster ned i den månden de er pluss medlemmer. Eller så vil det jo bli ramaskrik ut av en annen verden vil jeg tro.

Det hadde jo vært det riktige å gjøre, men uten at jeg vet helt sikkert hvordan dette gjøres så høres det ut som mye jobb å gjøre om slik at det som lastes ned av en bruker under gratisperioden skal bli med over til non-plus hverdagen.

Lenke til kommentar

Gratis PS+ i en måned for alle. Det må jeg vel si er ganske brukbart.

 

Hvis man ikke har det fra før av så er det jo helt kurrant. Som PSN+ kunde fra før av så vil jeg jo ikke merke noe til den månden jeg får ekstra for å si det sånn...

Joa... Du slipper jo å betale for denne måneden! :)

 

Jeg ser det på denne måten, den dagen jeg sier opp PSN+ så vil jeg ha 30 dager ekstra etter at jeg har sagt opp tjenesten. Bare et lite problem jeg har ingen planer opp å slutte å bruke PSN+. Så derfor vil jeg ikke få noe "glede" av de 30 dagene som vi får som bonus. :)

 

Men som sagt, jeg bryr meg ikke, vil bare ha PSN opp å gå igjen.

 

Hvis jeg skal tippe, så slipper du å betale en måned, så du du vil få like mye glede av det som alle andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...