Manx Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Gratis PS+ i en måned for alle. Det må jeg vel si er ganske brukbart. Hvis man ikke har det fra før av så er det jo helt kurrant. Som PSN+ kunde fra før av så vil jeg jo ikke merke noe til den månden jeg får ekstra for å si det sånn... Joa... Du slipper jo å betale for denne måneden! Jeg ser det på denne måten, den dagen jeg sier opp PSN+ så vil jeg ha 30 dager ekstra etter at jeg har sagt opp tjenesten. Bare et lite problem jeg har ingen planer opp å slutte å bruke PSN+. Så derfor vil jeg ikke få noe "glede" av de 30 dagene som vi får som bonus. Men som sagt, jeg bryr meg ikke, vil bare ha PSN opp å gå igjen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Denne burde egentlig bli postet før da, men jeg poster den av likevel. For de som får helt panikk når psn er nede: http://playstationspill.no/feature/psn-er-nede-hva-gjor-jeg/ Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Likte denne: I løpet av den første uken i mai kommer altså PSN tilbake i en ny drakt. Sikkerhetseksperter har jobbet på spreng med Sony for å tette hullene og lage en tryggere onlinetjeneste til PlayStation 3. I praksis betyr dette at du vil få beskjed om å taste inn et nytt passord etter å ha lastet ned en oppdatering, når PSN åpner igjen. Ja, de må virkelig ha jobbet på spreng for å komme opp med dette, ehehehe Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Synes det var fint gjort av Sony å gi 1mnd gratis PS+ og er veldig spent på hva det andre vi skal få gratis er for noe. Men det viktigste er at PSN kommer opp igjen om kort tid! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det står jo at de skal starte å kjøre PSN online i dag i visse omeråder, så det vil vel si statene, så asia og oss i europa til slutt viss jeg skal leke spåmann. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det står jo at de skal starte å kjøre PSN online i dag i visse omeråder, så det vil vel si statene, så asia og oss i europa til slutt viss jeg skal leke spåmann. Du glemmer 4 andre kontinenter. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Ja, men hvem bryr seg om dem da Edit: Og jeg skrev spåmann ikke geografi professor Endret 1. mai 2011 av Manx 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ja, men hvem bryr seg om dem da Edit: Og jeg skrev spåmann ikke geografi professor Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Da er det bare å raske med seg de spillene og alt det andre som er gratis for PSN+ før det er for sent Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 hva skal vi med + når vi mister themes eler whatever etter de 30 dagene? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Egentlig et veldig godt spørsmål, syns Sony kunne tilbudt kundene sine litt mer enn dette her.. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Sant det, man får ikke beholde det når man ikke er member lenger Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg vil vel tro at de lar folk beholde det de laster ned i den månden de er pluss medlemmer. Eller så vil det jo bli ramaskrik ut av en annen verden vil jeg tro. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Har hackerne passordet til emailen til folk? ja anbefaler deg å skifte passord som matcher det du brukte på PSN. Bare for å gjøre det litt klarere: Hackerne kan ikke hacke mailen din ved å hacke PSN med mindre du har brukt samme passord til mailen som du bruker på PSN. Det står jo at de skal starte å kjøre PSN online i dag i visse omeråder, så det vil vel si statene, så asia og oss i europa til slutt viss jeg skal leke spåmann. Du glemmer 4 andre kontinenter. Har alle kontinentene eget PSN-nettverk? Tviler på at Antarktis har det f. eks Har aldri hørt om et eget for Australia heller (selv om det kan godt hende dette finnes). Nord- og Sør-Amerika går vel også under ett? Så da var ikke Manx SÅ langt unna :-) Jeg vil vel tro at de lar folk beholde det de laster ned i den månden de er pluss medlemmer. Eller så vil det jo bli ramaskrik ut av en annen verden vil jeg tro. Det hadde jo vært det riktige å gjøre, men uten at jeg vet helt sikkert hvordan dette gjøres så høres det ut som mye jobb å gjøre om slik at det som lastes ned av en bruker under gratisperioden skal bli med over til non-plus hverdagen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Gratis PS+ i en måned for alle. Det må jeg vel si er ganske brukbart. Hvis man ikke har det fra før av så er det jo helt kurrant. Som PSN+ kunde fra før av så vil jeg jo ikke merke noe til den månden jeg får ekstra for å si det sånn... Joa... Du slipper jo å betale for denne måneden! Jeg ser det på denne måten, den dagen jeg sier opp PSN+ så vil jeg ha 30 dager ekstra etter at jeg har sagt opp tjenesten. Bare et lite problem jeg har ingen planer opp å slutte å bruke PSN+. Så derfor vil jeg ikke få noe "glede" av de 30 dagene som vi får som bonus. Men som sagt, jeg bryr meg ikke, vil bare ha PSN opp å gå igjen. Hvis jeg skal tippe, så slipper du å betale en måned, så du du vil få like mye glede av det som alle andre. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Når har de planer om og åpne psn i europa igjen? Mulig det stod i den pressemeldinga, men har ikke ork til å lese alt (Nok en lat idiot) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå