Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at jeg har fått nytt kort siden jeg sist brukte psn, så jeg trenger ikke bekymre meg for akkurat det. Verre å huske hvilket passord jeg har brukt der, siden jeg bruker autologin.Det er i det minste ikke det samme som til mailkontoen.

Mitt passord på PSN er heller ikke det samme som den jeg bruker til å logge meg inn på mailen. Jeg har heller ikke kjøpt noe via PSN heller, så håper ikke jeg opplever noe særlig tull p.g.a dette.

Dette er helt sinnsykt... :no:

Lenke til kommentar

http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/3365/Fredrik-ble-trukket-elleve-ganger-fra-PS3-kontoen

"Fredrik ble trukket 11 ganger fra PS3-kontoen"

Be afraid.

Ser rart ut, hva skulle de oppnå med å kjøpe ting på psnkontoen hans? Er det forresten bare jeg som tolker det bildet av transaksjonslista slik at transaksjonene fra hhv 26 og 19 april er foretatt hhv den 16. og 14? (tallene foran "NOK" i beskrivelsen)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

En ting er sikkert, Sony har tapt en kunde på Playstation Store, heretter kjøpes ALLE spillene mine i butikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

En ting er sikkert, Sony har tapt en kunde på Playstation Store, heretter kjøpes ALLE spillene mine i butikk.

Lykke til med det. Mange av spillene får man kun digitalt.

Det skal nok gå fint.

Lenke til kommentar

gyqHh.jpg

Nå far vi se etterhvert om det kommer fram om/hvor mye brukerinfo som er lagret i klartekst. At brukernavn, e-post osv er lagret ukryptert er såvidt jeg kjenner til slett ikke uvanlig. Passord og kredittkortdata er en annen sak. Jeg har ingen tro på at de dataene ikke har hatt en eller annen kryptering. Spørsmålet er hvilke(n) algoritme(r ) som er brukt.

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...