Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

faenskap a,jævla helvete hackere som føkka opp psn,jeg kunne tenkt meg og begynt på motorstorm i helja så jeg fikk de trophyene registrert,selv om de trophyene ikke er viktig er de greit å ha.

Jævla dritt at dette skjer i påska da folk har ferie og spiller.

Lenke til kommentar

An external intrusion on our system has affected our PlayStation Network and Qriocity services. In order to conduct a thorough investigation and to verify the smooth and secure operation of our network services going forward, we turned off PlayStation Network & Qriocity services on the evening of Wednesday, April 20th. Providing quality entertainment services to our customers and partners is our utmost priority. We are doing all we can to resolve this situation quickly, and we once again thank you for your patience. We will continue to update you promptly as we have additional information to share.

Lenke til kommentar

Dagens lille PSN er nede oppdatering:

We sincerely regret that PlayStation Network and Qriocity services have been suspended, and we are working around the clock to bring them both back online. Our efforts to resolve this matter involve re-building our system to further strengthen our network infrastructure. Though this task is time-consuming, we decided it was worth the time necessary to provide the system with additional security.

We thank you for your patience to date and ask for a little more while we move towards completion of this project. We will continue to give you updates as they become available.

Lenke til kommentar

faenskap a,jævla helvete hackere som føkka opp psn,jeg kunne tenkt meg og begynt på motorstorm i helja så jeg fikk de trophyene registrert,selv om de trophyene ikke er viktig er de greit å ha.

Du kan jo bare trofeene offline og så syncher de du når PSN er oppe igjen. Blir det samme prinsippet som om nettlinja di var nede. Det hindrer deg jo ikke fra å spille (med mindre Motorstorm er et online-only spill eller du skal ha online-trofeer...).

Lenke til kommentar

Du kan jo bare trofeene offline og så syncher de du når PSN er oppe igjen. Blir det samme prinsippet som om nettlinja di var nede. Det hindrer deg jo ikke fra å spille (med mindre Motorstorm er et online-only spill eller du skal ha online-trofeer...).

hmm,tenkte ikke det slik når det gjelder trophyes,takk skal du:)

har nå blitt ferdig med GT5 så og si,har Ferrari F10 løp i seasonal event nå,lvl 40 i a spec og b spec.fikk samala opp 20mill og kjøpte 95% av de premium bilene og sitter nå igjen med 219credit.xd

Hadde håpet på psn er online imorra slik jeg får tatt de siste seasonal eventsa.

Ellers så blir det og begynne på motorstorm A.

Lenke til kommentar

Gjør ingenting. Bedre tid til de andre 21 maskinene jeg har i hjemmet :)

Har du bare 22 konsoller/håndholte?

Noen som vil tippe hva som har skjedd. Sist jeg lese sa anon at de ikke stod bak. Leste og at det er en portal 2 exploit. Noe med steam osv å gjøre.

Det anon gjør er bare brute force ddos angrep. Altså fordi som kan litt hacking så bruker de bare ion low orbit cannon(command and conquer referanse) ddos. Og håpe på å kneble serverne. Og det klarer ikke anon å gjøre globalt. image1.png

Dette har vært et angrep. Altså hacking. Håper bare ikke hackerne har fått tak i konfindesiell informasjon om ola nordman. Som det går rykter om.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...