Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Regner med denne tråden er passelig for spørsmålet jeg skal stille.

 

Pappa kjøpta en PS3 igår, slik at han kan spille Gran Turismo med de folka på jobben via nettet. Det går forsåvidt greit, men innimellom kan det jo være at jeg skal trykke litt på den.

 

Kan man laste ned fullversjoner av spill på PS3 Store? Om ikke, noen som vet hvorfor? - Fikk lastet ned Battlefield 1943 derfra, men det er det eneste. Har dog ikke leta noe særlig etter andre.

 

Er det helt umulig og laste ned feks. BF: Bad Company 2 derfra?

 

Lat som jeg er, gidder jeg ikke dra på butikken hver gang jeg skal handle noe spill. Vil ha det slik som Steam har det på PC at alt kan lastes ned :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Det er en god del spill som kan lastes ned fra PSN, men ikke alle har denne muligheten.

 

Noen jeg husker i farta:

 

AC2

Mass Effect 2

MAG

Playstation Move Heroes

Lenke til kommentar

Ikke eg heller, regner med PSN er nede for vedlikehold eller noe slikt.

PlayStationEU: PlayStation Network outage update: http://blog.eu.playstation.com/ We'd like to thank you all for your patience.

 

While we are investigating the cause of the Network outage, we wanted to alert you that it may be a full day or two before we’re able to get the service completely back up and running. Thank you very much for your patience while we work to resolve this matter. Please stay tuned to this space for more details, and we’ll update you again as soon as we can.

Endret av Ståle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det er planlagt vedlkikehold fra sony så håper jeg at de fiffer på psn en go del,hvis ikke så trur jeg nok det er annon som forsårsaker dette,har selfølgelig ikke noe og backe det opp men.Jeg tviler sterkt på at Sony legger ned psn uten varsel,og tidligere når det har blitt vedlikehold så har det blitt sagt ifra og vært nede bare 1natt ellerno og ikke opptil 1-2dager som de på sony antar at det tar tid og få psn oppe og gå igjen.

 

 

Heldigvis så er ikke jeg noe ramma mest pga jeg kjører 24hour endurance nurnbugring i GT5 og det tar massivt med tid,men håper de får det oppe og går til helja hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Noen spill noen her kan anbefale som også jenter kan spille? (er ikke jente selv hvis noen lurer:) )

Jenter kan spille de samme spillene som gutter spiller.

 

 

Etter at de har vært på kjøkkenet og laget mat først, selvfølgelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke eg heller, regner med PSN er nede for vedlikehold eller noe slikt.

PlayStationEU: PlayStation Network outage update: http://blog.eu.playstation.com/ We'd like to thank you all for your patience.

 

While we are investigating the cause of the Network outage, we wanted to alert you that it may be a full day or two before we’re able to get the service completely back up and running. Thank you very much for your patience while we work to resolve this matter. Please stay tuned to this space for more details, and we’ll update you again as soon as we can.

Kan det være Anonymous som står bak? I så fall er de noen idioter.

Lenke til kommentar

Heldigvis så er ikke jeg noe ramma mest pga jeg kjører 24hour endurance nurnbugring i GT5 og det tar massivt med tid,men håper de får det oppe og går til helja hvertfall.

 

Jeg og fetter skal gjøre det en gang i sommer og da blir det Non-Stop Driving... :w00t:

 

hehe,lykke til,misunner deg det ikke.X2010 med regn,trange veier,natt+regn og trange veier og bilen er helt jævlig og kontrollere når den kommer på gresset,bilen dunker fra venstre til høyre autovern.maks frustrerende.er nå på 10timers merke.

 

Ikke eg heller, regner med PSN er nede for vedlikehold eller noe slikt.

PlayStationEU: PlayStation Network outage update: http://blog.eu.playstation.com/ We'd like to thank you all for your patience.

 

While we are investigating the cause of the Network outage, we wanted to alert you that it may be a full day or two before we’re able to get the service completely back up and running. Thank you very much for your patience while we work to resolve this matter. Please stay tuned to this space for more details, and we’ll update you again as soon as we can.

Kan det være Anonymous som står bak? I så fall er de noen idioter.

 

 

Jeg trur nok det er det pga,ellers så hadde Sony vist hva årsaken er.synes jeg leste at annon ikke skulle angripe kundene hos sony jeg,men hvis de står bak så ja,de er noen idioter.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

og får god sake,jeg vil ha Reverie til CLOS på eu storn,er faen meg møkka lei at folk europa blir skofta.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

Hva koster egentlig frakten på amazon.co.uk? Biit.no viser AC: Brotherhood som 133 kr derifra, men om frakten er dyr er det like greit å bestille fra play.com. Med mindre jeg da bestiller mer greier, men da kommer jo verdien på over 200 kr og toll blir sjansespill. Eller sender de hver for seg uten å ta dobbelt opp frakt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...