Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Multiplayeren har jeg ikke noe interesse for, men singelplayeren virker spennende.

 

Har prøvd det med move selv, men har ikke den "Sub" kontrolleren. Syns det ble litt awkward med Dualshock 3 + Move kontroller

Lenke til kommentar

Noen som har vært med på at to PS3 fryser samtidig før?

 

Satt å spilte BF:BC2 med en kollega online og plutselig så frøys min PS3, så jeg sendte han en sms om min at min PS3 frøys, jeg måtte restarte og at jeg var plutselig tilbake.

Så fikk jeg svar at det samme hadde skjedd med han :dontgetit: .

 

 

Jeg tenkte på at det kunne ha vært problemer med en server, men da blir man jo bare kastet ut og man får beskjed om at man har mistet kontakt med serveren eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Noen som har vært med på at to PS3 fryser samtidig før?

 

Satt å spilte BF:BC2 med en kollega online og plutselig så frøys min PS3, så jeg sendte han en sms om min at min PS3 frøys, jeg måtte restarte og at jeg var plutselig tilbake.

Så fikk jeg svar at det samme hadde skjedd med han :dontgetit: .

 

 

Jeg tenkte på at det kunne ha vært problemer med en server, men da blir man jo bare kastet ut og man får beskjed om at man har mistet kontakt med serveren eller noe i den duren.

 

De som bl.a. har spilt Fifa 11 Online vet at hvis serveren henger seg så kan flere PS3'er fryse samtidig.

Lenke til kommentar

Hei og hå.

 

Flere som opplever at Ps3-en fryser seg når man surfer på internett med den? Når jeg f.eks. går inn å vg.no så fryser hele dritten og jeg må slå den av og på.

 

Og en liten ting til: Nåen som vet hvordan man slår av lyden fra de som snakker i mikrofonen sin på internett-play COD black ops? Er så irriterende å høre på de snakke.

Lenke til kommentar

Historien var vel grei, men det var ikke den som gjorde at jeg likte inFamous. Det var det fantastiske gameplayet og hvor kult det rett og slett var. Og at du hadde valget mellom å være ond eller snill var også noe jeg likte. Grafikken var også nydelig. Det eneste jeg har å klage på er at det var en del bugs, som at du falt gjennom bakken, hoppet gjennom vegger, og folk og ting lå i løse luften. Men i det store og det hele var det småplukk egentlig.

Lenke til kommentar

noen som kunne vært greie og gitt meg tilgang til en jp psn store som jeg kunne ha lasta ned el shaddai,jeg har ikke pc så derfor finner jeg ikke noen guide på det hjemme,jeg har bare pc på jobben.

 

hadde satt pris på det hvis noen hadde gjort og sendt meg en pm på diskusjon.no slik jeg kunne ha prøvd ut el shaddai demon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...