Kranjcar Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Går det ann å se på TV 2 Sumo på PS3? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Nettop kjøpt Little Big Planet til storesøsteren min, hun elsker det. Anbefaler dere Little Big Planet 2 eller? Nå er det lenge siden jeg har spilt 1'ern, men 2'ern har på en måte en ekstra dimensjon. Det klarer naturligvis ikke å være så utrolig nyskapende som 1'ern siden de introduserte alt det nye, men de tar det et steg eller to videre og likte du 1'ern tør jeg vedde på at du (og/eller hun) liker 2'ern også. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Går det ann å se på TV 2 Sumo på PS3? Tror nok det blir litt vanskelig med tanke på at Sumo bruker Silverlight. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Syns det er godt gjort av sony å legge til en Japan Tsunami Appeal på PsStore For de som ikke vet hva det er, man kan donere 20, 50, 100 og 200 kr til japan. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Kjøpte en PSP av en kompis for en tid tilbake og har funnet ut at den er jo utrolig greit til å se filmer og ha musikk på osv. Men han glemte å legge med USB kabelen, får jeg kjøpt dette på sånn type Expert for en billig penge? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jepp, PSP bruker vanlig mini-usb kabel. Så det har du sikkert liggende ett eller annet sted fra før av. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 noen som har planer om å kjøpe the cursed crusade på ps3? er det et slakt action rpg eller hack n slash aktig spill? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvis jeg for eksempel kjøper meg Corsair HS1 og kobler det til min PS3 via USB, vil jeg da få surroundlyd? Jeg vet at headsettet kan ha surround på PC, men om dette er grunnet PC-spesifikke drivere så er det litt synd, da jeg gjerne kunne tenkt meg bra lyd på PS3 uten å ty til høytalere. Noen som vet? Og visst ikke, hvordan er lyden gjennom USB på PS3? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Kanskje litt dyr til å bruke til å chatte med... Det fins ikke noen Audio driver gjennom USB på ps3 så vidt jeg vet... så da blir det velig lite med lyd. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Leseren på min gamle 60GB 1.gen tok kvelden, jeg sendte den inn. Fikk ny 1.gen 60GB i posten, på den bråker viftene noe inni h******, selv uten noen som helst loading. Plus at det er flimring i bildet på skjermen. PLUS at jeg får statisk støt hver gang jeg toucher av/på knappen ( hva er det forno? ) Må vel sende den inn på nytt. Men kan jeg istedet få enn 160GB ny tror dere? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Leseren på min gamle 60GB 1.gen tok kvelden, jeg sendte den inn. Fikk ny 1.gen 60GB i posten, på den bråker viftene noe inni h******, selv uten noen som helst loading. Plus at det er flimring i bildet på skjermen. PLUS at jeg får statisk støt hver gang jeg toucher av/på knappen ( hva er det forno? ) Må vel sende den inn på nytt. Men kan jeg istedet få enn 160GB ny tror dere? Omtrent det samme som skjedde med meg når jeg leverte inn min PS3 60 GB og fikk igjen en DOA, som bråket og bildet på skjermen flimrer. Jeg leverte den tilbake og fikk tilbake en helt ny PS3 slim. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Kanskje litt dyr til å bruke til å chatte med... Det fins ikke noen Audio driver gjennom USB på ps3 så vidt jeg vet... så da blir det velig lite med lyd. Det går an å få lyd gjennom USB etter hva jeg husker. Har en slik en: http://www.dealextreme.com/p/usb-3d-sound-adapter-color-assorted-5831 men er en stund siden jeg brukte den. Mener da å huske at det var lyd på PS3-en gjennom en slik? :S Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Den lyden som jeg vet om som kan gå igjennom usb er den lyden man hører med voice chat. Har mine tvil om man får noe annet lyd gjennom usb porten... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 (endret) Har hatt en kongestart på PS3en dette året, med to fantastiske eksklusiver med LBP og KZ3. Bestillet også Infamous 2, sammen med Top Spin 4 Ser ut som PS3 vinner for meg igjen med antall eksklusive, da jeg skal ha Motorstorm, Uncharted 3, Resistance 3 og garantert fler dette året. For meg win win!! Jeg som forbruker føler meg fornøyd da jeg liker at Sony står på og gir meg de eksklusivene jeg vil ha! I samlingen min på PS3 har jeg over 20 eksklusiver og det overgår de 3 andre maskinene jeg har Endret 31. mars 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har aldri angret så mye på et kjøp av spill, som jeg gjør med Shift 2.. Noen som har erfaring med bytte av spill på Elkjøp? Og er det jeg som gjør noe galt, når jeg ikke finner Logitech G27 i settings? Rattet kalibrerer seg og alt det når spillet starter opp, men jeg finner det ingen steder inne i menyen. Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Har aldri angret så mye på et kjøp av spill, som jeg gjør med Shift 2.. Noen som har erfaring med bytte av spill på Elkjøp? Og er det jeg som gjør noe galt, når jeg ikke finner Logitech G27 i settings? Rattet kalibrerer seg og alt det når spillet starter opp, men jeg finner det ingen steder inne i menyen. fortell litt hvorfor du syns det var så dårlig da Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvor lenge varer dagens PSN nedetid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hva er greia med at alle hakker ned på Socom 4: US Navy Seals/Special Forces? Syns det virker som et bra spill jeg, men blir nok ikke kjøpt på realese. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå