Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

På en måte skjønner jeg det med med Motorstorm og på en måte ikke. Det blir litt som å utsette/kansellere Battlefield 3 fordi det er krig i Irak. Hvor går grensen for når noe er støtende? Jeg hadde aldri assosiert Motorstorm med det som skjer i Japan, heller Disaster Report eller hva det nå heter...

Jeg synes den saken med Mortal Kombat og Australia er helt på trynet. Siden de australske sensurmyndighetene har 15 år som øverste aldersgrense så kan de ikke godkjenne spill som folk på 15 ikke har godt av = ulovlig å selge eller importere spillet. "Spill er for barn".

På toppen av det hele bruker de mange ressurser på å sjekke postpakker og brev for dette spillet (og mye annet da - bare å se på Grensevakten på TVN). For et tulleland. :roll:

Motorstorm 3 skulle foregå rundt en jordskjelvrammet by eller noe lignende, husker ikke helt hvor jeg har hørt det. Er ikke sikker på om det er sant heller, men men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Motorstorm: Apocalypse foregår vel i en jordskjelv rammet by som er basert på San Fransisco. Eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Eg er absolutt sløv til tider, der har du helt rett :p

Men den enorme skufffelsen fra det første motorstorn sitter nok enda litt i, samt at Rift gav meg ingenting. Eg kan vel egentlig si det slik at Motorstorn er rett og slett ingen serie for meg:)

Uansett er dette en veldig respektfyllt avgjørelse fra Sony sin side, så kudos der.

Lenke til kommentar

Eg er absolutt sløv til tider, der har du helt rett :p

Men den enorme skufffelsen fra det første motorstorn sitter nok enda litt i, samt at Rift gav meg ingenting. Eg kan vel egentlig si det slik at Motorstorn er rett og slett ingen serie for meg:)

Uansett er dette en veldig respektfyllt avgjørelse fra Sony sin side, så kudos der.

I know that feel. Selv om jeg digger stilige CG-trailere, så syns jeg utviklerne kunne spart seg for sånt, med tanke på at trailerne ser så utrolig mye stiligere ut enn selve spillet. Ja, jeg ser på deg, Dragon Age.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes en person på youtube som driver med LP som BARE gjør hack n slash spill?

Hva mener du med LP? Shinobier er i hvert fall en sinnsykt flink fyr, fikk mye tips til God of War 2 Titan Mode fra han. Tror han holder på enda, men vet ikke om han kun legger ut h&s.

Edit

Sjekka ut profilen hans, her er merittlista

Current, Future Project

None. Extremely bored with life and video games.

Completed Project

God of War 1 No Upgrade+, Pain Run

God of War 2 No Upgrade+, Pain+ Run

God of War 3 No Upgrade+, Pain+ Run

God of War CoO No Upgrade+, Speed Run

God of War GoS No Upgrade+, Pain+ No Damage Run

Castlevania LoS No Upgrade, No Damage Run

Ninja Gaiden 1, 2, Black, Sigma 1, 2 Master Ninja Mode

Devil May Cry 1, 2, 3, 4 DMD Mode

Shinobi(PS2) Super Mode

LP = Longplay? At noen runder spillet fra start til slutt foran kamera. (I presume)

Flott liste over en del spill jeg ikke har klart å runde en gang (jeg ser på deg Ninja Gaiden!!)

Mulig det er Long Play istedet for Lets play

Lenke til kommentar

Noen som har handlet ORIGINAL PS3-kontroller fra ebay? Ligger utrolig mange der, men å skille original fra fake er verre enn det høres ut som.

Hvordan kan det være så vanskelig da? Det er jo bare å se etter "SONY" og "PS" logoene... :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Nettop kjøpt Little Big Planet til storesøsteren min, hun elsker det.

Anbefaler dere Little Big Planet 2 eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...