Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller selv både ps3 og xbox 360 svært mye. har Foretrukket 360 helt til jeg fikk HD tv og fikk se hvor mye bedre grafikken på PS3 faktisk er.

 

Har egentlig bare 2 spørsmål

 

1 er det noe gærent med xboxen min? eller er grafikken på PS3 ekstremt mye bedre enn xbox 360? fikk helt hakeslepp av Uncharted 2 fikk alle 360 spillene mine til å se ut som forige genrasjons grafikk:P

 

2 er det noen andre spill på PS3 som har grafikk som kan måle seg med Uncharted 2 grafikk messig? har ikke testet så mange spill så er litt nyrsgjerrig:P og tenkte å investere i noen spill ;)

Nei. Uncharted 2 er sammen med Killzone 2, Killzone 3 og God of War 3 de spillene som blåser alt annet(på konsoll) av banen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forresten, hva syns folket om avslutningen på KZ3?, uten å spoile noe selvfølgelig. Eg følte meg ganske snytt egentlig, brå avslutning og egentlig et stort gjesp!

enig.. dårlig story etterfulgt av en enda dårligere slutt :)

Nåja, selve historien kunne vært verre, det som mangler mest i Killzone-serien(og i de fleste andre spill) er det man på engelsk kaller theme, klarer ikke å finne et brukbart norsk ord for det. Altså et underliggende tema som ligger til grunn for historien.

Lenke til kommentar

Spiller selv både ps3 og xbox 360 svært mye. har Foretrukket 360 helt til jeg fikk HD tv og fikk se hvor mye bedre grafikken på PS3 faktisk er.

 

Har egentlig bare 2 spørsmål

 

1 er det noe gærent med xboxen min? eller er grafikken på PS3 ekstremt mye bedre enn xbox 360? fikk helt hakeslepp av Uncharted 2 fikk alle 360 spillene mine til å se ut som forige genrasjons grafikk:P

 

2 er det noen andre spill på PS3 som har grafikk som kan måle seg med Uncharted 2 grafikk messig? har ikke testet så mange spill så er litt nyrsgjerrig:P og tenkte å investere i noen spill ;)

Nei. Uncharted 2 er sammen med Killzone 2, Killzone 3 og God of War 3 de spillene som blåser alt annet(på konsoll) av banen.

 

Her må jeg bare si meg enig! :thumbup:

De du nevna blåser alt annet (på konsoll), stemmer helt klart.

Lenke til kommentar

Spiller selv både ps3 og xbox 360 svært mye. har Foretrukket 360 helt til jeg fikk HD tv og fikk se hvor mye bedre grafikken på PS3 faktisk er.

 

Har egentlig bare 2 spørsmål

 

1 er det noe gærent med xboxen min? eller er grafikken på PS3 ekstremt mye bedre enn xbox 360? fikk helt hakeslepp av Uncharted 2 fikk alle 360 spillene mine til å se ut som forige genrasjons grafikk:P

 

2 er det noen andre spill på PS3 som har grafikk som kan måle seg med Uncharted 2 grafikk messig? har ikke testet så mange spill så er litt nyrsgjerrig:P og tenkte å investere i noen spill ;)

Nei. Uncharted 2 er sammen med Killzone 2, Killzone 3 og God of War 3 de spillene som blåser alt annet(på konsoll) av banen.

 

Her må jeg bare si meg enig! :thumbup:

De du nevna blåser alt annet (på konsoll), stemmer helt klart.

 

Dette er rart synes xbox 360 har mye bedre grafikk en ps3 men ps3 er fortsatt bedre. xbox 360 slår ps3 i grafikk på alle spill jeg har prøvd !!!

Lenke til kommentar

Spiller selv både ps3 og xbox 360 svært mye. har Foretrukket 360 helt til jeg fikk HD tv og fikk se hvor mye bedre grafikken på PS3 faktisk er.

 

Har egentlig bare 2 spørsmål

 

1 er det noe gærent med xboxen min? eller er grafikken på PS3 ekstremt mye bedre enn xbox 360? fikk helt hakeslepp av Uncharted 2 fikk alle 360 spillene mine til å se ut som forige genrasjons grafikk:P

 

2 er det noen andre spill på PS3 som har grafikk som kan måle seg med Uncharted 2 grafikk messig? har ikke testet så mange spill så er litt nyrsgjerrig:P og tenkte å investere i noen spill ;)

Nei. Uncharted 2 er sammen med Killzone 2, Killzone 3 og God of War 3 de spillene som blåser alt annet(på konsoll) av banen.

 

Her må jeg bare si meg enig! :thumbup:

De du nevna blåser alt annet (på konsoll), stemmer helt klart.

 

Dette er rart synes xbox 360 har mye bedre grafikk en ps3 men ps3 er fortsatt bedre. xbox 360 slår ps3 i grafikk på alle spill jeg har prøvd !!!

Nytt medlem? Med mindre du er MagnarP's ørtende inkarnasjon, velkommen til Diskusjon.no.

 

Nå er det slik at Sony har investert mye penger i å få sine førstepartsspill til å se best ut på markedet, så det skulle nesten bare mangle. Microsoft eier ikke så mange studioer at det gjør noe, og tredjepartsutviklere pusher sjelden konsollene slik som førstepartsutviklere som Naughty Dog.

 

Men jeg tror nok 360, med nok optimisiering av grafikken kunne kommet i nærheten av Kratosdrakehelghast. Og 360 er jo nesten alltid best på multiplat, noe som kommer av et bedre grafikkort.

Lenke til kommentar

Men jeg tror nok 360, med nok optimisiering av grafikken kunne kommet i nærheten av Kratosdrakehelghast. Og 360 er jo nesten alltid best på multiplat, noe som kommer av et bedre grafikkort.

360ens Xenos GPU er bedre til standard PC "all grafikk på GPU" oppsett. PS3ens RSX er derimot designet for å kunne dele på oppgavene med Cell-prosessoren, og mye bedre egnet for konsollen den er i. Hadde du puttet en Xenos inn i en PS3 hadde du bare strupet dens sterke sider, og endt opp med noe som er utvilsomt dårligere enn 360en.

Endret av BlackLagoon
Lenke til kommentar

I det siste har jeg slitt endel med lag når jeg spiller online. Trodde først det var Bad Company 2 sin skyld, men det gikk helt fint for bruttern. Og dama spilte Red Dead Redemption i går kveld... laget da også. Noen ganger faller man også ut av spillet.

 

Sååååh... noen som har peil på hva som skjer? Alt gikk fint før, signalet mellom ruteren og PS3 er 100%, linja er 20/1 og ping 40. JÆVLA irriterende å komme bak fire djevler i BC2 og gjøre seg klar for å plapre dem ned, og så finne ut at du ikke står der du trodde, og så bli drept selv.

 

BAJS!

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes en person på youtube som driver med LP som BARE gjør hack n slash spill?

Hva mener du med LP? Shinobier er i hvert fall en sinnsykt flink fyr, fikk mye tips til God of War 2 Titan Mode fra han. Tror han holder på enda, men vet ikke om han kun legger ut h&s.

 

Edit

 

Sjekka ut profilen hans, her er merittlista

 

Current, Future Project

None. Extremely bored with life and video games.

 

Completed Project

God of War 1 No Upgrade+, Pain Run

God of War 2 No Upgrade+, Pain+ Run

God of War 3 No Upgrade+, Pain+ Run

God of War CoO No Upgrade+, Speed Run

God of War GoS No Upgrade+, Pain+ No Damage Run

Castlevania LoS No Upgrade, No Damage Run

Ninja Gaiden 1, 2, Black, Sigma 1, 2 Master Ninja Mode

Devil May Cry 1, 2, 3, 4 DMD Mode

Shinobi(PS2) Super Mode

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes en person på youtube som driver med LP som BARE gjør hack n slash spill?

Hva mener du med LP? Shinobier er i hvert fall en sinnsykt flink fyr, fikk mye tips til God of War 2 Titan Mode fra han. Tror han holder på enda, men vet ikke om han kun legger ut h&s.

 

Edit

 

Sjekka ut profilen hans, her er merittlista

 

Current, Future Project

None. Extremely bored with life and video games.

 

Completed Project

God of War 1 No Upgrade+, Pain Run

God of War 2 No Upgrade+, Pain+ Run

God of War 3 No Upgrade+, Pain+ Run

God of War CoO No Upgrade+, Speed Run

God of War GoS No Upgrade+, Pain+ No Damage Run

Castlevania LoS No Upgrade, No Damage Run

Ninja Gaiden 1, 2, Black, Sigma 1, 2 Master Ninja Mode

Devil May Cry 1, 2, 3, 4 DMD Mode

Shinobi(PS2) Super Mode

 

 

takk for han,skal sjekke han ut på youtube.LP=Lets Play

sjekket han opp på youtube,men desverre så gjør han ikke live commentary på de forskjellige videone.

glemte vel og nevne at han jeg ser etter gjør live commentary slik som DSP,vet0121 og dario.

Lista er ganske imponerende med NG i MN og DMC i DMD ,men blir ikke like bra og se på hvis ikke personen snakker men man spiller.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det finnes en person på youtube som driver med LP som BARE gjør hack n slash spill?

Hva mener du med LP? Shinobier er i hvert fall en sinnsykt flink fyr, fikk mye tips til God of War 2 Titan Mode fra han. Tror han holder på enda, men vet ikke om han kun legger ut h&s.

 

Edit

 

Sjekka ut profilen hans, her er merittlista

 

Current, Future Project

None. Extremely bored with life and video games.

 

Completed Project

God of War 1 No Upgrade+, Pain Run

God of War 2 No Upgrade+, Pain+ Run

God of War 3 No Upgrade+, Pain+ Run

God of War CoO No Upgrade+, Speed Run

God of War GoS No Upgrade+, Pain+ No Damage Run

Castlevania LoS No Upgrade, No Damage Run

Ninja Gaiden 1, 2, Black, Sigma 1, 2 Master Ninja Mode

Devil May Cry 1, 2, 3, 4 DMD Mode

Shinobi(PS2) Super Mode

 

LP = Longplay? At noen runder spillet fra start til slutt foran kamera. (I presume)

Flott liste over en del spill jeg ikke har klart å runde en gang (jeg ser på deg Ninja Gaiden!!)

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Javel, javel, javel. Masse kluss når jeg slo på PS3'en i stad. Fikk feilmelding om at HDD var korrupt. Skjermen ga meg følgende valg "Reformater - ok". Greit nok, ikke så mye å gjøre med det, tenkte jeg. Gikk halvminuttet før det var ferdig. Logger på brukeren, og alt ligger der som før.

 

Rart.

Lenke til kommentar

På en måte skjønner jeg det med med Motorstorm og på en måte ikke. Det blir litt som å utsette/kansellere Battlefield 3 fordi det er krig i Irak. Hvor går grensen for når noe er støtende? Jeg hadde aldri assosiert Motorstorm med det som skjer i Japan, heller Disaster Report eller hva det nå heter...

 

Jeg synes den saken med Mortal Kombat og Australia er helt på trynet. Siden de australske sensurmyndighetene har 15 år som øverste aldersgrense så kan de ikke godkjenne spill som folk på 15 ikke har godt av = ulovlig å selge eller importere spillet. "Spill er for barn".

På toppen av det hele bruker de mange ressurser på å sjekke postpakker og brev for dette spillet (og mye annet da - bare å se på Grensevakten på TVN). For et tulleland. :roll:

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...