Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd Mortal Kombat-demoen ennå og kan komme med førsteinntrykk? Vurderer sterkere og sterkere å bli PSPlus-medlem og ihvertfall når MK har den rollen det har i livet mitt..

Mulig den kan lastes ned med amerikansk PSN konto, men europeiske Plus-medlemmer vil nok ikke få den før PS Store oppdateres i morgen kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har ingen rett til å nekte deg det, siden det ikke er noen veiledende grense som har noe som helst hjemmel i, eller håndheves av norsk lov. Som en fyr skrev på et annet forum, det er som om de på MacDonalds skulle nektet å servere feite kunder.

Selvfølgelig kan en selger nekte å selge deg ting. Det er ingen som kan bestemme det.

Endret av nortridge
Lenke til kommentar

Så lenge du er PlayStaion Plus medlem så er det bare å kopiere saved files til mappen som heter "Online storage" så har du de tilgjengelig uten at det skal være nødvendig å kopiere save filene til minnepenn eller USB-disk.

Dog skulle jeg gjerne hatt dette for et par månder siden da min PS3 phat YLODet :<

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål om play.com

Når det står "free delivery", er det til norge og? Kommer det noen ekstra kostnader hvis man bestiller spill derfra?

Edit: merka ikke at det stod gratis levering på norsk øverst, så jeg tipper at det spm besvarte seg selv :p

Endret av Gitarhm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...