Allt í lagi Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Vurderer sterkt å kjøpe spillet Bulletstorm, noen som har erfaringer med det? Ser det har fått gode anmeldelser osv. men er litt usikker. Hvordan er multiplayeren i spillet? Er vel kun co-op tror jeg. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Rdr, bulletstorm, killzone 3, L.A noire Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Gjør da ingenting det, ingen lov som sier at du ikke har lov til å kjøpe deg de spillene for det. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Gjør da ingenting det, ingen lov som sier at du ikke har lov til å kjøpe deg de spillene for det. Ingen lov nei, men folk i kassa som ikke lar meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 De har ingen rett til å nekte deg det, siden det ikke er noen veiledende grense som har noe som helst hjemmel i, eller håndheves av norsk lov. Som en fyr skrev på et annet forum, det er som om de på MacDonalds skulle nektet å servere feite kunder. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 De har ingen rett til å nekte deg det, siden det ikke er noen veiledende grense som har noe som helst hjemmel i, eller håndheves av norsk lov. Som en fyr skrev på et annet forum, det er som om de på MacDonalds skulle nektet å servere feite kunder. Det er noe i det du sier. Uansett så er det ikke aldersgrense, det er anbefalt 18 år Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Mange velger å ikke selge for å slippe sinte foreldre Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Og det er på den andre siden de samme som får sinte foreldre som skal kjefte for at man nektet barnet å kjøpe et spill. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Uansett om det er en regel eller ikke så er det veldig mange som nekter. Og å si at det ikke er en regel og at det bare er anbefalt hjelper ingenting. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Om man absolutt vil ha et spill er det ikke noe problem. Jeg har vært gammel nok lenge, så for meg er det ikke noe problem uansett, men om man virkelig vil ha et spill, får man tak i det selv om det har en "aldersgrense". Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Så går det jo alltids ann å fiske Lenke til kommentar
D02 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hei! jeg skulle kjøpe Cod BO pakken i dag og slet litt med å få godtatt kort infon.. når jeg kom så langt at jeg skulle laste ned pakken så jeg at jeg hadde kjøpt 6 utgaver av pakken (660,-) hva gjør jeg nå? jeg har vel 3 måneder returrett? kan jeg ringe playstation og få pengene tilbake(de må jo fårstå at jeg ikke kjøper 6 utgaver med vilje)? ble veldig rotete skrevet, men håper noen kan svare Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du har ikkje angrerett på programvarekjøp. Ta kontakt med Sony, det er ganske opplagt at det ikkje var tilsikta å kjøpe 6 stk. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ikke sony. Men playstation support Lenke til kommentar
D02 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 så nå i etter tid at de 6 filene er i ulike størelser. kan det være at alle flulgte med da? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Ja det er 6 filer du skal laste ned. Alle må det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Kjøpte meg Killzone 3 og Dead Space 2 her før helgen. Herre min hatt det ble brøling og gauling under Dead Space 2 akten For en fantastisk steming de har fått til i dette spillet, om denne holder hele spillet ut havner nok dette spillet høgt opp på lista her i gården ihvertfall Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Og det er på den andre siden de samme som får sinte foreldre som skal kjefte for at man nektet barnet å kjøpe et spill. Blir man sint fordi kiddoen ikke får lov til å kjøpe et produkt som er ment for voksne så er det ikke rart det er krig i verden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nei, det er ikke rart det er krig i verden. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Noen som har prøvd Mortal Kombat-demoen ennå og kan komme med førsteinntrykk? Vurderer sterkere og sterkere å bli PSPlus-medlem og ihvertfall når MK har den rollen det har i livet mitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå