Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der har Atlus annonsert at Catherine kommer til vesten. De annonserte også at det kommer til 360, noe som i mine øyne er meget bra da flere får mulighet til å spille det, og jeg som oftest foretrekker å skaffe ting til 360. Uansett digg at første next-gen spill fra Persona-teamet endelig er på vei!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke LG og Sony-greia. Ene øyeblikket er de partnere med produskjon av tv-paneler, neste øyeblikk er Sony sure på LG pga ett eller annet med smarttelefoner i fjor og nå Blu-ray-saken. Mange som sier fuck LG nå her og der, men hvis de blir enige om et forlik så tror jeg LG ler hele veien til banken og i bunn og grunn ender med å tjene penger på saken uansett hvor mange som boikotter LG akkurat nå.

 

Noen som fortsatt boikotter Sony pga XCP-beskyttelsen på CD'er for 6 år siden? Kunne knapt huske saken før dette dukket opp og på den tiden skulle jeg faen meg aldri kjøpe et Sony-produkt igjen.

Lenke til kommentar

Og nå ser man at det bare er å fortsette å ikke like LG!

Sony saksøker i disse tider George Hotz aka Geohot, fordi han greide å åpne PS3en slik at en kan spille homebrew. Dette har ført til hjemmelagde spill og NTFS-lesestøtte for eksterne harddisker ( Merk at dette ikke har noe mer piratkopiering å gjøre, han gjorde spesielle mottiltak slik at piratkopiering av spill ikke var mulig)

 

Så om du ikke liker LG for å "beskytte" sine "rettigheter", synes jeg du skal begynne å ikke like Sony. De gjør tross alt det samme.

Endret av dabear
Lenke til kommentar

Håper sony vinner mot geohot driten. Er pga han at flere spill har blitt hacket og piratkopiering. Greit han gjorde ikke det durekte men indirekte er det hans feil. Han åpnet for det!

Han var ikke først ute med denne informasjonen. Jeg jailbraka ps3en min allerede på firmware 3.41 ved hjelp av en usb-nøkkel. Det var folkene back psjailbreak som slapp dette produktet, se Ars Technica sin artikkel om den første jailbreaken. Dette gjorde at jeg feks kunne spille mine legitime innkjøpte spill, uten at jeg trengte å måtte ha i bluray-platene.

 

Tenk deg også ved innkjøp av en splitter ny laptop, så kunne du bare installere programvare som er godkjent av Microsoft. Har du da ikke rett til å bruke alle tilgjengelige midler for å åpne opp tilgangene? Jeg ser ikke noen prinsipiell forskjell mellom en PC og en PS3; har du først kjøpt en vare, kan du gjøre hva du vil med den.

Endret av dabear
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sony saksøker i disse tider George Hotz aka Geohot, fordi han greide å åpne PS3en slik at en kan spille homebrew. Dette har ført til hjemmelagde spill og NTFS-lesestøtte for eksterne harddisker ( Merk at dette ikke har noe mer piratkopiering å gjøre, han gjorde spesielle mottiltak slik at piratkopiering av spill ikke var mulig)

 

Så om du ikke liker LG for å "beskytte" sine "rettigheter", synes jeg du skal begynne å ikke like Sony. De gjør tross alt det samme.

 

Liten tue kan velte stort lass...

 

Kan ikke si jeg liker Sony så godt heller, men LG de kunne jeg kjøpt opp for å legge ned om jeg hadde nok av cash...

Lenke til kommentar

Håper sony vinner mot geohot driten. Er pga han at flere spill har blitt hacket og piratkopiering. Greit han gjorde ikke det durekte men indirekte er det hans feil. Han åpnet for det!

Han var ikke først ute med denne informasjonen. Jeg jailbraka ps3en min allerede på firmware 3.41 ved hjelp av en usb-nøkkel. Det var folkene back psjailbreak som slapp dette produktet, se Ars Technica sin artikkel om den første jailbreaken. Dette gjorde at jeg feks kunne spille mine legitime innkjøpte spill, uten at jeg trengte å måtte ha i bluray-platene.

 

Tenk deg også ved innkjøp av en splitter ny laptop, så kunne du bare installere programvare som er godkjent av Microsoft. Har du da ikke rett til å bruke alle tilgjengelige midler for å åpne opp tilgangene? Jeg ser ikke noen prinsipiell forskjell mellom en PC og en PS3; har du først kjøpt en vare, kan du gjøre hva du vil med den.

Blir som å si at har man kjøpt en pistol, kan man skyte folk med den. Take your bullshit elsewhere.

 

Dessuten er ikke laptopen du kjøper designet av MS, den bare kommer med Windows.

Lenke til kommentar

Håper sony vinner mot geohot driten. Er pga han at flere spill har blitt hacket og piratkopiering. Greit han gjorde ikke det durekte men indirekte er det hans feil. Han åpnet for det!

Han var ikke først ute med denne informasjonen. Jeg jailbraka ps3en min allerede på firmware 3.41 ved hjelp av en usb-nøkkel. Det var folkene back psjailbreak som slapp dette produktet, se Ars Technica sin artikkel om den første jailbreaken. Dette gjorde at jeg feks kunne spille mine legitime innkjøpte spill, uten at jeg trengte å måtte ha i bluray-platene.

 

Tenk deg også ved innkjøp av en splitter ny laptop, så kunne du bare installere programvare som er godkjent av Microsoft. Har du da ikke rett til å bruke alle tilgjengelige midler for å åpne opp tilgangene? Jeg ser ikke noen prinsipiell forskjell mellom en PC og en PS3; har du først kjøpt en vare, kan du gjøre hva du vil med den.

Blir som å si at har man kjøpt en pistol, kan man skyte folk med den. Take your bullshit elsewhere.

 

Dessuten er ikke laptopen du kjøper designet av MS, den bare kommer med Windows.

Prøver du å trolle med meg? 0o

 

Jeg greier ikke se hvordan det du skriver her motbeviser mine argumenter? Om leverandør av software/hardware er forskjellig, spiller vel ingen rolle? Hardwaren du kjøper er fortsatt din.

Lenke til kommentar

Håper sony vinner mot geohot driten. Er pga han at flere spill har blitt hacket og piratkopiering. Greit han gjorde ikke det durekte men indirekte er det hans feil. Han åpnet for det!

Han var ikke først ute med denne informasjonen. Jeg jailbraka ps3en min allerede på firmware 3.41 ved hjelp av en usb-nøkkel. Det var folkene back psjailbreak som slapp dette produktet, se Ars Technica sin artikkel om den første jailbreaken. Dette gjorde at jeg feks kunne spille mine legitime innkjøpte spill, uten at jeg trengte å måtte ha i bluray-platene.

 

Tenk deg også ved innkjøp av en splitter ny laptop, så kunne du bare installere programvare som er godkjent av Microsoft. Har du da ikke rett til å bruke alle tilgjengelige midler for å åpne opp tilgangene? Jeg ser ikke noen prinsipiell forskjell mellom en PC og en PS3; har du først kjøpt en vare, kan du gjøre hva du vil med den.

Blir som å si at har man kjøpt en pistol, kan man skyte folk med den.

 

Nei, det gjør det ikke. Tar du en pistol og skyter noen går det utover andre...

Jailerbreaker du konsollen DIN så går det ikke ut over andre. Og nei, du kan ikke si; men dette åpner for cheating og går ut over andre... Cheating går ut over andre fordi Sony / spillutviklerne ikke har et godt nok sikkerhetssystem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig kan det være skadelig for Sony, på samme måten som en pistol kan være skadelig for folk. Forskjellen her er at man ikke kan forvente at hver eneste person skal ha et "sikkerhetssystem" på plass for å bekjempe et skudd. Sony skal/bør ha et anti-cheat program som er så godt at det oppdager cheaters. Nedlastning av ulovlig spill har lenge vært et problem. Selv om jailbreaking åpner opp for slik så er det ikke noen god grunn til å forby jailbreaking. Her må eventuelt Sony gå etter dem som legger ut PS3-spill ulovlig på nettet. Sonys fokus på Geohot er idiotisk.

Endret av Phil Hellmuth Jr.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...