Senyor de la guerra Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Alle spill fungerer på norske konsoller. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Men om du kjøer spill i USA må du kjøpe en del DLC'er fra USA store også. Kjekt å vite. Men kontrollere skal passe uansett. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 "Endringer i Service betingelsene og Retningslinjene for personvern for PlayStation®Network. Vi anbefaler deg å lese gjennom oppdateringene i Service betingelsene og Brukeravtalen og Retningslinjene for personvern på http://eu.playstation.com/legal. Hvis du har tilgang til PlayStation®Store, kan du også se disse dokumentene via lenkene på bunnen av hver side på PlayStation®Store. De reviderte Service betingelsene og Brukeravtalen og Retningslinjene for personvern gjelder all fremtidig bruk av PlayStation®Network fra deg og underkontoene dine. Takk, PlayStation Network Europe Limited" Har det skjedd noen store endringer? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er kun spilla som ikke funker, der skiller man mellom PAL og ntsc? PS3 spill er sonefrie Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er kun spilla som ikke funker, der skiller man mellom PAL og ntsc? PAL og NTSC er begreper som ikke er relevante hvis du spiller med skjerm/kabel som støtter 720p eller 1080i/p. Har man gammel TV så er hvor spillet er kjøpt litt relevant, men konsollen takler alle spill uansett. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 okey, da lærte jeg noe nytt idag og Blir nok spill-kjøp også når jeg er der nede da Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Men hvis jeg har fått platinum på vanlig MW2 også kjøpt meg Prestige Edition fra USA vil jeg da måtte begynne på nytt eller vil trophy ene fortsatt være der? eller vil jeg da få 2 MW2 trophies så jeg må liksom klare den også? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Fytti hælvette! Glemte å ta ut MW2 plata før jeg skifta HDD, ikke har jeg vært hardhendt med maskina, men nå er det faen i meg brist i plata og spillet virker ikke lenger! Helsikke! 500 kroner rett ut av vinduet! Endret 15. desember 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Pirates of the Caribbean-kostymer og baner til LittleBigPlanet. The Pirates of the Caribbean Level Kit, includes a completely new adventure spanning five new levels and a mini-game. Be sure to put on your swimming gear as these new levels feature a completely new gameplay element that will make you all wet. That’s right….WATER!!! Ser ut til at LBP blir tatt fram igjen i jula, denne pakken kommer 22. desember. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Fytti hælvette! Glemte å ta ut MW2 plata før jeg skifta HDD, ikke har jeg vært hardhendt med maskina, men nå er det faen i meg brist i plata og spillet virker ikke lenger! Helsikke! 500 kroner rett ut av vinduet! Ah, slikt er forjævlig... Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Shadow of the Colossus blir gjenutgitt... På PS2 :'( Jeg som håpte på en HD-versjon av dette og Ico, så fine spill fortjener det. Hadde jo vært veldig logiskt med tanke på at The Last Guardian kommer. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 "Endringer i Service betingelsene og Retningslinjene for personvern for PlayStation®Network.Vi anbefaler deg å lese gjennom oppdateringene i Service betingelsene og Brukeravtalen og Retningslinjene for personvern på http://eu.playstation.com/legal. Hvis du har tilgang til PlayStation®Store, kan du også se disse dokumentene via lenkene på bunnen av hver side på PlayStation®Store. De reviderte Service betingelsene og Brukeravtalen og Retningslinjene for personvern gjelder all fremtidig bruk av PlayStation®Network fra deg og underkontoene dine. Takk, PlayStation Network Europe Limited" Har det skjedd noen store endringer? Ikke mye til det jeg ser, men søkte litt rundt og det virker som det dreier seg om onlinespilling mot betaling. Er ikke sikker. http://www.joystiq.com/2009/12/15/sony-con...ontent-via-psn/ Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Onlinespilling skal visst alltid være gratis. Det er tydeligvis "ekstra tjenester" for de som betaler, hva nå enn det betyr... Kanskje tidligere demoer for de som betaler, eller noe. Endret 15. desember 2009 av Patney Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Pirates of the Caribbean-kostymer og baner til LittleBigPlanet. Ser ut til at LBP blir tatt fram igjen i jula, denne pakken kommer 22. desember. Ja denne SKAL kjøpes. Siste oppdatering har også fixa det største problemet med LBP siden release, nemlig lagging. Nå er den nesten borte og det går an å spille online med andre igjen! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Noen som fortsatt bruker Home? Har ikke hørt et ord om tjensten på forumet her på evigheter! Ikke det at jeg selv har brukt det på lenge, altså. Det er en annen sak Endret 16. desember 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Aldri vært innom siden det stormet som mest rundt det Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Samme her. Sony kan vel egentlig bare gi seg faen i Home. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Home er noe stort tull, ingen som bruker det. Jeg har vært innom 3 ganger siden det kom, maks 1 time. Bortkastede penger, bruk det heller på å utvikle mye ebdre FW til PS3en... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Aldrig vert inne på home engang her, og har hatt PS3 i 1 år nå. Et liten ting: Hvordan få man instalert Themes på PS3? eg har noen på en minnepenn eg vill instalere men playstationen seier bare at den ikkje finne rnoen filer på minnepinnen min når eg går på instaler themes. Endret 16. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Legg filene i PS3/THEMES/filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå