Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det var morro. Hadde vært fett å få med flere! Tror ikke den hunden der slutter å bjeffe med det første, det virket som at den var sulten eller ville gå en tur laugh.gif

 

Slapp den ut men spøkelseshunden ville inn igjen så jeg måtte åpne døra igjen. fikk press på brystet så hadde ikke no valg.

 

 

skikkelig spookey, må få flyttet vekk herfr, liker ikke at hundene går igjen:S

 

BC2 med kamerater over mic er noe av det feteste som finnes.

 

kunne ikke vært mer enig!:)

 

 

hvis noen vil spille add meg på christoffero89. skri at nicket dit fra frumet så jeg vet hvem du er. skal slette mange randoms der nå

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Det er fordi de fleste spiller mot hverandre over noe som heter internett.

Og før du sier at du pleier å ha folk over for å spille; slutt. Ingen som gjør sånt mer.

 

 

 

 

 

*Sukk*

 

Ingen av utviklerne tror på dere..

 

Utviklerene av hva da? PS Move? Move spillene generelt? Wii Sports? Kinect?

 

Og kom gjerne med noen linker der du motbeviser det vi sier, og der du finner utsagnet som du sier "Ingen av utviklerne tror på dere.."

Lenke til kommentar

Det er fordi de fleste spiller mot hverandre over noe som heter internett.

Og før du sier at du pleier å ha folk over for å spille; slutt. Ingen som gjør sånt mer.

 

 

 

 

 

*Sukk*

 

Ingen av utviklerne tror på dere..

 

Utviklerene av hva da? PS Move? Move spillene generelt? Wii Sports? Kinect?

 

Og kom gjerne med noen linker der du motbeviser det vi sier, og der du finner utsagnet som du sier "Ingen av utviklerne tror på dere.."

 

Jepp sorry - masse splitscreen i PSMove, Move generelt, Wii sports og Kinect. Soz my bad. Du vant en banan.

Lenke til kommentar

Bare fordi du ikke har venner å spille med etyr det ikke at vi andre ikke har:)

 

Spiller alltid 2 player når jeg har besøk på cod og andre spill

 

 

En god FIFA-turnering sammen med vennegjengen er jo noe av det morsomste som finnes.

 

 

 

Det er fordi de fleste spiller mot hverandre over noe som heter internett.

Og før du sier at du pleier å ha folk over for å spille; slutt. Ingen som gjør sånt mer.

 

 

 

 

 

*Sukk*

 

Ingen av utviklerne tror på dere..

 

 

 

Du får lære deg å lese hva vi diskuterer. Diskuterte vi split screen spill? Nei, vi diskuterte om folk har venner osv hjemme for å spille evt Fifa turneringer, bilspill osv. Spill som engasjerer flere på en gang. Det er da du kommer dragende med at ingen får folk på besøk for å spille slikt lenger. "Ingen gjør sånt mer" sier du. Hva vet vel du om det? Så kommer du med at ingen av utviklerene tror på oss, hva slags argument er det for at vi (ifølge deg) ikke får venner på besøk som vil spille ett eller annet sammen?

 

Tror du rett å slett får ta den bananen selv, og putte den langt nedi svelget så vi slipper flere av dine "sanne" påstander. :)

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Det er ikke like morro å spille med venner når de ikke er fysisk tilstede. La merke til det så sinsykt godt når vi spilte zombie på black ops... :p det frister ikke å spille zombie alene eller online. Når jeg tenker på den kvelden, så er det bare: mer, MER, MER!!!!!! Det var så radikalt morro! :dribble:

Multiplayer er et must.

Lenke til kommentar

Bare fordi du ikke har venner å spille med etyr det ikke at vi andre ikke har:)

 

Spiller alltid 2 player når jeg har besøk på cod og andre spill

 

 

En god FIFA-turnering sammen med vennegjengen er jo noe av det morsomste som finnes.

 

 

 

Det er fordi de fleste spiller mot hverandre over noe som heter internett.

Og før du sier at du pleier å ha folk over for å spille; slutt. Ingen som gjør sånt mer.

 

 

 

 

 

*Sukk*

 

Ingen av utviklerne tror på dere..

 

 

 

Du får lære deg å lese hva vi diskuterer. Diskuterte vi split screen spill? Nei, vi diskuterte om folk har venner osv hjemme for å spille evt Fifa turneringer, bilspill osv. Spill som engasjerer flere på en gang. Det er da du kommer dragende med at ingen får folk på besøk for å spille slikt lenger. "Ingen gjør sånt mer" sier du. Hva vet vel du om det? Så kommer du med at ingen av utviklerene tror på oss, hva slags argument er det for at vi (ifølge deg) ikke får venner på besøk som vil spille ett eller annet sammen?

 

Tror du rett å slett får ta den bananen selv, og putte den langt nedi svelget så vi slipper flere av dine "sanne" påstander. :)

 

 

Ha ha, har du konsentrasjonsvansker, eller LOL?. Jeg svarte på et innlegg vedrørende 2-player på bilspill. Hvilke bilspill løser dette med å spille flere på en gang uten splitscreen. Hva svarte du på egentlig?

 

Vær så snill å korriger mer på alle brukerne på diskusjon.no. Sist var du Fifa11 fanboy og forsvarte spillet med nebb og klær, og nåde de som kritiserte spillet foran deg. Nå derimot er du ikke det. Hvorfor kan du ikke stå for noe og samtidig skal du korrigere synspunktene til alle andre??

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Du får igjen prøve å la det komme skikkelig frem av de fantastisk rotete innleggene du skriver HVA du faktisk snakker om da vettu.

 

Når du en plass sier "svarte på et innlegg vedrørende 2-player på bilspill. Hvilke bilspill løser dette med å spille flere på en gang uten splitscreen." og en annen plass sier "Det er fordi de fleste spiller mot hverandre over noe som heter internett.

Og før du sier at du pleier å ha folk over for å spille; slutt. Ingen som gjør sånt mer." så er det igrunnen veldig lett å bli forvirret på hva du i det hele tatt prater om. Eg tror egentlig vi tok deg på kornet, og det innså du så derfor kommer du dragende med at du "EGENTLIG" svarte på noe helt annet.

 

Og du har tydeligvis lite å fare med når du må trekke mine synspunkter om andre spill inn i denne diskusjonen, hadde du ikke flere "gode" argumenter å komme med til den diskusjonen vi hadde gående?

Men for at du skal få sove godt inatt så skal eg heller gidde å bruke to minutter på å svare deg.

 

Fifa 11 både så og hørtes ut som en liten genistrek da utviklerene begynte å prate og poste hva de drev med på ulike forum, da demo videoene og teaserene kom, var dette bare med på å løfte forventningene til Fifa fans ytterligere, med meg inkludert. Men så kom spillet, eg og alle Fifa tilhengere med meg fikk gått spillet skikkelig i sømmene og oppdaget bare flere og flere feil, bugs og andre abnormaliteter som ikke skal forekomme på ett fotballspill i år 2011 (2010 alt etter som)

 

Frustrasjonen begynte å spre seg både hos meg og andre, og om du har virkelig spilt spillet grundig så vet du like godt som meg hva eg snakker om, og gjør du ikke det så har du enten INGEN sans for kvalitet og gameplay eller så er du bare i fornektelse.

 

Og om du har mer off-topic å komme med kan vi sikkert ta det på PM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du får igjen prøve å la det komme skikkelig frem av de fantastisk rotete innleggene du skriver HVA du faktisk snakker om da vettu.

 

Når du en plass sier "svarte på et innlegg vedrørende 2-player på bilspill. Hvilke bilspill løser dette med å spille flere på en gang uten splitscreen." og en annen plass sier "Det er fordi de fleste spiller mot hverandre over noe som heter internett.

Og før du sier at du pleier å ha folk over for å spille; slutt. Ingen som gjør sånt mer." så er det igrunnen veldig lett å bli forvirret på hva du i det hele tatt prater om. Eg tror egentlig vi tok deg på kornet, og det innså du så derfor kommer du dragende med at du "EGENTLIG" svarte på noe helt annet.

 

Og du har tydeligvis lite å fare med når du må trekke mine synspunkter om andre spill inn i denne diskusjonen, hadde du ikke flere "gode" argumenter å komme med til den diskusjonen vi hadde gående?

Men for at du skal få sove godt inatt så skal eg heller gidde å bruke to minutter på å svare deg.

 

Fifa 11 både så og hørtes ut som en liten genistrek da utviklerene begynte å prate og poste hva de drev med på ulike forum, da demo videoene og teaserene kom, var dette bare med på å løfte forventningene til Fifa fans ytterligere, med meg inkludert. Men så kom spillet, eg og alle Fifa tilhengere med meg fikk gått spillet skikkelig i sømmene og oppdaget bare flere og flere feil, bugs og andre abnormaliteter som ikke skal forekomme på ett fotballspill i år 2011 (2010 alt etter som)

 

Frustrasjonen begynte å spre seg både hos meg og andre, og om du har virkelig spilt spillet grundig så vet du like godt som meg hva eg snakker om, og gjør du ikke det så har du enten INGEN sans for kvalitet og gameplay eller så er du bare i fornektelse.

 

Og om du har mer off-topic å komme med kan vi sikkert ta det på PM.

 

 

Kjære Hr Forumpoliti som må ha inn ting med teskje og bruker denne tråden utelukkende for å kreve forklaringer:

Det er fordi de fleste spiller mot hverandre over noe som heter internett.

Og før du sier at du pleier å ha folk over for å spille; slutt. Ingen som gjør sånt mer.

 

 

 

Å? Har du ikke venner da? Både meg selv og mange av vennene eg har her innenfor rimelig avstand samles ofte både her hos meg og hos dem for å spille både bilspill og gjerne Fifa sammen.

 

Så du skal ikke være så kjapp med konklusjonene dine.

 

 

*Sukk*

 

Ingen av utviklerne tror på dere..

 

Med dette mener jeg at utviklerne generelt driter i lokal 2-player fordi alle spiller over internett. Min feil? Tvilsomt. Surt? Absolutt. At du tolker dette som at jeg ikke har venner og ikke spiller Fifa med kompiser? Ditt problem, I don't really care.

 

Du får igjen prøve å la det komme skikkelig frem av de fantastisk rotete innleggene du skriver HVA du faktisk snakker om da vettu.

 

- Alle andre skjønner hva jeg skriver. Er du dyslektisk, 12 år gammel, har ADHD eller alt på en gang?

 

Og før du sier at du pleier å ha folk over for å spille; slutt. Ingen som gjør sånt mer." så er det igrunnen veldig lett å bli forvirret på hva du i det hele tatt prater om. Eg tror egentlig vi tok deg på kornet, og det innså du så derfor kommer du dragende med at du "EGENTLIG" svarte på noe helt annet.

Leste du ikke at jeg skrev at det var det utviklerne mente i mitt neste innlegg? Det må du ha gjort for du siterte det innlegget også..

 

Og du har tydeligvis lite å fare med når du må trekke mine synspunkter om andre spill inn i denne diskusjonen, hadde du ikke flere "gode" argumenter å komme med til den diskusjonen vi hadde gående?

Men for at du skal få sove godt inatt så skal eg heller gidde å bruke to minutter på å svare deg.

 

Fifa 11 både så og hørtes ut som en liten genistrek da utviklerene begynte å prate og poste hva de drev med på ulike forum, da demo videoene og teaserene kom, var dette bare med på å løfte forventningene til Fifa fans ytterligere, med meg inkludert. Men så kom spillet, eg og alle Fifa tilhengere med meg fikk gått spillet skikkelig i sømmene og oppdaget bare flere og flere feil, bugs og andre abnormaliteter som ikke skal forekomme på ett fotballspill i år 2011 (2010 alt etter som)

 

Frustrasjonen begynte å spre seg både hos meg og andre, og om du har virkelig spilt spillet grundig så vet du like godt som meg hva eg snakker om, og gjør du ikke det så har du enten INGEN sans for kvalitet og gameplay eller så er du bare i fornektelse.

 

Og om du har mer off-topic å komme med kan vi sikkert ta det på PM.

 

Fifa er konge med øl og kompiser. On topic og 'nough said..

Lenke til kommentar

 

 

Er du dyslektisk, 12 år gammel, har ADHD eller alt på en gang?

 

 

 

At du i det hele tatt trekker frem faktiske sykdommer og/eller lidelser og alder inn i dette oppsummerer vel bare hva vi alle har fått med oss, at du ikke klarer å diskutere på en saklig måte. Og eg tror nok ikke at "alle andre" forstår hva du vil frem til ettersom svarene du har fått viker litt fra din sannhet om at alle andre enn meg skjønner hva du mener.

 

Eg, og sikkert mange med meg har fått med oss nå at du utelukkende skal være uenig med spec meg bare for å fucke opp stemningen her inne

 

 

Kjære Hr Forumpoliti som må ha inn ting med teskje og bruker denne tråden utelukkende for å kreve forklaringer:

Dette sitatet er vel en ganske god pekepinn på akuratt det, greit nok at du ikke skjønner at dette er ett DISKUSJONSFORUM men at du tilogmed mener eg

bruker denne tråden utelukkende for å kreve forklaringer
sier enda mer enn om din uvitenhet.

 

Men du skal jammen ha takk for dine fantastiske innlegg som alltid får meg til å flire fra øre til øre, og også mange tusen takk for at du enda ikke ser at vi trenger faktisk å få det inn med teskje når du begynner å skal "forklare" hva du mener.

 

Gi meg mer da, vær så snill :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...