Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

NFS Shift et et sikkelig hardcore racing simulator spill. :p

Bare synd de faila så mye med styringa...

 

Oisann, :whistle: da tror jeg du kikker på feil spill, for autosave feature'n er drøy. den tar seg god tid og hvis du kjører championship så dobbeltsaver den... :p

 

hehe,den autosave is bullshitt på bilspill,men overlever sikkert:p.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

play.com sender kun bruktspill og bruktting til UK, alt det står pris i £ på. Alt det står euro-pris på sendes overalt.

 

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/10267350/IL-2-Sturmovik-Birds-Of-Prey/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0&searchstring=il-2&searchtype=allproducts&searchsource=0&urlrefer=search

 

ny men sendes ikke til norge:(

 

endte med å lage ebay konto og handle derfra så har blazing angels 2 på vei:)

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Er nok garantert Uncharted 2 Among Thieves på klar førsteplass, andreplass er God Of War III og tredje er Killzone 2 og fjerde er MGS IV :D

 

Så Mala og Ginecólogo Necrolamedor dere hadde helt rett

 

Trenger egentlig ikke oppsummere hvorfor Uncharted 2 er det beste fordi det er så masse bra med det at det er umulig å forklare det i enkle setninger, spillet må bare oppleves!!

 

Min klare favoritt er Metal Gear Solid 4. Selv om storyen var omtrent like fucket som den i Metroid Other M, så var gameplayet, grafikken, og pacingen i dette spillet fantastisk. La oss håpe det blir annonsert MGS5 til E3 i år!

Lenke til kommentar

Er nok garantert Uncharted 2 Among Thieves på klar førsteplass, andreplass er God Of War III og tredje er Killzone 2 og fjerde er MGS IV :D

 

Så Mala og Ginecólogo Necrolamedor dere hadde helt rett

 

Trenger egentlig ikke oppsummere hvorfor Uncharted 2 er det beste fordi det er så masse bra med det at det er umulig å forklare det i enkle setninger, spillet må bare oppleves!!

 

Min klare favoritt er Metal Gear Solid 4. Selv om storyen var omtrent like fucket som den i Metroid Other M, så var gameplayet, grafikken, og pacingen i dette spillet fantastisk. La oss håpe det blir annonsert MGS5 til E3 i år!

Synd å si det, men synes ikke MGS4 rakk forgjengeren til knærne engang på noen felter. Bevares, et veldig bra spill, men det nytter ikke når det er den direkte oppfølgeren til tidenes beste snikespill.

 

Dessuten likte jeg ikke at kontrollskjemaet ble "westernisert". Litt av sjarmen med MGS3 var at kontrollen faktisk tok tid å sette seg inn i og lære seg.

Lenke til kommentar

Hehe, etter min mening er faktisk MGS3 det svakeste av alle fire. Når de tok bort radaren, så ble snikingen mer realistisk, men de klarte ikke å gi oss tilstrekkelige hjelpemidler til å gi oss følelsen av kontroll når vi snek (litt av samme problemet har Portable Ops til PSP). Subsistance ordnet riktignok dette delvis med fritt kamera, men da ble spillet - som jo ikke egentlig var designet med fritt kamera i tankene - etter min mening alt for enkelt. MGS4 var derimot tilnærmet perfekt gameplay-messig, selv om det beklagligvis hadde en latterlig avslutning på MGS-historien, og også var alt for kort rent innholdsmessig (men MGS3 hadde heller ikke en spesielt interessant historie etter min mening).

 

Etter min mening så er har vi MGS2>MGS>MGS4>MGS3>MGS:TS>MGS:PO

Har ikke testet Peace Walker skikkelig enda så skal ikke utale meg om det :)

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Fikk Playstation Move starter pack til bursdagen på Onsdag, og kjøpte meg Sport Champions og 1 til Move kontroller i går.

 

Fornøyd sålangt. :) Kjekt var det også.

Eneste som er irriterende er at du hele tiden må kalibrere kontrollerene på nytt.

 

Søstera mi kjøpte NFS Hot Pursuit til meg. Det er ikke akuratt GT5, men kjekt for det.

Men det mangler en ting, noe ALLE bilspill SKAL HA, nemlig 2 player modus. Hvorfor i all verden har de ikke lagt det til?

 

Edit: Min PS3 har fungert uten problemer i eitt år nå :)

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

 

 

Det er fordi de fleste spiller mot hverandre over noe som heter internett.

Og før du sier at du pleier å ha folk over for å spille; slutt. Ingen som gjør sånt mer.

 

 

 

Å? Har du ikke venner da? Både meg selv og mange av vennene eg har her innenfor rimelig avstand samles ofte både her hos meg og hos dem for å spille både bilspill og gjerne Fifa sammen.

 

Så du skal ikke være så kjapp med konklusjonene dine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk Playstation Move starter pack til bursdagen på Onsdag, og kjøpte meg Sport Champions og 1 til Move kontroller i går.

Fornøyd sålangt. :) Kjekt var det også.

Eneste som er irriterende er at du hele tiden må kalibrere kontrollerene på nytt.

 

Spillet vet jo ikke om samme person står å spiller mellom hver runde, hvis ny spiller er 1/2 meter høyere eller lavere så vil rare ting skje hvis det ikke kalibreres.

Lenke til kommentar

Det er fordi de fleste spiller mot hverandre over noe som heter internett.

Og før du sier at du pleier å ha folk over for å spille; slutt. Ingen som gjør sånt mer.

 

 

 

Å? Har du ikke venner da? Både meg selv og mange av vennene eg har her innenfor rimelig avstand samles ofte både her hos meg og hos dem for å spille både bilspill og gjerne Fifa sammen.

 

Så du skal ikke være så kjapp med konklusjonene dine.

 

 

*Sukk*

 

Ingen av utviklerne tror på dere..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Fikk Playstation Move starter pack til bursdagen på Onsdag, og kjøpte meg Sport Champions og 1 til Move kontroller i går.

Fornøyd sålangt. :) Kjekt var det også.

Eneste som er irriterende er at du hele tiden må kalibrere kontrollerene på nytt.

 

Spillet vet jo ikke om samme person står å spiller mellom hver runde, hvis ny spiller er 1/2 meter høyere eller lavere så vil rare ting skje hvis det ikke kalibreres.

Men det hadde vært meget praktisk om man kunne si til PS3en at "Samme person spiller fortsatt" så man slapp dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...