Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste ikke om jeg skulle lage en egen tråd for dette spm, men håper på å få svar her istedenfor.

Skal selge min PS3 slim 120gb.

Det jeg har gjort er å formater disken (laaaang formatering, tok 7 timer elns). Gjorde vel det for å forsikre meg at all min konto informasjon ble slettet til neste mann skal ta over PS3.

Er det noe mer jeg må huske å fjerne? Jeg kunne ikke finne noe info om meg når jeg slo på PS3 etter formateringen så jeg antar alt er ok da.

Lenke til kommentar

har hatt litt dårlig erfaring med Infamous, noe jeg egentlig ikke burde ha... Når jeg prøvde demoen (1.ern) så var det ikke på norsk eller engelsk, men fransk xD Da ble jeg frustrert :p

-----------------------------------------------------------------------------------

Noen som har kommet med i en modda game på MW2?

Har aldri sett noen som har juksa SÅ mye før... Her var det evig liv, skammelig hoppe høyde, fritt valg av killstreak når og hvor som helst, markering av alle spillere sånn du har når du styrer heli/fly og aim bot! :p

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

kommer med et bilspill spørsmål angående NFS Shift.jeg har så og si spilt alle bilspill på ps3,utenom ferrari challenge(det suger) eller burnout serien eller de andre motorstorm spilla og enna ikke fått prøvd ut Grid.

Jeg elsker bilspill og spilt de fleste og lurer på om NFS Shift 1 er noe bra,jeg har planer om og kjøpe NFS Shif 2,men vil prøve ut 1ern først,er det et bra bilspill?

Lenke til kommentar

Alt, bortsett fra styringa er bra. For å si det pent, så MÅ du ha på asistanse styring når du kjører. Etter min erfaring så er det slik: Når jeg får litt sleng på bilen ut av svingene så retter jeg jo seførgelig opp, men da er det sånn at jeg får kontra på kontra, og det er jo bare galskap! for sånt skjer normalt ikke i virkeligheten. Jeg synes styringa er så grusom treg. jeg har prøvd å jutere det med det hjalp ikke stort. det er sonregel for lite eller for mye.

Jeg ble så irritert at jeg vurderte å levere spiller tilbake til kompisen som jeg lånte det av, etter at jeg hadde lånt det i noen dager.

En Fwd/Rwd (4wd) bil kan ikke ligge i 4 hjuls sladd samtidig som den understyrer! Dette er nesten tatt ut av naturens regelverk :p

Dette er noe som jeg synes går litt utover spillopplevelsen men har ingen betydning hvis du har tenkt å komme på pallen da...

her kan du se hva jeg mener med 4 hjuls sladd med understyring med en Civic Si.

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Alt, bortsett fra styringa er bra. For å si det pent, så MÅ du ha på asistanse styring når du kjører. Etter min erfaring så er det slik: Når jeg får litt sleng på bilen ut av svingene så retter jeg jo seførgelig opp, men da er det sånn at jeg får kontra på kontra, og det er jo bare galskap! for sånt skjer normalt ikke i virkeligheten. Jeg synes styringa er så grusom treg. jeg har prøvd å jutere det med det hjalp ikke stort. det er sonregel for lite eller for mye.

Jeg ble så irritert at jeg vurderte å levere spiller tilbake til kompisen som jeg lånte det av, etter at jeg hadde lånt det i noen dager.

En Fwd/Rwd (4wd) bil kan ikke ligge i 4 hjuls sladd samtidig som den understyrer! Dette er nesten tatt ut av naturens regelverk :p

Dette er noe som jeg synes går litt utover spillopplevelsen men har ingen betydning hvis du har tenkt å komme på pallen da...

her kan du se hva jeg mener med 4 hjuls sladd med understyring med en Civic Si.

takk for linken og tips og meninga om shift.Spillet ser ganske bra ut,og jeg hørte han sa at han oppgraderte turbon sin på bilen,trudde shift var mer arcade racing jeg,virker som det kan være racing sim i shift og da jo.

har shift Autosave feature,pga jeg virkelig hater den funksjonen i GT5.

Men det er vel en vanesak angående styringen

Har såpass masse spill og spille slikt som GT5,henter knights contract imorra og så tenkte og bestille NFS Shift imorra.så kommer en noen bra spill slikt som motorstorm apo og warriors legend of troy og NFS:Sfhif2 i mars.

btw,noen som har peil på når castlevania DLC kommer,hørte det ble utsatt av en eller annen grunn.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

hvordan er det med region på spillene?

feks denne stor det at det er regian a for usa/japan:

http://www.boostep.no/product_info.php?products_id=363929&ref=13&utm_source=kelkoo&utm_medium=prodlink&utm_campaign=kelkoo_no&currency=NOK&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=PS3:%20BLAZING%20ANGELS%202(US/NTSC%20version)

står dette er ntsc versjon.

eneste jeg finner som det står pal på er denne :

http://cgi.ebay.com/Blazing-Angels-2-Cheap-PS3-GAME-PAL-AUS-MINT-/180621720796?pt=AU_PC_Video_Games_Games&hash=item2a0de4bcdc#ht_2707wt_938

hadde tenkt å handle fra play.com men neida, de senger kun til UK-_-

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...