Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jeg elsker bayonetta spillet,deffintivt det beste action spillet som er laget,jeg tenkte på og kjøpe meg climax edition når det ble lansert,men det gjorde jeg ikke,jeg kjøpte bare vanlig versjon.

 

Nå er jeg intressert i og kjøpe Bayonetta climax edition med replica gunsa,jeg har tittet litt forskjellige sider og og googla det og har ikke funnet denne pakka.Noen som kanskje vet om noen sider eller noen personer som er intressert i å selge pakka?

Lenke til kommentar

Funker Bayonetta greit på ps3 da? Hørte det var fryktelig dårlig flyt i forhold ti xbox versjonen..

 

bayonetta funger bra på ps3 det,noen sider klager at det er litt gråtoner på steder,men de har jo gjort det slik at man kan gjøre en install på hdd for gjøre loadetidene mindre.Men synes spillet går greit jeg da.

 

Jeg har sjekket play.com også,men de har ikke med gun replican.

finner ingen på finn.no eller.

Lenke til kommentar

inFamous 2: Hero Edition skal bli min. Vil ha alle in-game exclusives, spess Kessler og Old Cole skins.

 

Min PS3, som jeg brakte tilbake fra de døde med en hårføner, lever fortsatt. Den skrudde seg faktisk av en gang, og blinket rødt, men den skrudde seg på igjen. Tyder på at den ikke har lenge igjen dog.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Fikk idag Marvel Vs Capcom 3 og Singularity til min PS3. Og damn Marvel Vs Capcom 3 var konge, fy så stort tempo det er der!

Har nå 77 PS3 spill, begynner å bli litt nå!! :D

 

Ikke dårlig Toman. Det hadde vært spennende å høre hva du synes er det ALLER beste PS3 spillet i samlingen :)

 

I`l take a guess !

 

Det må stå mellom følgende titler ihvertfall:

 

Uncharted 2,God of War 3 og Killzone 2.

 

Eg går for Uncharted 2! :p

Lenke til kommentar

inFamous 2: Hero Edition skal bli min. Vil ha alle in-game exclusives, spess Kessler og Old Cole skins.

 

Min PS3, som jeg brakte tilbake fra de døde med en hårføner, lever fortsatt. Den skrudde seg faktisk av en gang, og blinket rødt, men den skrudde seg på igjen. Tyder på at den ikke har lenge igjen dog.

Ifølge manualen så ble den for varm, men det kan vel også være at temp. følern er defekt...

-----------------------------------------------------------------------------------

jada... ble sønderknust på mw2 :p spilte team dm og tapte så det sang med ca.2000 mot 15000... var i lvl 54 nå er jeg i lvl 70 xD

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Er nok garantert Uncharted 2 Among Thieves på klar førsteplass, andreplass er God Of War III og tredje er Killzone 2 og fjerde er MGS IV :D

 

Så Mala og Ginecólogo Necrolamedor dere hadde helt rett

 

Trenger egentlig ikke oppsummere hvorfor Uncharted 2 er det beste fordi det er så masse bra med det at det er umulig å forklare det i enkle setninger, spillet må bare oppleves!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...