Fenixen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Hadde sikkert vært fint å ha for de som vil ha det, jeg klarer meg fint uten. Det at man ikke kan snakke med hverandre på f.eks. Killzone 2 om man er på forskjellig lag synes jeg er helt greit, juksemakeri blir litt vanskeligere da. Først spiller en på samme lag.. så blir en kicket over på andre laget pga autoteambalance, mister kontakten.. så da sitter en der helt alene og spiller.. yey så gøy.. Må jo ringe personen for å opprette kontakt igjen Juksemakeri klarer folk flest å holde seg for gode til.. kommer jeg på motsatt lag som en kompis vil jeg jo heller drepe han enn å hjelpe han Men kjipt å ikke kunne høre frustrasjonen hans når han dør Haha. Latterlig. Tror Microsoft har patent eller noe på Cross Game Chat. Hører at det er det som stopper muligheten for Sony. Uansett er ikke det vitalt uansett. Om man virkelig fortrekker å høre på vennen sin plapre framfor å få med seg story og cut-scenes i Uncharted, så burde man kanskje finne seg en annen hobby. Eventuelt invitere kameraten over. Uncharted var vel et dårlig eksempel.. chat burde uansett fungere uavhengig av hva en driver med. Når jeg setter meg ned med pcen for å surfe så logger jeg somregel på ventriloserveren for å ta en prat med kompiser, skulle ønske det samme var mulig på ps3. Dersom jeg spiller Killzone2 Multiplayer alene er det jo kjekt å kunne prate med kompiser som feks spiller black ops.. om dere foretrekker å spille multiplayer spill uten å ha noen å snakke med er jo det bare trist, community følelsen på ps3 er jo dårlig siden det ikke er dedicated servers, hva har en da igjen? Sitte og spille online med villt fremmede en aldri møter igjen..? trist.. Endret 11. februar 2011 av Fenixen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) 13 av mine 17 år som "gamer", har vært uten online i det hele tatt. Klarer meg fint jeg. Skjønner at man gjerne skal ønske Cross Game Chat, men det er på ingen måte nødvendig. Endret 11. februar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Stort sett eneste spillet jeg gamer online om dagen er uansett BC2, hvor jeg og bruttern herjer sammen. Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Tror Microsoft har patent eller noe på Cross Game Chat. Hører at det er det som stopper muligheten for Sony. Tror nok det er mer det at å kjøre det i bakgrunnen av spill vil kreve minne og prosessorkraft som ikke alle spill har tilgjengelig, og vil kreve masse testing på hvert eneste spill som er utgitt for å forsikre at det ikke skaper nye bugs og problemer. Mulig det vil også skape krøll for spill som har sin egen chatfunksjon innebygget. Hvis det skjer, blir det nok i beste fall en funksjon på spill publisert etter den er klar, og kanskje et par utvalgte toptitler som testes og evt. patches for å støtte den. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 kompiser som feks spiller black ops.. Her ligger det virkelige problemet. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Fikk YLOD idag, for andre gang... Lurer på hva jeg kan ha gjort galt, eller om jeg bare har skikkelig uflaks. Flott med 750 biler og hundrevis av timer på GT5 borte, uten back-up også.. Noen som har tips til hva jeg bør prøve/gjøre med YLOD? Er det noen måte å redde ut disken, eller å ta back-up fra HDD? Eller skal jeg bare sende den inn til reparasjon? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Mottok en ny PS3 etter min gammle 60gb phatt fikk YLOD. Hadde tidligere lagret noen saved games og slikt fra 60GBen før den døde og har de i to mapper, en som heter "EXPORT" og en annen som heter "SAVEDATA" - noen som vet hvordan jeg kan føre tilbake disse filene til min nye PS3? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Fikk YLOD idag, for andre gang... Lurer på hva jeg kan ha gjort galt, eller om jeg bare har skikkelig uflaks. Flott med 750 biler og hundrevis av timer på GT5 borte, uten back-up også.. Noen som har tips til hva jeg bør prøve/gjøre med YLOD? Er det noen måte å redde ut disken, eller å ta back-up fra HDD? Eller skal jeg bare sende den inn til reparasjon? ta ut disken... lever inn ps3en med en annen disk... Evt tar du ut din disk, setter den i en annen ps3 og henter ut savegames.. YLOD har vel ingenting å si for disken så savegames trenger du ikke være redd for Endret 13. februar 2011 av Fenixen Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Med et stykk hårføner fikk jeg (midlertidig?) fikset min YLOD Har fått ut disk og save-files. Herlig. Totalt random måte å fikse den på, men det funket, så jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvordan fikset du den med en hårføner? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Han glemte å nevne rettetang også. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=nZMQq1Voy8E Funket faktisk. Fikk hvertfall reddet save-files og disk om den skulle pjuke igjen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Virker som en betydelig boring og lang prosess for å få den til å funke i (som han sa 8 timer) kanskje mer alt ettersom. Men sikkert grei løsning viss du ikke vil åpne den og fikse det slik. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Gjorde det egentlig bare for å få ut disken og save-files før jeg skulle kjøpe ny, men den er fortsatt oppe og går. Kommer med updates om det skjer noe. Om du ser part 4 fra samme fyr, så sier han at maskinen hans fortsatt funker 6 måneder etter. Får håpe jeg er like heldig/heldigere. Men det var kjedelig, ja . Verdt det likevel. Endret 14. februar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ah, så ikke den 4de delen Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 svarte heller... hvis jeg hadde sett de videoene noen måneder tidligere så hadde jeg kanskje hatt alt av save-games... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Latterlig. PS3`en min har hengt seg 2 ganger i dag, på under 1 time. Først under oppstart, så under en film avspilling via. ekstern HDD Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Er HDD'en nesten full på maskinen? På den jeg hadde så hendte det at det hang seg opp når HDD'en ble full. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 176GB ledig plass, så det er neppe der problemet ligger. For bare tro det var ett par random hick-ups, slikt skjer jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå