Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rumour: Metal Gear Solid Trilogy HD Coming

According to an industry insider, whispering in the ear of the Official PlayStation Magazine, the recent flurry of remaking past classics in HD is to continue with the first three Metal Gear Solid games set to appear remastered on the PS3.

It’s not the first time we’re heard such rumblings and, on the face of it, it makes perfect sense. The first three Metal Gear Solids, though available on other platforms, are synonymous with the PlayStation brand. With God of War, Prince of Persia, Sly Cooper, Splinter Cell and other franchises (we’d be here all day listing them) all receiving a high-definition spruce up, it seems a no-brainer that Snake and co. would also get a face-lift.

You’d buy it in a heart-beat, right?

Kilde

Håper disse ryktene er sanne!

Lenke til kommentar

Hva er greia med Little Big Planet 1 og 2? Er det et faktisk spill inni der, eller er de bare en avansert level designer?

Jeg venter liksom enda på "det store" spillet som får meg til å kjøpe PS3-konsollen..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg venter liksom enda på "det store" spillet som får meg til å kjøpe PS3-konsollen..

Demons Souls, Metal Gear 4, Ratchet&Clank (siden det høres ut som du liker plattform), God of war.. for å nevne noen få fantastiske spill.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

PS3 er sonefri ja.

Men det kan være enkelte titler der det har blitt satt regionsperre på, men dette er på svært få spill og jeg tror ikke du møter på problemer med å kjøpe fra play.com

Lenke til kommentar

PS3 er sonefri ja.

Men det kan være enkelte titler der det har blitt satt regionsperre på, men dette er på svært få spill og jeg tror ikke du møter på problemer med å kjøpe fra play.com

Du vil ikke oppleve noe problemer med å spille spill kjøpt fra hvor som helst i verden. Et problem man dog kan møte på er at DLC (Downloadable Content) til f. eks et US-spill vil ikke kunne lastes ned fra en Europeisk PSN-konto. Da må du opprette en amerikansk PSN-konto (smal sak) og laste ned på den. Nå er jeg usikker på om dette siste gjelder alle spill eller bare noen, men man kan også få problemer med å spille med US-DLC mot/med en som har EU-DLC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Det også.

Fekk søskenbarnet mitt til å kjøpe Lego starwars: The Complete Saga, LittleBigPlanet og Uncharted 2 i Canada.

Har ikkje kjøpt DLC til dei, muligens det vil fungere. Men har ikkje tenkt å kjøpe DLC til dei uansett.

Lenke til kommentar

Noen som vet noe mer om DmC og når det kommer eller om det skal holdes et event som viser fram litt gameplay eller release dato?

er litt intressert i hva de klarer og sette i gang i nye dmc da jeg er dmc fan og har spilt DMC 1-4.

Vi vet i alle fall at DmC blir utviklet av Ninja Theory, så hvis man har spilt Heavenly Sword og/eller Enslaved vet man litt om hva man kan forvente. Tviler på at gameplay blir like 'hardcore' som tidligere DMC-spill, Heavenly Sword har ganske brukbart hack/ gameplay, men Enslaved er mer et A/A spill som Uncharted, dog ikke like mye skyting.

Tameem Antoniades(en av sjefene i NT) har vel sagt at han syns story er viktigere enn gameplay, noe som kan høres litt vanvittig ut, men selv er jeg stor fan av spillene til Ninja Theory.

Lenke til kommentar

Noen som vet noe mer om DmC og når det kommer eller om det skal holdes et event som viser fram litt gameplay eller release dato?

er litt intressert i hva de klarer og sette i gang i nye dmc da jeg er dmc fan og har spilt DMC 1-4.

Vi vet i alle fall at DmC blir utviklet av Ninja Theory, så hvis man har spilt Heavenly Sword og/eller Enslaved vet man litt om hva man kan forvente. Tviler på at gameplay blir like 'hardcore' som tidligere DMC-spill, Heavenly Sword har ganske brukbart hack/ gameplay, men Enslaved er mer et A/A spill som Uncharted, dog ikke like mye skyting.

Tameem Antoniades(en av sjefene i NT) har vel sagt at han syns story er viktigere enn gameplay, noe som kan høres litt vanvittig ut, men selv er jeg stor fan av spillene til Ninja Theory.

Ja,at NT skulle lage det viste jeg og,men er det flere enn meg som mener at Dante i DmC ligner på Tameem?omtrent samma sveisen og nesten helt likt ansikt,hvorfor skal han ha sitt eget fjes i DmC liksom?.

Jeg har spilt HEavenly sword og Enslaved selv om HS var et veldig bra med tanke på gameplay wise og storyn var også så jeg håper på at de hos NT ikke legger 90% vekt på storyn,DMC serien har jo alltid vært dyp combat som veldig få spill klarer gjøre likt.

Men håper vi får se noe gameplay hos E3 i sommer,er fortsatt veldig skuffende veien de valgte og kjøre reboot på Dante,ffs de kunne tatt inn Nero med devil bringern og Vergil istedet for han såkalt ung Dante.

Men trur jeg uansett kommer til og kjøpe meg DmC da jeg hack n slash fanatiker,kanskje spillet vil overraske med combatten.

Lenke til kommentar

Error: 8002AD23 and signing in/out of the PSN network

Sliter så forbannet med denne feilkoden. Får den ca hver andre minutt, og blir dermed logget av PSN og får ikke spilt mer. Sett rundt på nettet, men ingen av tipsene jeg har kommet over har hjulpet.

Prøver nå å få kontakt med Sony for å høre med dem, men finner hverken kundeservicemail eller telefonnummer på hjemmesidene dems! Noen som vet hvordan man faktisk kommer i kontakt med dem? Sitter jo her med en helt ubrukelig konsoll enkelt og greit. PS3´n er utenfor garantitiden, så usikker på om jeg skal sende den inn - litt usikkert om dette går som reklamasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...