Allt í lagi Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 PS-kontrollen er jo perfekt som den er. Ingenting er perfekt som det er. Ikke PS-kontrolleren heller. Den er slett ikke perfekt. Og Nevnarion, you got it right Men selvfølgelig ikke i sin nåværende form, de måtte være bedre tilpasset enhåndsbruk. Vanskelig å se for seg, men garantert gjennomførbart. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Selvsagt, min er bare en idéskisse for å vise tanken. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Playstationkontrollen ser pen ut, men er litt for liten for de flestes hender (bortsett fra asiatiske?) og trigger-knappene er grusomme. Pluss for god DPAD, da, hvor 360 sin kontroll scorer ekstremt lavt. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Trigger-knappene fikses lett med disse. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 De spretter fort av når man slår kontrollen i sofaen under MW2 spilling Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At du slår kontrolleren i sofaen er verken Sony eller Gioteck sin feil. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Trigger-knappene fikses lett med disse. Å måtte kjøpe ekstra utstyr til kontrollen gjør den alt annet enn perfekt Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At du slår kontrolleren i sofaen er verken Sony eller Gioteck sin feil. Nei, det er konspirasjonen som foregår i MW2 hvor man linker alle oss stakkars som ikke er så flinke med folk som ligger på top 1000 listen på leaderboardene Trigger-knappene fikses lett med disse. Å måtte kjøpe ekstra utstyr til kontrollen gjør den alt annet enn perfekt Du kan jo si det på en annen måte. Med ps3 sin kontroll har du valgfrihet med skulderknappene. Noe man ikke har på 360 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det som er flott er at leaderboard-hackerne blir fjernet på PS3. Det skjer ikke på 360. Nei, jeg er ikke fanboy, men jeg har vært en. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Finnes det leaderboard hackere? Jeg syntes bare jeg alltid blir matchet med folk som er mye bedre enn meg Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Trigger-knappene fikses lett med disse. Nhå nei. Passer kun i racingspill. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At du slår kontrolleren i sofaen er verken Sony eller Gioteck sin feil. Nei, det er konspirasjonen som foregår i MW2 hvor man linker alle oss stakkars som ikke er så flinke med folk som ligger på top 1000 listen på leaderboardene Trigger-knappene fikses lett med disse. Å måtte kjøpe ekstra utstyr til kontrollen gjør den alt annet enn perfekt Du kan jo si det på en annen måte. Med ps3 sin kontroll har du valgfrihet med skulderknappene. Noe man ikke har på 360 ...Men igjen så er 360 sine skulderknapper perfekte. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ingenting er perfekt Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ingenting er perfekt Kanskje ingenting er perfekt i sin helhet, men jeg våger å påstå at triggerne på 360-kontrolleren er perfekte. Selve kontrollen er ikke perfekt. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 PS3 Slim'en min blei levert på reperasjon for 4 veker sidan. Og no greier eg ikkje å vente lenger frå Elkjøp. So er det da mulig å heve kjøpet, få pengane tilbake, for å so å kjøpe ein ny ein ? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 PS3 Slim'en min blei levert på reperasjon for 4 veker sidan. Og no greier eg ikkje å vente lenger frå Elkjøp. So er det da mulig å heve kjøpet, få pengane tilbake, for å so å kjøpe ein ny ein ? Tror du får best tips i den saken i Juss-forumet eller forbrukerrettigheter (om det er noe sånt). Men er alltid gode råd om slikt i juss-forumet, da, prøv der. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Nå er vel regelen sånn at viss en ting blir levert inn for tredje gangen med samme feilen så har man rett til å heve kjøpet, er det ikke sånn Fire uker er lenge, tror jeg har maks klart å holde meg unna PS3en i et par uker Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Trigger-knappene fikses lett med disse. Å måtte kjøpe ekstra utstyr til kontrollen gjør den alt annet enn perfekt Enig der, de burde fikse nye. Men disse er virkelig herlig å bruke! Gjør kontrolleren helt ny. Spilte til en kamerat som ikke hadde de, var jo helt umulig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Når man blir vant til dem så er det jo håpløst og spille uten, fingrene mine glir jo bare av kontrollen Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Skal til Usa rundt juletider, så trenger jeg sårt en ny ps3 kontroll. Ut ifra hva jeg kan forstå så skal det gå ann å kjøpe en kontroll der nede så funker den på en europeisk ps3 konsoll? Det er kun spilla som ikke funker, der skiller man mellom PAL og ntsc? correct me if im wrong, og noen som vet sånn ca hva en kontroll ligger på der nede i butikken? Ser jo man kan få en kontroll til 250kr på nettet ( Amazon blant annet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå