Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At du slår kontrolleren i sofaen er verken Sony eller Gioteck sin feil. :p

Nei, det er konspirasjonen som foregår i MW2 hvor man linker alle oss stakkars som ikke er så flinke med folk som ligger på top 1000 listen på leaderboardene :p

Trigger-knappene fikses lett med disse. :)

Å måtte kjøpe ekstra utstyr til kontrollen gjør den alt annet enn perfekt :)

Du kan jo si det på en annen måte.

Med ps3 sin kontroll har du valgfrihet med skulderknappene. Noe man ikke har på 360 :p

Lenke til kommentar
At du slår kontrolleren i sofaen er verken Sony eller Gioteck sin feil. :p

Nei, det er konspirasjonen som foregår i MW2 hvor man linker alle oss stakkars som ikke er så flinke med folk som ligger på top 1000 listen på leaderboardene :p

Trigger-knappene fikses lett med disse. :)

Å måtte kjøpe ekstra utstyr til kontrollen gjør den alt annet enn perfekt :)

Du kan jo si det på en annen måte.

Med ps3 sin kontroll har du valgfrihet med skulderknappene. Noe man ikke har på 360 :p

...Men igjen så er 360 sine skulderknapper perfekte.

Lenke til kommentar
PS3 Slim'en min blei levert på reperasjon for 4 veker sidan. Og no greier eg ikkje å vente lenger frå Elkjøp. So er det da mulig å heve kjøpet, få pengane tilbake, for å so å kjøpe ein ny ein ?:p

Tror du får best tips i den saken i Juss-forumet eller forbrukerrettigheter (om det er noe sånt). Men er alltid gode råd om slikt i juss-forumet, da, prøv der. :)

Lenke til kommentar

Skal til Usa rundt juletider, så trenger jeg sårt en ny ps3 kontroll. Ut ifra hva jeg kan forstå så skal det gå ann å kjøpe en kontroll der nede så funker den på en europeisk ps3 konsoll?

Det er kun spilla som ikke funker, der skiller man mellom PAL og ntsc?

correct me if im wrong, og noen som vet sånn ca hva en kontroll ligger på der nede i butikken? Ser jo man kan få en kontroll til 250kr på nettet ( Amazon blant annet )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...