Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Et problem har oppstått, den eldste Playstationen som kom ut fryser seg, eller det blir bare en svart skjerm når vi prøver å oppdatere black ops for å spille det. Det går ann å slå av nettet til playstationen, men da får man ikke spillt online.

Noen som kan hjelpe? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fettern min har endelig fått vett i huet og skal kjøpe ps3! Går det ann å selge ps2 til game? Isåfall, hva får man for ps2, to kontroller, ca 7 ps2 spill? Og hva får man for ett wii spill?

Du får nesten bare høre med dem ,jo eldre og dårligere stand spillene er i jo mindre får du nok for dem. Men ta å send dem en mail eller ring dem eller end bedre, gå i butikken og spørr dem. Du får nok noen 100-lapper.

Lenke til kommentar

Heisann. Har tenkt litt på Dragon Age. Er det sandkasse, så man kan gå hvor man vil, eller er det mer "arcade" ?

Det er på ingen måte sandkasse, men en slags open-world kan man vel kalle det for. Man kan bestemme i hvilken rekkefølge man vil gjøre ting, men brettene er ganske lineære, altså.

Lenke til kommentar

Testa trial her om dagen, men matchmakingen greide ikke å finne noe spill. Og da jeg skulle avslutte spillet frøs PS3en min seg. Da gjorde jeg som enkelt er å slettet hele dritten. Sikkert et bra spill, men førsteinntrykket ødela alt for meg.

Er vel det første FPS spillet som er utelukkende til Move da..

Det er ikke lett ^^

Lenke til kommentar

Testa trial her om dagen, men matchmakingen greide ikke å finne noe spill. Og da jeg skulle avslutte spillet frøs PS3en min seg. Da gjorde jeg som enkelt er å slettet hele dritten. Sikkert et bra spill, men førsteinntrykket ødela alt for meg.

Er vel det første FPS spillet som er utelukkende til Move da..

Det er ikke lett ^^

Venter til Killzone 3, jeg. Gameloft kan holde seg til mobilspill.

Lenke til kommentar

Peiling på hvor jeg kan skaffe meg en billig ps3? Jeg er først og fremst ute etter en ps3 som jeg kan fikse(feks en med ødelagt bluray drive). Jeg har vært igjennom ebay, qxl og finn uten hell. Ebay har relativt mange slike, men ingen selgere der sender ps3ene sine til europa eller norge.

Lenke til kommentar

Tja, såg ut til å vere ganske billig skrudd sammen ?

det som er rått med den er at den har elektronisk tilkobling for kontrollene, som du ser gjør dette at du feks kan aktivere burst og single-fire i tilegg til ekstra knapper du kan mappe akkurat som du vil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...