Bjonski Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har kjørt to løp i GT5, det første som slo meg er at grafikken er hypet langt opp i skyene. Grafikken er ikke i nærheten av så god som de skal ha det til å være. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Grafikken veksler mellom å være jævla bra til å være middelmådig. Ble litt skuffa der, men fremdeles et jævla fett spill. Først og fremst fordi kjørefølelsen er så herlig. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Føltes faktisk godt å kjøre bil i GT5. Forza til Xbox var værre vil jeg si. Synd det ikke er interior i alle bilene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ja, det hadde vært bra med fleire "premium" bilar. Men Kaz har sagt at fleire biler vil bli oppgradert. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Premiumbilene kan man ikke klage på, men litt skuffet over at banene fortsatt nesten har PS2-grafikk. Spesiselt trær, tribuner og folk. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Synes grafikken i Medal of Honor er for skarp. Noen måte å tone det ned litt? Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg ble litt skuffa nå jeg fant ut at det ikke var BMW 7-serie på GT5... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har ikke prøvd Black Ops. Eier ikke noen, men det må vel være blant de mest generiske spillene på markedet idag. Men det har en veldig god online del etter min mening. Om dette spiller inn, er det vel verdt en vurdering. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har ikke prøvd Black Ops. Eier ikke noen, men det må vel være blant de mest generiske spillene på markedet idag. Men det har en veldig god online del etter min mening. Om dette spiller inn, er det vel verdt en vurdering. Men Modern Warfare 1 og 2 var vel egentlig enda bedre, ifølge mange kritikere. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Fikk mitt første eksklusive spill til min PS3 idag, og det var Little Big Planet 2! Og flere kommer, men ikke så mange på mine andre konsoller desverre. Killzone 3 i februar, Ico/Shadow Of Colossus april-mai, UC3 1 november, Resistance Q4, Infamous 2 Q4, Ratchet And Clank All 4 One Q3, Motorstorm Apocalypse i mars osv osv. Endret 20. januar 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Killzone 3 Mulitplayer Maps Detailed Ser rett og slett svært tilfredsstillende ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Men Modern Warfare 1 og 2 var vel egentlig enda bedre, ifølge mange kritikere. MW2 syns eg er det dårligste i serien. Men det er en annen sak. Man ønsker kanskje ett spill som venner/bekjente på PSN spiller fortsatt, og det er mest sansynlig Black Ops som er i vinden om dagen. Endret 21. januar 2011 av Mala Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Jeg har ikke noe nyere enn Call of Duty 4 (til PC), som jeg fortsatt mener leverer mer enn nykommerne. Skal kose meg med Medal of Honor og DC Universe Online i helgen. Endret 21. januar 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Mushroom man Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har ikke noe nyere enn Call of Duty 4 (til PC), som jeg fortsatt mener leverer mer enn nykommerne. Skal kose meg med Medal of Honor og DC Universe Online i helgen. hvordan er Dc universe egentlig, har sett en del reklamer om det i home, men vet liksom ikke om det er verdt å prøve. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som vet om det går ann å spille den musikken man har lagret på HDDen i hvilket som helst spill ? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som vet om det går ann å spille den musikken man har lagret på HDDen i hvilket som helst spill ? Dessverre nei, kun hvis utvikleren har lagt inn støtte for det. Eksempler er Motorstorm: Pacific Rift(kun enspiller) og Killzone 2(kun flerspiller). Forstå det den som kan. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 NHL 11, GT5, Wipeout for å nevne noen fler :-) Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 hvordan er Dc universe egentlig, har sett en del reklamer om det i home, men vet liksom ikke om det er verdt å prøve. Jeg synes gamepad virker mer logisk for DC Universe, men spillet har litt ytelsesproblemer på PS3, ikke alvorlig gale, men det er merkbart. Grafikken er også noe bedre på PC. F.eks lengre synsfelt. Det er veldig kos å kunne lene seg tilbake i senga og spille med gamepad. Kontoen på PC versjonen er lånt bort til min lillesøster som synes det er stas å spille på storebror sin datamaskin. Spillet i seg selv er veldig action-preget. Det er ikke et standard MMO, men det er ikke nødvendigvis en negativ ting. Gruppebasert innhold er kjempemoro og spillet er godt balansert mellom klassene. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Fettern min har endelig fått vett i huet og skal kjøpe ps3! Går det ann å selge ps2 til game? Isåfall, hva får man for ps2, to kontroller, ca 7 ps2 spill? Og hva får man for ett wii spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå