Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Little Big Planet 2 slippes i butikkene i morgen. Er det noen som vet om det regnes som forhåndsbestilling hvis jeg trykker "kjøp" på nettsidene til Elkjøp nå i dag? (Har et gavekort der, så vil gjerne kjøpe spillet der). Jeg vet det er med noen ekstragreier hvis man forhåndsbestiller, men det står ikke noe om dette i produktbeskrivelsen på hjemmesiden deres. Er med andre ord litt i tvil, så om noen har peiling hadde det vært flott. :)

Endret av ildvinge
Lenke til kommentar

Viss det kommer ut imorgen ( eller idag om du har forhåndsbestilt) så tar det jo selvfølgelig noen dager fra IDAG (eller imorgen) Om du bestilte spillet på Lørdag og det kommer ut imorgen så sier det vel seg selv at det ikke er tre dager fra Lørdag av.

Jeg bestilte for flere uker siden. Fikk mail på lørdag om at pakken ble sendt ut. FAEN :realmad: Jeg har ennp ikke fått den :( :(

Lenke til kommentar

Da er jeg stolt eier av PS3 320GB.

Fikk med to spill. Kunne velge mellom Grand Turismo 5 eller Little Big Planet 2 + Et EA-games spill.

Valget falt på GT5 og Medal of Honor. LBP2 ser morsomt ut, men bilspill fristet mer :)

Kjøpte en 24" Widescreen skjerm som kobles opp mot PC og PS3, så kan jeg spille på gutterommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...