Niks Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Takk for raskt og utfyllende svar!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bare hyggelig å kunne hjelpe. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Har da vært ganske klart at det kom ut i morgen (onsdag) vel? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bestilte fra CDON, på lørdag sa de at pakken kom til å ta 2-3 dager. Idag er det den 3. Dagen Fikk ikke med no sporingsnr heller Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Viss det kommer ut imorgen ( eller idag om du har forhåndsbestilt) så tar det jo selvfølgelig noen dager fra IDAG (eller imorgen) Om du bestilte spillet på Lørdag og det kommer ut imorgen så sier det vel seg selv at det ikke er tre dager fra Lørdag av. Lenke til kommentar
Kaku Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Little Big Planet 2 slippes i butikkene i morgen. Er det noen som vet om det regnes som forhåndsbestilling hvis jeg trykker "kjøp" på nettsidene til Elkjøp nå i dag? (Har et gavekort der, så vil gjerne kjøpe spillet der). Jeg vet det er med noen ekstragreier hvis man forhåndsbestiller, men det står ikke noe om dette i produktbeskrivelsen på hjemmesiden deres. Er med andre ord litt i tvil, så om noen har peiling hadde det vært flott. Endret 18. januar 2011 av ildvinge Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Om du gjorde det og trykket "kjøp" igår, så ble det uansett ikke sendt igår men idag, samme dag som det slippes. Så da blir det vel ikke noen form for forhåndsbestilling. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Viss det kommer ut imorgen ( eller idag om du har forhåndsbestilt) så tar det jo selvfølgelig noen dager fra IDAG (eller imorgen) Om du bestilte spillet på Lørdag og det kommer ut imorgen så sier det vel seg selv at det ikke er tre dager fra Lørdag av. Jeg bestilte for flere uker siden. Fikk mail på lørdag om at pakken ble sendt ut. FAEN Jeg har ennp ikke fått den :( Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Den kom neppe særlig langt i helgen, ettersom du har søndagen i mellom. Men du burde nok få den i morra vil eg tro. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 95% sikker på imorgen ja. HVis jeg ikke får den imorgen klager jeg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er ikke berettiget, det kommer VELDIG annpå hvor du bor i forhold til butikken som sender ut, det står det muligens noe om på sidene deres også. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Da er jeg stolt eier av PS3 320GB. Fikk med to spill. Kunne velge mellom Grand Turismo 5 eller Little Big Planet 2 + Et EA-games spill. Valget falt på GT5 og Medal of Honor. LBP2 ser morsomt ut, men bilspill fristet mer Kjøpte en 24" Widescreen skjerm som kobles opp mot PC og PS3, så kan jeg spille på gutterommet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Grattis Hadde valgt de samme spillene som deg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hadde holdt meg langt unna makkverket MoH da, men det er nå så. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hadde holdt meg langt unna makkverket MoH da, men det er nå så. Sikkert vel så bra som Cowaduty Blops. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har ikke prøvd Black Ops. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Hadde holdt meg langt unna makkverket MoH da, men det er nå så. DU hadde kanskje det, men så har heldigvis folk forskjellig smak Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Må være noe av det mest buggete jeg har prøvd. Ellers var det veldig, veldig standard. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Har ikke prøvd Black Ops. Eier ikke noen, men det må vel være blant de mest generiske spillene på markedet idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå