danielch Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det er vanlig at shitkids fucker opp spillet med en "jailbreaket" PS3. Ingenting man kan gjøre noe med, lev med det. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Faen! Skal EA fikse serverne snart? hadde min beste runde på bc2 også blir ingen av statsa lagret Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Der røyk min 4 år gamle 60GB PS3. Den vil IKKE lese noen disker. I går så gikk plutselign vifta usansynlig fort, å nå leser den ikke en dritt. Kjøpe ny SLIM? Eller vente 4-6 uker og KANSKJE få igjenn en ny? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Altså få igjen en "ny" gammel 60GB? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Killzone 3 har gått gull!!! Dette blir konge, spent på singelplayeren som i 2eren var konge, og dette kan ikke bli dårligere. Skytespillsimulator er det Killzone franchisen er, ikke så ballongstyring som andre FPS spill! Du får følelsen av det er mann bak geværet som bruker kreftene sine med å hoppe, bevege våpenet osv! Og ikke minst grafikken her er bedre en Killzone 2 og alle andre av det jeg har spilt og det er sykt!! Alt fra detaljene til effektene, animasjonene og mo-cap, eksplosjoner, artstylen, arkitekturen på områdene, detaljene på våpnene og lydeffektene er top notch!!! Gleder meg til Killzone 3 sammen med Helghast Edition som jeg har forhåndbestilt Endret 14. januar 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Gått gull? Som i solgt til gull? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Gått gull, som i at det er ferdig og klart til å bli trykket på disc Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ahh.. aldri hørt uttrykket. Begynte å lure på om det hadde forhåndsolgt noe sinnsykt jeg nå. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Altså få igjen en "ny" gammel 60GB? Nei, en ny slim Kjøpte meg en 160GB slim i dag. Får sende den gamle inn på rep, får vel en ny slim der også. Jaja, da har jeg to. Noen som er intr i evt kjøp av den nye jeg får? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Killzone 3 har gått gull!!! Dette blir konge, spent på singelplayeren som i 2eren var konge, og dette kan ikke bli dårligere. Skytespillsimulator er det Killzone franchisen er, ikke så ballongstyring som andre FPS spill! Du får følelsen av det er mann bak geværet som bruker kreftene sine med å hoppe, bevege våpenet osv! Og ikke minst grafikken her er bedre en Killzone 2 og alle andre av det jeg har spilt og det er sykt!! Alt fra detaljene til effektene, animasjonene og mo-cap, eksplosjoner, artstylen, arkitekturen på områdene, detaljene på våpnene og lydeffektene er top notch!!! Gleder meg til Killzone 3 sammen med Helghast Edition som jeg har forhåndbestilt Gleder meg også til Killzone 3, men spar utropstegnene til en annen gang, er du snill. Endret 14. januar 2011 av Only Chaos Lenke til kommentar
Deppss Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Der røyk min 4 år gamle 60GB PS3. Den vil IKKE lese noen disker. I går så gikk plutselign vifta usansynlig fort, å nå leser den ikke en dritt. Kjøpe ny SLIM? Eller vente 4-6 uker og KANSKJE få igjenn en ny? Send den inn!!! Jeg sendte min inn i november som var, og fikk en ny ca. 4 uker etterpå. Det er vel garantert at du får en ny eller får den reparert. Det er jo en garanti sak. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Der røyk min 4 år gamle 60GB PS3. Den vil IKKE lese noen disker. I går så gikk plutselign vifta usansynlig fort, å nå leser den ikke en dritt. Kjøpe ny SLIM? Eller vente 4-6 uker og KANSKJE få igjenn en ny? Send den inn!!! Jeg sendte min inn i november som var, og fikk en ny ca. 4 uker etterpå. Det er vel garantert at du får en ny eller får den reparert. Det er jo en garanti sak. Reklamasjon isåfall. Garanti er noe ekstra gitt av leverandør. Har aldri hørt om så lang garanti på elektronikk. Reklamasjon er derimot gitt ved lov. Den er på 2 eller 5 år, her mest sannsynlig 5 år fordi tingen er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 23 kr funds, what to buy? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Barnemeny på McDonald. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Oisann, var ikke meningen å såre deg, eg prøvde bare å hjelpe Men igjen, er vel ikke mye du kan få til 23 kroner på PSN, eller? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Så noen miniS som kosta 22. Det ene het Apache ettelerannent. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har aldri skjønt meg på folk som har en viss sum med penger og spør om hjelp til å bruke dem opp. Finn noe du har lyst på og SÅ kjøp det (selv om det måtte koste litt mer. Det er ikke stort man får for under 25,- i dag (som er verdt å ha)). Penger går sjelden ut på dato Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 23 kr funds, what to buy? Du har råd til "A Space Shooter for Two Bucks". Fikk det gratis gjennom Plus. Ikke helt min type spill, men hvis du liker shoot-em-ups er får du veldig mye spill for pengene. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Kjøpte meg en Toy Car på Burnout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå