Hei8787 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hva følger egentlig med på collector edition av little big planet 2? det står så mye forskjellig på f.eks cdon og platekompaniet.. Hadde vært så gøy med en sackboy plush Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hva følger egentlig med på collector edition av little big planet 2? det står så mye forskjellig på f.eks cdon og platekompaniet.. Hadde vært så gøy med en sackboy plush * A copy of LittleBigPlanet 2* Your own little “Sackboy” – 7” of plushie-goodness for you to accompany you on your journey thru LBP2. * Exclusive LBP2 “game ends” – keep your PS3 games in a tidy, organized and ‘Sack-ured” within these unique bookends * One stop shop for exclusive DLC + more – regarding in-game content, the LBP2 Collector’s Edition comes packed with 11 different pre-order costumes, including: o Disney / Pixar’s Toy Story 3’s “Aliens” Sackboy Costume o Disney’s TRON: Legacy “Clu” Sackboy Costume o The Muppets’ “The Great Gonzo” Sackboy Costume o PlayStation’s “Ratchet” Sackboy Costume o PlayStation’s “Clank” Sackboy Costume o “Crocodile” Sackboy Costume o “Vulture” Sackboy Costume o “Cobra” Sackboy Costume o “Mandrill” Sackboy Costume * And exclusive to the LittleBigPlanet 2’s Collectors Edition: o PlayStation’s “Jak” Sackboy Costume o PlayStation’s “Daxter” Sackboy Costume o 5 exclusive LBP2 PSN Avatars – Lastly, complete your PlayStation experience with a new identity on the PlayStation Network with these new avatars. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Ja, det er dette som står på cdon..Men på platekompaniet står det bare: * Stålcover * Fem stk PSN-avatarer * Syv stk in-game kostymer Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Vet du hva, jeg tror faktisk du får forskjellig ting. Platekompaniets er overaskende billig, kansje du får mindre? Jeg skal bestille fra cdon ivhertfall. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Det er mye mulig, men er ikke det litt rart? Det er samme info på elkjøp også. Har du forhåndsbestilt fra cdon? må man betale med en gang da? Hva skjer eventuelt om ikke alt følger med fra cdon som det står? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har du forhåndsbestilt fra cdon? må man betale med en gang da? Nei, du får evt regning sammen med tingene du bestiller. Hva skjer eventuelt om ikke alt følger med fra cdon som det står? De sender enten alt i en forsendelse, eller så får du resten når de har fått det på lager. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Men faen da! Når jeg starter en mach på BC2 så har jeg ingen av våpnene ellernoe, og jeg er rank 1 Hvis jeg sjekker Weapons & Gadgets, eller my stats, så viser den riktig. Hvorfor husker den ikke det når jeg starter mach? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 EA har hatt problemer med serverne siden Vietnam-utvidelsen. En skam at det ikke er fikset opp i enda. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har EA noengang hatt stabile servere? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Faen, jeg gidder ikke spille mer! Statsa jeg får hver runde blir jo ikke lagret... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Bruttern har samme problemet nå sier han Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Tok ikke den kjedelige LBP2 Collector's Edition som EU får, så jeg tok den vanlige versjonen av LBP 2 til 399kr på Elkjøp Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Til dere som diskuterte Borderlands litt tidligere: Det er jo et MUST med en kompis eller to (eller til og med tre :O). Spillet går fra: "Meh" på single player til "Fett" om man har med seg noen. Vanskelig å forklare hvorfor, men det bare blir sånn. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Tok ikke den kjedelige LBP2 Collector's Edition som EU får, så jeg tok den vanlige versjonen av LBP 2 til 399kr på Elkjøp Ser ut som om jeg var for sein til det tilbudet. Kjenner jeg elkjøp rett, legger de spillet ut for salg til 499,- snart. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Tok ikke den kjedelige LBP2 Collector's Edition som EU får, så jeg tok den vanlige versjonen av LBP 2 til 399kr på Elkjøp Ser ut som om jeg var for sein til det tilbudet. Kjenner jeg elkjøp rett, legger de spillet ut for salg til 499,- snart. Koster 399,- enda. http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/playstation-3-spill/PS3LBP2/littlebigplanet-2-ps3 Jeg gjør som iToMaN, går for den vanlige. Alt som gjorde CE interessant er jo fjernet. Betaler ikke 200,- mer for noen avatarer og kostymer. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Pussig at Sony ikke lager en Move-bundle for Killzone 3. Just sayin' Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Noen som vil anbefale noen PSP-spill her inne? Tror egentlig jeg er mest interessert i rpg-er og rereleases av gamle ting (som Castlevania X Chronicles), men alt av interesse kan nevnes. Har selv ikke så veldig god oversikt over biblioteket på PSP. Endret 10. januar 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå