Mala Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 er den verdt 100 kr? Definitivt! Har det selv på 360, tilleggspakken er skikkelig bra Mer av det samme(doh) under en annen setting kan en si. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 190 minutter gjenstår... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kjipt med tregt nett ved slike anledninger ja Eg opplever nedlastingen generellt via PSN som tregt egentlig Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 jamen dette er bare fucka Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er 2,42 gig mener jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Aaah... godt mulig at det er riktig, husker ikke slikt i hodet. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 det er 100 min til jeg kan spille -.- Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Enkelt spørsmål. Finnes det noen gode RPGer til Playstation 3, eller ligger det planer for noen? Tenker ikke da på jrpg, men kanskje noe mer vestlig med litt mer action elementer. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Dragon Age er mesterlig om du ikke har prøvd det. Mass Effect 2 er også helt inne for jævlig bra, men dette er ikke såååå RGP-orientert, mer lagt vekk på actiondelen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Dragon Age har jeg spillt igjennom på pcen. Det var helt greit igrunn. Kommer nok til å kjøpe toern til PS3. Mass Effect 2 kunne jeg kanskje tatt en titt på! PS. Det er jaggu ikke overflod av gode RPG til PS3. Endret 7. januar 2011 av Neppe Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Enkelt spørsmål. Finnes det noen gode RPGer til Playstation 3, eller ligger det planer for noen? Tenker ikke da på jrpg, men kanskje noe mer vestlig med litt mer action elementer. Fallout 3 og New Vegas. Dessuten Borderlands. Alle FPSer med RPG-elementer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har du PS Plus, får du 1 time med Full Game Trial på Borderlands akkurat nå faktisk. Tenker å teste det selv, siden jeg aldri har blitt helt solgt på spillet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har Borderlands på pc, fett spill Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har det faktisk. Så det var tilbud for Boarderlands + expansion til 299,-(?). Har det til PC, og det er jo igrunn helt allright. Kanskje jeg skulle prøve det på konsoll også. Fallout 3 er en giga flopp om du spør meg. Jeg anntar at også New Vegas er det da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Liste over RPGs til PS3: http://www.gamespot....re&sortdir=asc# Demon's Souls skal visstnok være fantastisk fett. Og jævla vanskelig. Må skaffe meg det selv. Endret 7. januar 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fikk velge ett spill da jeg kjøpte PS3'en, og jeg valgte faktisk Demon's Souls. Det er like vanskelig som det er å uttalet navnet på spillet uten å klomse. De har de hærligste animasjonene jeg har sett i et spill, fantastisk rett og slett. Kribla i magen ved første bossen, og jeg holdt på å pisse på meg på andre. Kan anbefale det iallefall Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har det faktisk. Så det var tilbud for Boarderlands + expansion til 299,-(?). Har det til PC, og det er jo igrunn helt allright. Kanskje jeg skulle prøve det på konsoll også. Fallout 3 er en giga flopp om du spør meg. Jeg anntar at også New Vegas er det da. (Borderlands)Nåja, har du en bra PC anbefaler jeg at du holder deg til den versjonen. PS3-versjonen har god grafikk, men performance er så som så. 360-versjonen kjører visstnok bedre, men der var teksturene dårligere. Fan av Fallout 1 og 2 eller? Virker som det er de folkene som hater Fallout 3 mest. Jeg syns det var digg, men spilte aldri de første Fallout-spillene heller. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (Borderlands)Nåja, har du en bra PC anbefaler jeg at du holder deg til den versjonen. PS3-versjonen har god grafikk, men performance er så som så. 360-versjonen kjører visstnok bedre, men der var teksturene dårligere. Fan av Fallout 1 og 2 eller? Virker som det er de folkene som hater Fallout 3 mest. Jeg syns det var digg, men spilte aldri de første Fallout-spillene heller. Takk for advarselen! Fan og fan, de er bedre enn Fallout 3. Problemet for meg er at det er så ekstremt generisk. Samme gjelder forøvrig Oblivion (Til tross for at Morrowind er et av mine favoritt spill). Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (Borderlands)Nåja, har du en bra PC anbefaler jeg at du holder deg til den versjonen. PS3-versjonen har god grafikk, men performance er så som så. 360-versjonen kjører visstnok bedre, men der var teksturene dårligere. Fan av Fallout 1 og 2 eller? Virker som det er de folkene som hater Fallout 3 mest. Jeg syns det var digg, men spilte aldri de første Fallout-spillene heller. Takk for advarselen! Fan og fan, de er bedre enn Fallout 3. Problemet for meg er at det er så ekstremt generisk. Samme gjelder forøvrig Oblivion (Til tross for at Morrowind er et av mine favoritt spill). Vel, jeg spiller sjelden verken RPG eller FPS, så en kombinasjon som Fallout 3 var en svært forfriskende opplevelse. Angrer dog litt på at jeg gjorde ferdig historien så fort, litt kjedelig å starte helt på nytt så det orket jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå