Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dragon Age har jeg spillt igjennom på pcen. Det var helt greit igrunn. Kommer nok til å kjøpe toern til PS3. Mass Effect 2 kunne jeg kanskje tatt en titt på!

PS. Det er jaggu ikke overflod av gode RPG til PS3.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Har det faktisk. Så det var tilbud for Boarderlands + expansion til 299,-(?). Har det til PC, og det er jo igrunn helt allright. Kanskje jeg skulle prøve det på konsoll også.

Fallout 3 er en giga flopp om du spør meg. Jeg anntar at også New Vegas er det da.

Lenke til kommentar

Fikk velge ett spill da jeg kjøpte PS3'en, og jeg valgte faktisk Demon's Souls. Det er like vanskelig som det er å uttalet navnet på spillet uten å klomse. De har de hærligste animasjonene jeg har sett i et spill, fantastisk rett og slett.

Kribla i magen ved første bossen, og jeg holdt på å pisse på meg på andre. Kan anbefale det iallefall :)

Lenke til kommentar

Har det faktisk. Så det var tilbud for Boarderlands + expansion til 299,-(?). Har det til PC, og det er jo igrunn helt allright. Kanskje jeg skulle prøve det på konsoll også.

Fallout 3 er en giga flopp om du spør meg. Jeg anntar at også New Vegas er det da.

(Borderlands)Nåja, har du en bra PC anbefaler jeg at du holder deg til den versjonen. PS3-versjonen har god grafikk, men performance er så som så. 360-versjonen kjører visstnok bedre, men der var teksturene dårligere.

Fan av Fallout 1 og 2 eller? Virker som det er de folkene som hater Fallout 3 mest. Jeg syns det var digg, men spilte aldri de første Fallout-spillene heller.

Lenke til kommentar

(Borderlands)Nåja, har du en bra PC anbefaler jeg at du holder deg til den versjonen. PS3-versjonen har god grafikk, men performance er så som så. 360-versjonen kjører visstnok bedre, men der var teksturene dårligere.

Fan av Fallout 1 og 2 eller? Virker som det er de folkene som hater Fallout 3 mest. Jeg syns det var digg, men spilte aldri de første Fallout-spillene heller.

Takk for advarselen!

Fan og fan, de er bedre enn Fallout 3. Problemet for meg er at det er så ekstremt generisk. Samme gjelder forøvrig Oblivion (Til tross for at Morrowind er et av mine favoritt spill).

Lenke til kommentar

Takk for advarselen!

Fan og fan, de er bedre enn Fallout 3. Problemet for meg er at det er så ekstremt generisk. Samme gjelder forøvrig Oblivion (Til tross for at Morrowind er et av mine favoritt spill).

Vel, jeg spiller sjelden verken RPG eller FPS, så en kombinasjon som Fallout 3 var en svært forfriskende opplevelse. Angrer dog litt på at jeg gjorde ferdig historien så fort, litt kjedelig å starte helt på nytt så det orket jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...