IcedInsanity Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Awesome tråd, du. Fant et par PS4-konsepter: Nederste bildet var ok, men resten var kvalmt, blir det sånn så kjøper ikke eg noe PS4. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ser heller for meg en delt kontroller, som har samme funksjonaliteten som dagens kontrollere(knapper og spaker), men som en nunchuck i hver hånd, naturligvis med motion sense og sånt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ser heller for meg en delt kontroller, som har samme funksjonaliteten som dagens kontrollere(knapper og spaker), men som en nunchuck i hver hånd, naturligvis med motion sense og sånt. Neitakk, jeg vil ikke ha noe Wii-lignende skrap Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Neitakk, jeg vil ikke ha noe Wii-lignende skrap +1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 If it ain't broken, don't fix it.. Jeg syns dagens PS kontroll er digg jeg.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ikke aktuelt å kjøpe noe PS4 hvis meg må sitte å fekte med armene for å spille. Jeg gikk lei wii etter ca. 7 minutter hos en kompis... Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Problemet med Wii er at de aldri fikk til denne veivingen, det aller meste av "waggling" er i grunn bare erstatning av knapper. Slik som Zelda, istedetfor å trykke på en knapp for å svinge sverdet, rister man meningsløst på kontrolleren. Nå har jo WiiMotion Plus kommet ut, men jeg har enda ikke hørt om noe lovende prosjekter til den (Red Steel 2 ser i grunn kjedelig ut). Foreløpig koser jeg meg med vanlige, klassiske kontrollere, men det blir spennende å se hva de kan få til med Natal. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ahhrg... Var ikke det jeg mente. Bare at den hadde funksjonaliteten, ikke at noen spill trengte å bruke den. Utseendet og knappeoppsettet skulle være tilnærmet identisk med dagens. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Man skal ikke sitte å fekte med kontrollen, uansett hvor fantastisk følsom kontrollen er. Jeg blir irritert hver gang jeg spiller et spill som tvinger deg til å bruke sixaxis. Wii-fektig er gøy i 10 min, men that's it. Går jo ikke ann å sitte tilbakelent i sofaen og spille, som er hele kosen med konsoll. Om jeg må sitte oppreist for å spille kunne jeg likegjerne spillt PC Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nettopp derfor synes jeg kontrolleren bør være delt, siden det er slitsomt å alltid holde hendene samlet, og det ville vært behagelig å ha en hver hånd. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Forsåvidt litt enig. Men hvordan blir det med analog sticks da? Vil du ikke miste litt referanse til hva som er rett fremmover? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nei, fordi det handler ikke om motion-control-ting, men rett og slett bare å ha kontrolleren delt i to. Rett fram vil fortsatt være rett fram. Altså, om du nå holder ps-kontrollen i én hånd, sidelengs eller noe for eksempel, så vil du fortsatt vite hva som er "rett fram" på analogstikka. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jo, vil vel kanskje være det. Fortsatt litt skeptisk til å dele den, selv om jeg syntes det er litt plagsomt å måtte holde hendene på samme sted når jeg spiller. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg er også skeptisk til å ha den delt, selv om det uten tvil er en god tanke. Men vil ikke ha det som eneste løsning, heller som en slags tillegskontroller man kan velge å kjøpe ved siden av. Noe sånt? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 PS-kontrollen er jo perfekt som den er. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Dessuten har jeg dårlig tro på Natal. Vi mennesker er generelt sett veldig glade i å holde ting i hendene våre, enten det er mat, ratt, verktøy, eller våre kjære håndkontrollere, så om vi plutselig skal strekke oss ut i løse luften etter noe som ikke eksisterer tror jeg vi vil slite litt. Nå vet jeg ikke mye om Natal, men det er det vel ikke så mange flere enn utviklerne som gjør heller. Endret 12. desember 2009 av Only Chaos Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg er også skeptisk til å ha den delt, selv om det uten tvil er en god tanke. Men vil ikke ha det som eneste løsning, heller som en slags tillegskontroller man kan velge å kjøpe ved siden av. Noe sånt? Jeg tror det blir litt ustabilt å bruke analogene og L3+R3 når de sitter så langt ut til sidene... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tror det blir litt som Home og Eye, tøft og imponerende laget, men ikke noe folk kommer til å bruke. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 PS-kontrollen er jo perfekt som den er. Helt enig, og derfor satser jeg på at Sony beholder den også til en eventuel PlayStation4. De prøvde å forandre den til PS3, reaksjonene lot ikke vente på seg, og det tok heller ikke lang tid før Sony innså at de hadde gjort en megatabbe. Heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå