Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde en liten tabbe når jeg registrerte master account for PSN. Jeg stod i min datters profil på PS3. Nå klarer jeg ikke å logge inn å denne kontoen når jeg står i min profil. Jeg får meldingen "This account has already been associated with a differnt user on this system. Use a different accout to register".

Er det noen som har en ide til løsning?

Lenke til kommentar

Jeg sammenlignet den med Playstation 2 som jeg har hatt i 5 år, og den bråker absolutt ingen ting. Jeg vet ikke om det kan sammenlignes men PS3'en arbeider generellt hardere og jeg er usikker hvor det kommer fra.

Eg går utifra at du meiner PS2 Slim ? Denne har ingen vifter og genererer kun noe støy fra drevet. Så det å sammenligne de to blir litt "off" etter min mening.

Lenke til kommentar

Ved kjøp av tilbehør til PS3 (fjernkontroll, ladestasjon etc.) fra play.com; hvilken kategori går toll-utregningen ut i fra?

Elektronikk tippar eg, som det ikkje er toll på (toll != moms).

Sist eg sjekka sendte ikkje play.com elektronikk utanfor UK, er det endra etter nyttår, eller er det andre triks?

Lenke til kommentar

Ja,jeg og er glad jeg kjøpte 60gb brukt,jeg har hatt den i 2år nå og har ikke fått no YLOD,den har fungert bra,uansett om 60gb ryker så kommer jeg til og kjøpe meg en 60gb til grunnet BC og den ser mye bedre enn slimmen,jeg hører litt viftestøy fra ps3'n min jeg også,men det er ikke så viktig siden jeg sitter med 5.1 når jeg spiller.

Hvis slimmen din bråker noe sykt så bør du klage på det,men det er flere forskjellige nivåer med bråking.Du kan jo sammenligne med noen av dine venners ps3 og se om de hører forskjellen eller så kan du dra til forhandlern og klage på det.

Kjøpte du ps3'n din under en måned siden eller over?

Pga du har jo den 30dagers retur with no questions asked.

den har ikke 30 dagers retur. det er kun noen kjeder som praktiserer dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...